Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


iPhone met waterschade

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 02 Jan 2016 21:46

iPhone met waterschade

Mijn iphone 6 heeft helaas waterschade opgelopen. Hij ligt nu uitelkaar gehaald in de rijst.
Natuurlijk baal ik dat mijn telefoon kapot is (denk ik) maar er staan echt nog heel veel leuke fotos en filmpjes op van afgelopen twee maand. Heeft er iemand een idee of ik die er nog af krijg als ik de telefoon morgen niet meer aan de praat krijg als ik hem uit de rijst haal. ZIjn daar ideeen voor dat ik hetzelf kan doen. Of zou zijn telefoonzaakje daar ideeen voor hebben?

Eigenlijk hoop ik gewoon dat jullie zeggen dat er wel mogelijkheden zijn... :cry:
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem171

Bericht 02 Jan 2016 21:50

Re: iPhone met waterschade

Heb je niets in de iCloud staan?
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 02 Jan 2016 21:55

Re: iPhone met waterschade

Nee, die is vol.
:heart: :heart: 2011
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 02 Jan 2016 21:58

Re: iPhone met waterschade

Geen tips voor de inhoud van je telefoon maar een beetje inboedelverzekering geeft wel dekking voor waterschade als je telefoon in je woning bijvoorbeeld in de wasbak is gevallen. Succes.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 02 Jan 2016 22:09

Re: iPhone met waterschade

SoGood schreef:Geen tips voor de inhoud van je telefoon maar een beetje inboedelverzekering geeft wel dekking voor waterschade als je telefoon in je woning bijvoorbeeld in de wasbak is gevallen. Succes.


Bedankt voor de tip! Zal ik zeker naar kijken als hij morgen echt niks meer doet.
:heart: :heart: 2011
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 02 Jan 2016 22:13

Re: iPhone met waterschade

Studiebol schreef:
SoGood schreef:Geen tips voor de inhoud van je telefoon maar een beetje inboedelverzekering geeft wel dekking voor waterschade als je telefoon in je woning bijvoorbeeld in de wasbak is gevallen. Succes.


Bedankt voor de tip! Zal ik zeker naar kijken als hij morgen echt niks meer doet.

Wel in je woning! Niet in de tuin of bij de buren. :D
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 02 Jan 2016 22:18

Re: iPhone met waterschade

SoGood schreef:
Studiebol schreef:
SoGood schreef:Geen tips voor de inhoud van je telefoon maar een beetje inboedelverzekering geeft wel dekking voor waterschade als je telefoon in je woning bijvoorbeeld in de wasbak is gevallen. Succes.


Bedankt voor de tip! Zal ik zeker naar kijken als hij morgen echt niks meer doet.

Wel in je woning! Niet in de tuin of bij de buren. :D


Nou het is ook echt hier thuis bij het schoonmaken gebeurd dus hoef ik niet te liegen :-)
:heart: :heart: 2011
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 03 Jan 2016 13:52

Re: iPhone met waterschade

De telefoon heeft de hele nacht in de rijst gelegen en mijn vriend heeft hem vanmorgen weer in elkaar geschroefd.... en hij deed het :banaan: :banaan: :banaan: Alle foto's en filmpjes op mijn laptop opgeslagen dus ik ben weer heel blij. Nu maar afwachten of de telefoon het gewoon blijft doen.
:heart: :heart: 2011
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 03 Jan 2016 19:28

Re: iPhone met waterschade

Fijn!! :cheering: wat een opluchting!
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 04 Jan 2016 06:39

Re: iPhone met waterschade

Fijn!

Ik moet bij dit topic elke keer aan dit grapje denken:
Afbeelding
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 06 Jan 2016 19:37

Re: iPhone met waterschade

Ik heb dat ook gehaald. Helaas bleek achteraf dat de waterschade toch voor meer schade had gezorgd. Langzaam ging mijn WIFI kapot en werd de batterij heel erg kort van duur.

Ik hoop voor jou dat je telefoon er niks aan overhoudt, maar wees er op bedacht dat het alsnog kan gebeuren.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 06 Jan 2016 20:06

Re: iPhone met waterschade

Winegum schreef:Ik heb dat ook gehaald. Helaas bleek achteraf dat de waterschade toch voor meer schade had gezorgd. Langzaam ging mijn WIFI kapot en werd de batterij heel erg kort van duur.

Ik hoop voor jou dat je telefoon er niks aan overhoudt, maar wees er op bedacht dat het alsnog kan gebeuren.


Thanks maar dat ben ik ook hoor. Ik ben gewoon eerst heel blij dat de foto's nu op mijn laptop staan. Maar ga er idd vanuit dat mijn telefoon hier echt wel schade door heeft op gelopen.
:heart: :heart: 2011
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 09 Jan 2016 15:24

Re: iPhone met waterschade

Fijn dat je in ieder geval die back-up hebt ja. Heb je nu ingesteld dat hij automatisch een back-up in je cloud maakt elke dag? Anders zou ik dat alsnog instellen als ik jou was.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers