Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welk volumepoeder?

<<

Elle123

Bericht 02 Jan 2016 18:15

Welk volumepoeder?

Gebruiken jullie dat? En welke hebben jullie dan en hoe gebruik je het precies?
Ik heb zelf een rood potje van Osis, ik maak een scheiding van links naar rechts iets verder naar achteren dan het midden, wat van dat spul erop en dan een volgende scheiding een stukje verder naar voren enz. Alles ook nog even touperen tussendoor, en dan maak ik zo'n poof en dan een staart. Ik gebruik het eigenlijk niet in los haar, omdat het echt heel erg vies en vet aanvoelt (en ik gebruik toch maar weinig). Ik krijg daarna mijn vingers niet goed meer door mijn haar.
<<

Anoniem331

Bericht 02 Jan 2016 18:44

Re: Welk volumepoeder?

Ik heb die van keune. Heb zo'n set gekocht.
Gebruik het voor boven in mijn haar en achter in de onderkant. Inderdaad in een scheiding, en dan goed inmasseren. Mijn haar word er trouwens helemaal niet vet van.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 02 Jan 2016 19:40

Re: Welk volumepoeder?

Heb ook die van Osis. Ook diverse andere poeders geprobeerd maar die van osis werkte het beste. Gebruikte 'm wel in combinatie met de Wella Ocean Spritz. Dus eerst die wella sprayen en fohnen en daarna het poeder. Gebruik nu de wella spray en daarna de osis thrill
<<

Anoniem234

Bericht 03 Jan 2016 03:06

Re: Welk volumepoeder?

Ik heb ook die van osis, klein rood potje/flesje. Vind hem erg goed
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:27

Bericht 03 Jan 2016 12:56

Re: Welk volumepoeder?

Zou 1 van jullie eens een voor en na foto willen plaatsen? Ik heb zelf erg fijn en dun haar en overweeg ook dit poeder te gebruiken maar aan de nadere kant denk ik dat het toch niet helpt.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5486

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 03 Jan 2016 14:57

Re: Welk volumepoeder?

Ik gebruik droog shampoo van batiste als volumepoeder. Dat werkt echt goed. Als ik later op de dag nog een keer met mijn handen door mijn haar wrijf komt er weer opnieuw volume.

Ik heb ook volumepoeder van Andrelon, dat werkt minder goed vind ik. Dat gebruik ik om op schuifspeldjes te strooien zodat die beter blijven zitten.
<<

Anoniem301

Bericht 03 Jan 2016 20:01

Re: Welk volumepoeder?

SDL schreef:Zou 1 van jullie eens een voor en na foto willen plaatsen? Ik heb zelf erg fijn en dun haar en overweeg ook dit poeder te gebruiken maar aan de nadere kant denk ik dat het toch niet helpt.


Het werkt echt hoor!

http://www.beautylab.nl/kruidvat-effex- ... er-review/

http://www.misslipgloss.nl/andrelon-pink-collection/
<<

anoniem213

Bericht 03 Jan 2016 20:17

Re: Welk volumepoeder?

Ik gebruik die van Taft en ben heel tevreden. Die vind ik ook fijner dan die van Kruidvat. Op Google kun je veel foto's vinden van mensen voor en na gebruik, dus ik zie het nut niet echt in van mijn hoofd daar nog aan toevoegen.
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:27

Bericht 03 Jan 2016 21:05

Re: Welk volumepoeder?

Carrie, bedankt voor de linkjes. Ik ga ook eens effe googlen en morgen even langs de drogist!
<<

Anoniem301

Bericht 03 Jan 2016 21:49

Re: Welk volumepoeder?

June schreef:Ik gebruik die van Taft en ben heel tevreden. Die vind ik ook fijner dan die van Kruidvat. Op Google kun je veel foto's vinden van mensen voor en na gebruik, dus ik zie het nut niet echt in van mijn hoofd daar nog aan toevoegen.


Maar je hebt zo'n leuk hoofd.
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:32

Bericht 03 Jan 2016 22:50

Re: Welk volumepoeder?

Ik heb die van Osis gehad, maar ik vind die van Kruidvat vergelijkbaar :) Volgens mij hebben ze allemaal dezelfde werking. Ik vind alleen het gevoel op mijn hoofdhuid niet zo prettig. Beetje lastig uit te leggen, maar het voelt wat vreemd op je hoofd haha.
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:27

Bericht 04 Jan 2016 16:25

Re: Welk volumepoeder?

Wat een wonderpoeder. Ik ben blij <3!
<<

Anoniem185

Bericht 04 Jan 2016 16:27

Re: Welk volumepoeder?

Lot schreef:Ik gebruik droog shampoo van batiste als volumepoeder. Dat werkt echt goed. Als ik later op de dag nog een keer met mijn handen door mijn haar wrijf komt er weer opnieuw volume.

Ik heb ook volumepoeder van Andrelon, dat werkt minder goed vind ik. Dat gebruik ik om op schuifspeldjes te strooien zodat die beter blijven zitten.
Ik gebruik ook de droogshampoo van Batiste!
<<

Elle123

Bericht 04 Jan 2016 16:31

Re: Welk volumepoeder?

Die van batiste heb ik ook, de roze bus is dat toch? ik vind het gemakkelijker werken dan het poeder, maar ook hiervan krijg ik heel vies haar. Dus ik gebruik het echt alleen als ik die avond mijn haar moet wassen. Ik spuit het alleen bij de wortels, maar toch worden de lengtes van mijn haar er ook heel dof, stug en vies van. En heel veel klitten. Hoe weinig ik ook gebruik.
<<

Anoniem185

Bericht 04 Jan 2016 16:36

Re: Welk volumepoeder?

Oh ik vind Batiste echt een wondermiddel. Maar ik doe mijn haar met Batiste insprayen tegen de vettigheid vooral en dan daarna mijn haar in een bananenklem. Zo kan ik nog toonbaar naar buiten die dag, in plaats van dat ik het om 05.00 al moet staan wassen.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 04 Jan 2016 17:55

Re: Welk volumepoeder?

Oh jaaaa hier ook dikke liefde voor Batiste! Ik heb tig droogshampoo's geprobeerd met allemaal een vieze, witte waas maar de Batiste heeft dat niet :D Ik heb trouwens de versie voor donkerblond haar, top spul! Volumepoeder heb ik ook, twee soorten zelfs, Oasis en Toni&Guy maar daar ben ik niet zo'n fan van. Het wordt bij mij met volumepoeder altijd zo vies vettig, hebben jullie dat niet? Of ik gebruik teveel, dat kan ook nog haha.
Wat als het lukt
<<

Anoniem301

Bericht 05 Jan 2016 00:20

Re: Welk volumepoeder?

SDL schreef:Wat een wonderpoeder. Ik ben blij <3!

Jij bent snel! Fijn dat het ook bij jou werkt!

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers