Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ben jij bloeddonor

<<

Anoniem 48

Bericht 02 Okt 2013 12:36

Ben jij bloeddonor

Waarom wel of waarom niet?

Ik heb me net aangemeld als donor, ben benieuwd wanneer ik wat hoor en of ik donor mag worden.
<<

Anoniem 53

Bericht 02 Okt 2013 12:38

Re: Ben jij bloeddonor

Ik ben geen bloeddonor. Heb er eigenlijk nooit over nagedacht om het te doen.
<<

Anoniem321

Bericht 02 Okt 2013 12:53

Re: Ben jij bloeddonor

Ja, ik ben sinds iets meer dan een jaar bloeddonor. Ik heb het gedaan omdat ik het fijn vind een steentje te kunnen bijdragen op deze manier.
Voor mij is het een kleine moeite om 3 x per jaar een half uurtje van mijn tijd kwijt te zijn om bloed te geven.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 02 Okt 2013 13:00

Re: Ben jij bloeddonor

Ik ben ook bloeddonor. Als ik met zoiets mensen kan helpen doe ik het graag.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem12

Bericht 02 Okt 2013 13:03

Re: Ben jij bloeddonor

Nee, ik mocht nooit omdat het altijd korter dan een jaar geleden was dat ik een nieuwe tattoo of piercing had laten zetten. Nu ben ik een tattoo aan het laseren, dus mag het weer niet.
<<

Anoniem130

Bericht 02 Okt 2013 13:04

Re: Ben jij bloeddonor

Nee. Ik wil op zich wel graag, maar ik ben zelf zo vaak ziek/zwak/misselijk/duizelig/moe etc. dat ik ergens de onderbuikgevoelens heb dat bloed geven (ook al is het niet vaak) dat niet beter gaat maken.

En ik praat het stiekem een beetje goed tegen mezelf dat ik toch een belachelijk veel voorkomende bloedgroep heb. :P
<<

Anoniem 48

Bericht 02 Okt 2013 13:21

Re: Ben jij bloeddonor

Zo dacht ik ook ben vrij moeilijk te prikken enzo, maar aan de andere kant als het echt niet wil zullen ze dat wel zeggen
<<

Anoniem130

Bericht 02 Okt 2013 13:38

Re: Ben jij bloeddonor

Lastig te prikken is volgens mij niet echt een probleem hoor.. :)

Ik ben meer bang voor mezelf, dat ik het mezelf niet makkelijker maak qua altijd al moe zijn en vaak ziek als ik ook nog eens 2x per jaar ofzo bloed ga afstaan. Terwijl ik rationeel weet dat dat op zich het verschil niet zou moeten maken, toch heb ik het idee dat ik mijn eigen conditie het dan nog moeilijker maak.
<<

Anoniem19

Bericht 02 Okt 2013 13:44

Re: Ben jij bloeddonor

Rush schreef:Nee, ik mocht nooit omdat het altijd korter dan een jaar geleden was dat ik een nieuwe tattoo of piercing had laten zetten.


+ 1. Maar ik durf ook niet :nopompom:
<<

Anoniem 49

Bericht 02 Okt 2013 14:53

Re: Ben jij bloeddonor

Ik ben het ook, ik heb er geen problemen mee.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 02 Okt 2013 14:59

Re: Ben jij bloeddonor

Ja ik ben ook bloeddonor.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem205

Bericht 02 Okt 2013 15:01

Re: Ben jij bloeddonor

Ja. Ik was ook plasmadonor, maar kreeg van de week een brief dat ze stoppen met de plasma op de locatie die voor mij het dichtste bij is. Dan zou ik naar de andere kant van Den Haag moeten. Daar pas ik voor. Dus nu weer volbloeddonor.
<<

Anoniem 3

Bericht 02 Okt 2013 15:13

Re: Ben jij bloeddonor

Nog niet, heb er nooit over nagedacht, maar ga dat toch weleens doen en het ook gelijk thuis bespreken.
<<

PeperMunt

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 209

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:15

Bericht 02 Okt 2013 15:29

Re: Ben jij bloeddonor

Ik ben geen bloeddonor, heb er eigenlijk ook nog nooit serieus over nagedacht. Mede doordat ik nogal bang ben voor naalden.
<<

Anoniem30

Bericht 02 Okt 2013 19:26

Re: Ben jij bloeddonor

Nee. Ik wilde het graag, maar ik mag het niet doen van de huisarts/reumatoloog.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 02 Okt 2013 19:32

Re: Ben jij bloeddonor

Ik ben ook bloeddonor. Vorige maand nog de Suske en WIske in ontvangst mogen nemen :D
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 02 Okt 2013 19:33

Re: Ben jij bloeddonor

Ik zou het wel willen, maar omdat ik zo vaak last heb van hoofdpijn/kortademigheid en dergelijke twijfel ik of het zin heeft.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:33

Bericht 02 Okt 2013 20:45

Re: Ben jij bloeddonor

Jup, gelijk sinds mijn 18e verjaardag (echt op mijn verjaardag zelf was de medische keuring). Ik vind het geen probleem, maar nu heb ik vorige week bloed gegeven en ben daarna ziek geworden, dus nu voel ik echt wel een gigantische aanslag op mijn lichaam. Drie dagen geen eten in combinatie met een halve liter bloed minder gaat niet heel goed.
<<

Foxes

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 463

Geregistreerd: 10 Sep 2013 21:05

Bericht 02 Okt 2013 21:28

Re: Ben jij bloeddonor

Ik heb volgende week een afspraak om te kijken of ik bloeddonor kan worden. Geloof dat hier laatst ook een topic over was. Naar aanleiding daarvan heb ik mij aangemeld.
<<

lenster

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 54

Geregistreerd: 24 Sep 2013 13:24

Bericht 02 Okt 2013 21:50

Re: Ben jij bloeddonor

Rush schreef:Nee, ik mocht nooit omdat het altijd korter dan een jaar geleden was dat ik een nieuwe tattoo of piercing had laten zetten.


Ik wil t graag, maar mag het hierom ook niet.
<<

Nyx

Bericht 02 Okt 2013 22:30

Re: Ben jij bloeddonor

Nee, al mogen ze mijn bloed best hebben. Daar denk ik eigenlijk nooit over na.
<<

Anoniem280

Bericht 02 Okt 2013 22:49

Re: Ben jij bloeddonor

Niet meer. Bij iedere check was, of mijn bloedwaarden te laag of ik had ergens inwendig ontsteking zitten, waardoor het steeds niet mocht en kon. Toen bewust gestopt.
<<

Anoniem185

Bericht 02 Okt 2013 23:46

Re: Ben jij bloeddonor

Nee, ik ben er nog niet aan toe gekomen eigenlijk om me daar een keer voor op te geven.

Ik zou het alleen al doen voor de gratis roze koek of appelkoek die je naderhand krijgt :yes:
<<

Anoniem131

Bericht 03 Okt 2013 07:23

Re: Ben jij bloeddonor

Niet meer. Ik kon er niet tegen.
<<

Anoniem23

Bericht 03 Okt 2013 07:33

Re: Ben jij bloeddonor

Ja, ik ben bloeddonor.
Volgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers