Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zelf stukje van haar lengte afknippen.

<<

Anoniem145

Bericht 02 Jan 2016 13:40

Zelf stukje van haar lengte afknippen.

Wie doet dit weleens en gaat dit goed ?
Ik wil achter graag 2 cm zelf afknippen omdat de kapper daar 18 euro voor vraagt en echt een model erin dat hoef ik nu niet.

Nu lees ik op internet dat je gewoon een staart kunt maken en er in zijn geheel zelf een stukje af kunt knippen.
Het lijkt super simpel maar is dit echt zo makkelijk?
Is het dan ook echt recht ?

Groetjes rituals
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 02 Jan 2016 13:56

Re: Zelf stukje van haar lengte afknippen.

Nee dat zal zeker niet recht zijn. Ik zou het niet doen zelf :)
#teammaple🍁
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 02 Jan 2016 14:22

Re: Zelf stukje van haar lengte afknippen.

Goh, ik zou het zelf niet aandurven. Volgens mij kan het ook echt niet recht zijn dan.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem331

Bericht 02 Jan 2016 14:46

Re: Zelf stukje van haar lengte afknippen.

Dat zou ik zelf ook niet doen. Zou eerder een thuiskapper zoeken, zijn vaak net wat goedkoper.
Als je zelf knipt en het gaat mis, dan moet je alsnog.
<<

Anoniem170

Bericht 02 Jan 2016 15:00

Re: Zelf stukje van haar lengte afknippen.

Heb je laagjes? Want in dat geval zou ik het sowieso niet doen.
<<

Anoniem177

Bericht 02 Jan 2016 15:11

Re: Zelf stukje van haar lengte afknippen.

Dat kan nooit recht zijn want je ligt je onderste haar op als je het vanaf een staart knipt.
<<

Anoniem177

Bericht 02 Jan 2016 15:12

Re: Zelf stukje van haar lengte afknippen.

Als je er bijv niet voor wilt betalen kun je nog beter model zitten voor iemand die in opleiding zit. Dat gaat geheid beter.
<<

Vivianne

Bericht 02 Jan 2016 15:21

Re: Zelf stukje van haar lengte afknippen.

Ik zou als model meegaan met iemand die de kappersopleiding doet. Vaak zoeken ze wel modellen. Knippen is gratis en gaat zeker beter dan wanneer je het zelf zult doen.
<<

Anoniem142

Bericht 02 Jan 2016 15:36

Re: Zelf stukje van haar lengte afknippen.

Dat wordt echt niet recht. Ik knip mijn middelste (lang haar) ook altijd zelf. Ook alles op één lengte en ik vind het een behoorlijke uitdaging om alles op dezelfde lengte te krijgen. En dan sta ik er nog achter. Ik denk dat het een onmogelijke klus is om het bij jezelf te doen, zeker als je geen kapster bent.
<<

Elle123

Bericht 02 Jan 2016 18:11

Re: Zelf stukje van haar lengte afknippen.

Ik heb dat toevallig donderdag zelf gedaan. Steeds geen tijd/geld om naar de kapper te gaan, dus ik heb maar een paar YouTube filmpjes gezocht en zelf aan de slag gegaan. Ik heb een staart heel hoog op mijn hoofd gemaakt, en toen pluk voor pluk gepakt en overal 2cm afgeknipt. Ik heb mijn haar altijd vast, dus het is niet zo erg als het niet recht is. Ik ga in maart wel weer naar de kapper, om het nog even wat beter te laten knippen. Maar het was echt niet meer te doen, zo droog en dor was het. Er zou eigenlijk nog 10 cm af moeten, maar ik doe het in stapjes van 2 cm per keer. Het ziet er nu in ieder geval beter uit dan voor het knippen, en het klit ook al iets minder.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 02 Jan 2016 23:38

Re: Zelf stukje van haar lengte afknippen.

Heb je niet iemand aan wie je het kunt vragen? Als ik een of twee cm eraf wil hebben doet mijn man dat en dat gaat prima. Dat lijkt me fijner dan het zelf doen.
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:32

Bericht 03 Jan 2016 12:06

Re: Zelf stukje van haar lengte afknippen.

Ik zou het ook niet aandurven omdat ik bang ben dat het scheef wordt. Ik zou ook eens rondvragen in je omgeving, misschien een thuiskapper. Scheelt best wat in prijs vaak.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers