Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vuurwerk

<<

Anoniem154

Bericht 30 Dec 2015 20:53

Vuurwerk

Kopen jullie vuurwerk? Zo ja, voor hoeveel?


Ik geef er niets om en vind het eng, maar zit nu wel met een klein dilemma. We gaan met een groep oud en nieuw vieren. Nu heeft vanmiddag iemand in de groep geopperd om wat vuurwerk te halen. Wie er mee doet. 90% doet mee. Ik vind het helemaal niets, en blijf om 12u altijd veilig binnen :)
Maargoed, niet betalen vind ik ook weer zo kinderachtig...
Maar betalen voor iets waar ik niets om geef, vind ik ook weer zoiets...
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 30 Dec 2015 20:56

Re: Vuurwerk

Als hij vraagt wie er mee doet zou ik gewoon zeggen wat je wilt. Ik zou er dan niet aan meedoen: ik hou er niet van en ik ga ook zeker niet naar buiten.
#teammaple🍁
<<

Anoniem 146

Bericht 30 Dec 2015 21:03

Re: Vuurwerk

Nee, wij kopen nooit vuurwerk. Ik ben echt voorstander van georganiseerde shows.

Ik zou gewoon aangeven wat je hier ook schrijft. Al begrijp ik je dilemma wel.
<<

Anoniem154

Bericht 30 Dec 2015 21:03

Re: Vuurwerk

Ik heb als eerste geantwoord dat het voor mij niet hoeft, daarna kwamen grotendeels positieve antwoorden.
Er wordt nu wel iets gehaald, voor de mensen die mee doen.
Mijn man heeft nog niets geantwoord overigens. Die is op pad, denk dat hij wel mee wil doen.
<<

Anoniem168

Bericht 30 Dec 2015 22:53

Re: Vuurwerk

Ik zou niet meedoen. Vind het zelf zo zondegeld. Blijf ook altijd binnen.
Laatst gewijzigd door Anoniem168 op 30 Dec 2015 23:03, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 30 Dec 2015 22:55

Re: Vuurwerk

Ik zou denk ik een klein bedrag in leggen gewoon voor de vorm, misschien wel meer als je man het wel leuk vind en er wel voor naar buiten gaan en het gaat aansteken of naar gaat kijken. Ik zou het dan zelf niet prettig vinden om er niet aan bij te dragen maar er wel naar te kijken.

Mijn vriend heeft wat gehaald ik heb eigenlijk geen idee wat hij er aan uit gegeven heeft. Ik heb er zelf niet zoveel mee. Siervuurwerk kan ik nog wel waarderen maar dat geknal echt vreselijk. De meiden hebben sterretjes :banaan:
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem273

Bericht 30 Dec 2015 22:57

Re: Vuurwerk

Ik zou niet meedoen, Wolbol. Gewoon aangeven dat jij lekker binnen blijft :)

Ik heb een gruwelijke hekel aan vuurwerk, ben er ook bang van. Evenals m'n hond en twee van de drie katten. Voor hen vind ik het echt heel zielig.
<<

Anoniem154

Bericht 30 Dec 2015 23:01

Re: Vuurwerk

Mijn man doet mee, ik offer mij wel op, als kinderoppas. Er liggen een aantal kinderen (waaronder die van ons) te slapen.
<<

Anoniem189

Bericht 30 Dec 2015 23:09

Re: Vuurwerk

Wij kopen dit jaar geen vuurwerk. We geven er allebei weinig om. Vorig jaar hebben we oud en nieuw met vrienden gevierd en toen hebben we wel mee betaald.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12147

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 31 Dec 2015 01:42

Re: Vuurwerk

Wij hebben nog dingen van vorig jaar. En hebben vandaag dingen gekocht. Mijn man vind 1 of ander dingetjes die de lucht in vliegen leuk, kosten weinig 25 voor 7 euro. En we hebben een wens pijl gekocht voor de stichting makenanwish.
Afbeelding
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 31 Dec 2015 09:11

Re: Vuurwerk

Wij kopen nooit vuurwerk.
Ik vind het wel leuk om te bekijken van achter het raam, maar dan eigenlijk alleen het siervuurwerk.
Al dat geknal snap ik echt niks van.
Lijkt mij ook vooral heel eng voor alle vluchtelingen uit oorlogsgebieden.
<<

Vivianne

Bericht 31 Dec 2015 12:10

Re: Vuurwerk

Als jouw man meedoet doe jij indirect ook mee toch?
Ik zou zelf ook niks bijleggen.
<<

Anoniem177

Bericht 31 Dec 2015 12:25

Re: Vuurwerk

Wij hebben geen vuurwerk.
<<

Anoniem147

Bericht 31 Dec 2015 12:27

Re: Vuurwerk

Ik doe niet aan vuurwerk. Ik heb volgens mij nog sterretjes liggen waar ik al 10 jaar mee doe. Sterretje per jaar haha.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 31 Dec 2015 14:54

Re: Vuurwerk

Wij leggen meestal met vrienden een bedrag in waar de hele avond van betaald wordt. Dus ook inclusief wat vuurwerk. Ik ben zelf bang van vuurwerk dus voor mij hoeft het niet. Mijn man vindt het op zich wel leuk maar uit zichzelf zou hij het niet gaan kopen. Ik zou in dit geval dus wel meebetalen. Maar ik vind ook dat je op zo'n avond alle kosten gewoon verdeeld ondanks dat je misschien niet overal om geeft. Ik drink bijvoorbeeld weinig alcohol (en dit jaar helemaal niet natuurlijk!) maar betaal ook niet minder dan de anderen vrienden die wel los gaan met bier/wijn.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 31 Dec 2015 19:55

Re: Vuurwerk

Ik ben voor het invoeren van vuurwerkshows per gemeente dan kan iedereen zelf daarheen gaan als ze willen.

En niet alleen voor asielzoekers is dit niet prettig.
Ook voor veel militairen die ooit uitgezonden zijn is vuurwerk niet fijn.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 01 Jan 2016 01:27

Re: Vuurwerk

Vanaf vandaag heb ik ook een hekel aan vuurwerk. Wat een herrie hier zeg, al de hele dag. Echt enorme knallen.
Kan niet eens horen of S eventueel ligt te huilen :( .
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers