Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ervaring breastflow fles

<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 29 Dec 2015 22:37

Ervaring breastflow fles

Heeft iemand ervaring met de breastflow fles?
P wordt niet meer panisch van een speen in zijn mond, maar drinken doet hij ook niet echt. Nu moet ik over een paar weken weer werken dus wil graag dat hij dan een fles pakt.
We hebben nu de avent en born free fles, maar geen succes.
Lees dat het drinken aan de breastflow lijkt p drinken aan de borst. Iemand positieve ervaringen?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem171

Bericht 30 Dec 2015 00:11

Re: Ervaring breastflow fles

Ik heb deze fles voor alle drie mijn borstgevoede baby's gehad. Ze dronken hier de gekolfde melk uit als ik aan het werk was. Alle drie mijn kinderen accepteerde de fles goed, geen last gehad van tepel-speenverwarring.

Wat je verder zou kunnen proberen is de speen een tijdje in jouw bh dragen zodat de speen jouw geur krijgt.
Iemand anders de fles laten geven en eventueel lopend de fles geven.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 30 Dec 2015 09:04

Re: Ervaring breastflow fles

Wij hebben ze ook gehad. Ik kocht ze omdat dochter een flesweigeraar was en helaas hebben de flessen daar geen verandering in gebracht. Dus hier niet zo'n goede ervaring. Maar dus met geen enkele fles.
<<

Kiwi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 480

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 09 Sep 2017 19:05

Re: Ervaring breastflow fles

Even een up :)

Zijn er nog meer mensen met ervaring met deze fles? Wij willen binnenkort gaan oefenen met de fles, gewoon zodat we die optie ook hebben mocht het nodig zijn, in principe blijft bv uit de borst de standaard. En nu was ik aan het zoeken naar borstvoedingsvriendelijke flessen en de breastflow is de eerste link bij google.. :nerd: Andere tips zijn ook welkom!
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1028

Geregistreerd: 08 Dec 2013 13:23

Bericht 09 Sep 2017 20:14

Re: Ervaring breastflow fles

Geen ervaring met de breastflow, sorry. Mijn zoon dronk enkel uit de Medela Calma (bij hem kolfde ik fulltime) en mijn dochter pakt alleen de Avent Natural (drinkt live en enkel uit de fles bij mijn afwezigheid).
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 09 Sep 2017 20:25

Re: Ervaring breastflow fles

Niet gebruikt. Hij pakte de difrax.
Hoor bij veel borstvoedingskindjes dat dat goed werkt.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers