Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vinger nog steeds dof/doof gevoel

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 29 Dec 2015 20:10

Vinger nog steeds dof/doof gevoel

Donderdag heb ik in mijn knokkel van mijn wijsvinger gesneden met een kaasschaaf. Ik ben flink verdoofd en ze hebben er iets van 3 hechtingen in gezet.

Nu voelt mijn vinger alleen nog steeds dof/doof en doet mijn hele vinger zeer en is stijf. Hij is (natuurlijk) nog steeds dik, maar doet dus, naast die plek op mijn knokkel, in zijn geheel best veel pijn.

Ik vraag me vooral af of dat dove gevoel erin nog normaal is.. Heeft iemand er een beetje verstand van?
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 29 Dec 2015 20:57

Re: Vinger nog steeds dof/doof gevoel

Ja hoor, toen ik in een scheermesje greep en er een flinke hap uit mn vingertopje was, is het zelfs nog weken doof geweest qua gevoel. De zenuwen zijn gewoon beschadigd en die moeten ff herstellen.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 29 Dec 2015 20:58

Re: Vinger nog steeds dof/doof gevoel

Volgens mij kan dat soms wel een aardige tijd duren voordat het weg is. Heb het zelf jaren geleden gehad dan bij de tandarts en nog steeds is een stukje aan de buiten kant van mijn mond dof/doof.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 29 Dec 2015 21:03

Re: Vinger nog steeds dof/doof gevoel

Bluh :12:

Niemand die er bij zegt: Ja hoor, is normaal, maar morgen als je wakker wordt is het weg en doet het geen zeer meer...
:laughcry:
<<

Anoniem170

Bericht 29 Dec 2015 22:16

Re: Vinger nog steeds dof/doof gevoel

ja, ik had tidje terug dat mn vinger tussen het wasrek klemzat (en helemaal vol met was dus zat veel kracht op). Heeft nog paar weken geduurd volgens mij voordat echt helemaal weg was.
<<

munk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 578

Geregistreerd: 18 Sep 2013 19:59

Bericht 30 Dec 2015 00:49

Re: Vinger nog steeds dof/doof gevoel

Helaas kan dat een tijdje duren. De tandarts heeft mijn zenuw geraakt (lees doorgeprikt met het zetten van de verdoving) en daardoor voelde ik 1 kant van mijn tong, wang en lippen niet meer (bijna twee jaar geleden). Ben er een half jaar mee zoet geweest, maar het gevoel kwam heel langzaam terug. Maar heeft ongeveer wel een half jaar geduurd. Mijn voorbeeld is misschien wat extreem. Zenuwen herstellen nou eenmaal heel langzaam. Ik hoop voor je dat je er snel weer volledig gevoel in je hand.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 30 Dec 2015 11:10

Re: Vinger nog steeds dof/doof gevoel

Lejow schreef:Bluh :12:

Niemand die er bij zegt: Ja hoor, is normaal, maar morgen als je wakker wordt is het weg en doet het geen zeer meer...
:laughcry:


Ja hoor. Dat is normaal maar morgen als je wakker wordt is het weg.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 30 Dec 2015 16:57

Re: Vinger nog steeds dof/doof gevoel

Caro schreef:
Lejow schreef:Bluh :12:

Niemand die er bij zegt: Ja hoor, is normaal, maar morgen als je wakker wordt is het weg en doet het geen zeer meer...
:laughcry:


Ja hoor. Dat is normaal maar morgen als je wakker wordt is het weg.


YES! :banaan:

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers