Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Schotland

<<

P.eet

Noob

Berichten: 65

Geregistreerd: 08 Dec 2015 09:53

Bericht 27 Dec 2015 16:14

Schotland

Sprak net mijn man via Skype en kwamen op het idee om in mei met zijn 2en een paar dagen op pad te gaan. Hij is dan weer 'lang genoeg' thuis om de kinderen achterwege te laten en er een tripje van te maken voor ons samen. Mijn man wil graag naar Schotland maar hoe of wat nog niet bedacht. We hebben natuurlijk ook nog alle tijd van de wereld maar wie weet hebben jullie tips!

Denk dat het een dag of 4 wordt omdat het anders ook wat te bewerkelijk wordt voor de oppas opties :smile: dus hebben jullie tips of dingen waar we tenminste heen zouden moeten?

Groetjes
<<

Anoniem173

Bericht 27 Dec 2015 17:13

Re: Schotland

Ik zou zeggen sowieso Edinburgh, hele leuke stad. En glasgow vinden wij ook leuk. Je zou een dag tour met rabbies kunnen overwegen vanuit een van die twee steden is heel leuk dagje excursie
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 04 Jan 2016 23:32

Re: Schotland

Leuk naar Schotland! Wij gaan in mei ook naar Schotland, 8 dagen. We vliegen met KLM naar Edinburgh. Daar gaan we een auto huren en dan een rondreisje maken. We gaan samen met mijn schoonouders.
We gaan sowieso naar Mull.

Iemand nog tips? Ook voor hotels/B&B's ben ik nog op zoek naar de mooiste en beste plekken.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 04 Jan 2016 23:33

Re: Schotland

Oh en ik ga volgende maand ook weer voor 1 of 2 nachten naar Edinburgh, daar woont een vriend van mij en die ga ik kort opzoeken :) dit heb ik vorig jaar ook al eens gedaan, dus Edinburgh ken ik al een beetje. Leuke stad!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 05 Jan 2016 10:07

Re: Schotland

Ik ben meerdere keren in Schotland geweest maar kan me niet echt meer highlights voor de geest halen, haha! De natuur is daar echt prachtig. Ik ben bij Loch Ness geweest, toch wel een must vind ik. Verder herinner ik me alleen nog maar dat het koud en nat was, en ik was er rond mijn verjaardag in juli :laughcry:

♥♥
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 05 Jan 2016 10:11

Re: Schotland

Wij gaan voor de natuur en niet voor het mooie weer. Hopelijk valt het een beetje mee met de regen.
Loch Ness is inderdaad wel de bedoeling. Het zal daar wel heel toeristisch zijn of niet?

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers