Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe werkt dat daten??

<<

Floor

Noob

Berichten: 143

Geregistreerd: 14 Mei 2015 15:17

Bericht 27 Dec 2015 08:39

Hoe werkt dat daten??

[url][/url]Na een scheiding en een mislukte verliefdheid ben ik sinds kort een beetje aan het daten met iemand.
Ik ken hem al wat langer en ik vind het een hele aardige, knappe man. We rotzooien een beetje met elkaar, maar ik ben niet echt verliefd.
Ten tijde van mijn scheiding en verliefdheid spraken we elkaar ook al wel en nu zien we elkaar dus ook af en toe. Hij stelde voor om af te spreken en dat doet hij eigenlijk steeds. Ik wil het dan ook steeds wel, maar ik merk dat het initiatief niet echt bij mij ligt, zoals de vorige keer toen ik echt verliefd was.
Ik kan goed met hem praten, ik vind hem aantrekkelijk en ik vind de aandacht leuk en tegelijkertijd heb ik het gevoel dat ik hem aan het lijntje hou ofzo. Hij weet hoe het zit qua ex(en) en dat ik een heftige tijd achter de rug heb. Ik denk alleen dat hij ergens wel de hoop heeft dat het meer wordt dan dat het nu is en ik weet het gewoon niet.
Moet ik het tijd geven? Moet ik nu al zeggen dat ik niet weet of het echt serieus kan gaan worden en dat ie daar niet al te veel op moet gaan hopen? Moet ik zeggen dat ik hem echt wel aantrekkelijk vind maar niet heel erg verliefd ben?
Of moet ik het maar laten zijn zoals het is en het leuk hebben en zien hoe het loopt?

Ik ben echt een noob in dit soort dingen.... Hoe werkt dat??
<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 721

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:39

Bericht 27 Dec 2015 11:50

Re: Hoe werkt dat daten??

Ben je er al wel aan toe? Om aan iets, wat dan ook te beginnen?
Als je nu weet dat je niet verliefd bent, denk je dat dat in de toekomst nog wel kan gaan komen? Of weet je in je onderbewustzijn al dat dat er niet in gaat zitten?
A.K.A Slaatje

]
<<

Floor

Noob

Berichten: 143

Geregistreerd: 14 Mei 2015 15:17

Bericht 27 Dec 2015 13:45

Re: Hoe werkt dat daten??

Venzsje, dat weet ik dus niet zo goed. Ik ben gescheiden en daarna flink op mijn bek gegaan wat een verliefdheid betreft, dus ik vind het vooral eng. Ik ben dus best terughoudend hierin nu, meer omdat ik denk 'eerst zien, dan geloven'

Dus ik weet niet of ik er niet aan toe ben of dat hij leuk is, maar niet leuk genoeg om het weer mee te durven of dat ik het dus gewoon maar aan moet zien.

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers