Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Fuck... au..

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 22 Apr 2016 18:40

Re: Fuck... au..

Sawadee schreef:Ohh wat fijn Lejow!! Had dit eerlijk gezegt niet meer verwacht aan de hand van je verhaal en wat ik geleerd heb tijdens mijn studie. Heel goed dat je het er niet bij hebt laten zitten en nu eindelijk echt revalideren!

Was het de eerste keer niet goed gehecht of konden ze niet de oorzaak achterhalen? Maakt natuurlijk niet veel uit. Ben blij voor je dat het nu zo goed gaat!
En die stijfheid is heel normaal en dat je een vuist kan maken is echt al super!



Oorzaak is niet te achterhalen.. Ik heb sterk het gevoel dat het hechten niet goed gegaan is, alsof ze iets 'mee' gehecht heeft ofzo.. (geen idee of dat kan). De arts hoorde/voelde natuurlijk ook een knap.. Dus iets zat vast wat niet vast hoorde te zitten. Ik heb ook veel langer pijn gehad toen, dan dat ik nu heb (gehad).
Ben bijna compleet pijnvrij (op dat stoms wat stijve na) en gebruik m nu bijna weer 100% van de tijd (vergeet het soms haha).
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 23 Apr 2016 19:31

Re: Fuck... au..

Jeetje, wat een bijzondere en vooral fijne wending. Het klinkt inderdaad alsof ze pees veel te strak aangehecht heeft ofzo. Fijn dat je zo'n doortastende fysio hebt en dat je eindelijk weer een normale functie van je vinger hebt!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 24 Apr 2016 12:16

Re: Fuck... au..

Het was ook wel grappig, de verpleegkundige in het zh zei: 'Na een operatie geven we altijd een foldertje mee over de nazorg enzo, maar... dat van u komt zo weinig voor... daar is geen folder van' :P

Wat een kaasschaaf al niet kan doen..
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers