Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Cadeau vriend

<<

Truus

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 334

Geregistreerd: 28 Dec 2013 15:39

Bericht 24 Dec 2015 17:07

Cadeau vriend

Help! Mijn vriend wordt binnenkort 28 en ik ben vreselijk inspiratieloos.

Ik zoek een leuk maar niet te duur cadeau (tot €50,- ongeveer, denk ik). Speciale hobby's heeft hij niet. Een leuke acitiviteit zou leuk zijn (misschien voor ons samen?), of een artikel, echt iets voor hem. Ik weet het gewoon niet.. Iemand leuke ideeën?
<<

Anoniem273

Bericht 24 Dec 2015 20:11

Re: Cadeau vriend

Drinkt hij bier? Bij Xenos heb je nu hele leuke pakketten waarmee hij zelf bier kan brouwen.
<<

Vivianne

Bericht 24 Dec 2015 23:22

Re: Cadeau vriend

Een abonnement op een tijdschrift wat hij graag leest? Ik heb mijn vriend laatst een jaar lang Quest gegeven. Was hij erg blij mee.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 25 Dec 2015 11:11

Re: Cadeau vriend

Ik kies vaak voor een cadeau voor ons samen. Juist omdat hij een eigen bedrijf heeft en vaak druk is. Plus we hebben ook zijn dochter rondlopen, waardoor het samen zijn soms lastig is. Juist samen een middag sauna is dan heel lekker en dat vindt hij ook heerlijk.
Met zijn verjaardag geef ik kaartjes voor Soldaat van Oranje. Iets wat hij volgens een vriend van hem ook leuk zou moeten vinden.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 25 Dec 2015 11:18

Re: Cadeau vriend

Spellen om samen te doen ?
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Truus

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 334

Geregistreerd: 28 Dec 2013 15:39

Bericht 25 Dec 2015 12:30

Re: Cadeau vriend

Bedankt voor alle tips!

Die bierpakketten van de Xenos ken ik, maar ik had er niet aan gedacht. Ik vind dat serieus een hele goede optie!

Tijdschriften die hij vorig jaar heeft gekregen staan nog ongelezen in de kast, dus dat wordt 'm niet.

Een activiteit vind ik ook een leuke optie. Soldaat van Oranje ben ik echter zelf al geweest, en ik vind het echt heel moeilijk om iets anders te bedenken.

Spelletjes zijn we ook erg fan van maar we hebben een kast vol met ook nog ongebruikte spellen. We hebben juist afgesproken aan familie geen spellen te vragen voorlopig/met de verjaardagen, dus ook geen optie helaas.

Maar allemaal supertips waarvoor bedankt! En dat van de Xenos wordt het misschien wel gewoon. Ik heb nog even denktijd.
<<

Anoniem273

Bericht 25 Dec 2015 12:45

Re: Cadeau vriend

Truus, heb het bierbrouw pakket toevallig gisteren aan m'n man gegeven en hij is dolenthousiast :) Allemaal filmpjes aan het zoeken op YouTube erover enzo.
<<

Vivianne

Bericht 25 Dec 2015 21:42

Re: Cadeau vriend

Misschien kun je bij het bierpakket een rondleiding in een bierbrouwerij doen. Als hij dat interessant vind.
<<

Truus

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 334

Geregistreerd: 28 Dec 2013 15:39

Bericht 28 Dec 2015 06:59

Re: Cadeau vriend

Ik neig steeds meer dat pakket, haha.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 28 Dec 2015 10:06

Re: Cadeau vriend

mijn man heeft zon pakket een keer van een vriend gekregen en was hier ook een hit!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 28 Dec 2015 18:25

Re: Cadeau vriend

Ik ga hem ook halen!
<<

Truus

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 334

Geregistreerd: 28 Dec 2013 15:39

Bericht 31 Dec 2015 09:05

Re: Cadeau vriend

Tof Kees, heeft 'ie het al gekregen?
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 31 Dec 2015 14:53

Re: Cadeau vriend

Nee, ik stond er vandaag mee in mn handen maar ze hadden alleen een ale, irisch stout en ale met honing. Ale vind hij niet zo lekker en van stout krijgt hij uitslag.
Nog even verder zoeken dus.

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers