Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


WK Handbal, vanmiddag finale!!

<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:57

Bericht 20 Dec 2015 13:04

WK Handbal, vanmiddag finale!!

Vanmiddag is de finale van het WK Handbal (dames) in Denemarken. Nederland speelt tegen Noorwegen.
Ik vind het zo knap dat de dames dit bereikt hebben! Ik heb alle andere wedstrijden van hun ook gezien, en ze zijn echt goed in vorm. Ik hoop dat ze vanmiddag winnen en dus wereldkampioen worden! Dat is echt een prestatie van hen voor het Nederlandse handbal.

Wie heeft het nog meer gevolgd? En gaat vanmiddag ook de wedstrijd kijken?

Ik speel zelf al jaren handbal, en ik vind het echt fijn dat Ziggo sport alle wedstrijden uitzendt. Aangezien de live streams slecht werken.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 20 Dec 2015 13:19

Re: WK Handbal, vanmiddag finale!!

Ik heb het een beetje gevolgd en wel wat wedstrijden of delen ervan gezien. Ik ga wel kijken vanmiddag, leuk.
Ik heb op zich niet specifiek iets met handbal, maar wij volgen hier eigenlijk allerlei sporten wel en als er leuke toernooien zijn dan kijken we dat meestal wel.
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:57

Bericht 20 Dec 2015 13:31

Re: WK Handbal, vanmiddag finale!!

Wat leuk dat je ook gaat kijken!
Ik hoop dat ze gaan winnen! Ik ben benieuwd.
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 20 Dec 2015 16:40

Re: WK Handbal, vanmiddag finale!!

Ik ga ook kijken! Tot nu toe nog niks gezien maar wel van wat vrienden meegekregen hoe het ging. En met die vrienden ga ik nu ook kijken! Wel extra leuk dat één van hun uit Noorwegen komt en toevallig dit weekend bij mij op bezoek is.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 20 Dec 2015 17:58

Re: WK Handbal, vanmiddag finale!!

Ik kijk ook!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Kiwi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 480

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:20

Bericht 20 Dec 2015 18:06

Re: WK Handbal, vanmiddag finale!!

Ik zit ook voor de TV! :ja: Heerlijke sport :heart:
<<

Anoniem149

Bericht 21 Dec 2015 19:08

Re: WK Handbal, vanmiddag finale!!

Ik hou van handbal! Heb genoten van het WK. Jammer dat ze 2e zijn geworden, maar Noorwegen was zó sterk, echt geen schande om daarvan te verliezen. En 2e van de wereld, daar hadden ze van tevoren voor getekend.

Door het WK wil ik wel graag zelf het handballen weer op gaan pakken. Ben al een aantal jaar gestopt, heb het altijd wel gemist, maar nu mis ik het nog meer! Het is zo'n gave sport :D

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron