Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jouw jaar in foto's!

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 20 Dec 2015 13:53

Jouw jaar in foto's!

Facebook heeft zo'n functie maar die vind ik vrij waardeloos. Veel leuker is het om zelf even terug te gaan in je telefoon, camera, social media accounts etc en te kijken wat je allemaal hebt beleefd dit jaar!

Plaats dus voor elke maand een foto van afgelopen jaar! Iets wat die maand typeerde, iets wat je hebt meegemaakt en vertel er ook iets bij. Een mooie reis, een verjaardag van je kindje, wat je maar wilt!
Een mooie samenvatting van jouw jaar!

Ik zal even kijken wanneer ik er tijd voor heb, maar wilde t topic alvast plaatsen, al is december nog niet afgelopen.


Mijn jaar in foto's

Januari
Februari
Maart
April
Mei
Juni
Juli
Augustus
September
Oktober
November
December
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 20 Dec 2015 17:50

Re: Jouw jaar in foto's!

Mijn jaar in foto's

Januari

Afbeelding

Ons nieuwe huis! Hier zijn we begin januari naar toe verhuisd. En dan direct in de sneeuw!


Februari

Afbeelding

Trouwjurk passen. Zenuwslopend moment. Zou ie passen, m'n droomjurk? Maar dat deed ie! Helemaal verliefd.


Maart

Afbeelding

Een reisje met vrienden naar Duitsland, rijdend langs de Moesel, wijn en bier proeverijen. Hier waren we een stukje de bergen in gereden en hadden we uitzicht over de Moesel.


April

Afbeelding

Op 30 april zijn we in ondertrouw gegaan! Gevierd met een bezoekje aan onze trouwlocatie met de wedding planner én een heerlijk diner bij een goed restaurant!


Mei

Afbeelding

Mijn vrijgezellenfeestje! Ik werd thuis overvallen door m'n zus en een vriendin. We zijn servies gaan beschilderen en hebben lekker gepicknickt en uiteten geweest.


Juni

Afbeelding

De bruiloft! Een dag zo vol liefde. Hier mijn favoriete foto met al onze dierbare mensen om ons heen. Je ziet ons ook echt genietend om ons heen kijkend, overdonderd door iedereen! Een feestdag!

Afbeelding

En vooruit, omdat ik niet kan kiezen en het wel het hoogtepunt van het jaar was. Nog een foto van de bruiloft, tijdens onze openingsdans.


Juli

Afbeelding

Onze huwelijksreis! Drie weken heerlijk genieten in Italie. Wijn, eten, wijn, eten. Maar omdat ik geen favoriete maaltijd kan kiezen, daarom hier een foto van ons favoriete non-gastronomische moment: We hadden een bootje gehuurd op Elba om op de Middellandse Zee te varen. Daar hebben we urenlang gedobberd in een klein stil baaitje. Echt huwelijksreis!


Augustus

Afbeelding

Een dagje varen op de boot over de Kagerplassen. Met handdoek van m'n werk natuurlijk! Net vakantie in eigen land!


September

Afbeelding

De zomer mag dan al wel voorbij zijn, wij zijn eindelijk klaar met het huis! Het nieuwe terras ligt en als huwelijkscadeau van m'n vader hebben we een mooie tuinset gekregen. Gelukkig is het nog net lekker weer om er van te genieten!


Oktober

Afbeelding

En het blijft lekker weer, zelfs in oktober! We drinken wijn in onze tuin en spenderen 14 uur aan het maken van pulled pork in onze rookoven. Met een boek en biertje in de tuin wachten net zolang tot het klaar is en we om 1 uur 's nachts kunnen gaan dineren. Heerlijk genieten van de nazomer!


November

Afbeelding

Tijd voor some quality time voor mezelf! M'n man is op zakenreis en dus ga ik ook een paar daagjes er tussenuit. Naar Engeland, op bezoek bij een vriendin. Maar eerst een dagje heerlijk voor mezelf in Birmingham, oude vertrouwde stad voor mij. Hier een foto van de lunch waarop ik mezelf trakteerde, lekker in m'n eentje uitgebreid lunchen bij Jamie's Italian (van Jamie Oliver).


December

Afbeelding

Tijd voor de gezelligste maand van het jaar! Met mijn verjaardag is het huis al helemaal kerstig. Super knus! Op naar een nieuw jaar!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem205

Bericht 20 Dec 2015 18:07

Re: Jouw jaar in foto's!

Selfies maken van zoon en mij. Gaan we in 2016 lekker mee door :)
Laatst gewijzigd door Anoniem205 op 23 Dec 2015 15:04, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 20 Dec 2015 18:21

Re: Jouw jaar in foto's!

Ah zo heerlijk oreo!
Let's discover the world together.
<<

Myloon

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 16 Sep 2013 13:41

Bericht 20 Dec 2015 18:41

Re: Jouw jaar in foto's!

Wat een mooie foto's Marin!! En ook Oreo.. wat lief!

Ik kom alleen maar aan foto's van mijn jongens.
Maar omdat ik dit zo leuk vind, wil ik komend jaar bewuster foto's gaan maken! :D
20-09-2013 N. & T. Geboren!
<<

Anoniem181

Bericht 21 Dec 2015 00:34

Re: Jouw jaar in foto's!

-
Laatst gewijzigd door Anoniem181 op 04 Feb 2016 22:58, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 21 Dec 2015 00:36

Re: Jouw jaar in foto's!

Wow wat een bijzonder jaar Alex! Met als hoogtepunt natuurlik jullie tweede dochter. Hoe gaat het nu met haar? En wat zie je er knettergoed uit!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem244

Bericht 21 Dec 2015 00:43

Re: Jouw jaar in foto's!

Marin wat een mooie foto's en wat een topjaar heb jij gehad.

Oreo wat een lieve foto's

Alex, wat zie je er goed uit!
<<

Anoniem185

Bericht 21 Dec 2015 01:09

Re: Jouw jaar in foto's!

Alex wat een heerlijk koppie trekt F. op die gezinsfoto. Geweldig!
<<

Anoniem281

Bericht 21 Dec 2015 09:06

Re: Jouw jaar in foto's!

Leuke foto's!! Alex, wat zie jij er idd onwijs goed uit en leuk die familiefoto! :)

Ik ga een poging doen...

Januari is ons neefje geboren:

Afbeelding

Februari zijn we een belachelijk luxe weekend weggeweest. Lekker in de buurt, Schoorl, aan 't strand, maar nergens op bespaard. Achteraf huilde mijn spaarrekening, maar ik vond 't heerlijk om even uit alle dagelijkse rompslomp weg te zijn samen.

Afbeelding

In maart hebben we een nieuwe auto gekocht:

Afbeelding

Oh ja in april hebben we een BBQ gekocht. Hij is dit jaar misschien 5 keer aan geweest. Maar we waren zo trots op 't kreng!

Afbeelding

In mei hebben we m'n vader verblijd met nieuwe huisdiertjes; vogels! Ze heten Fietfiets. Samen, ja. Soort Brangelina.

Afbeelding

In juni hebben we een Museumjaarkaart aangeschaft en zijn we heel wat musea afgegaan, waaronder 't Zuiderzeemuseum met m'n moeder. Op zich niet heel boeiend, maar m'n moeder en k staan nooit samen op de foto dus die prop ik er nu ook tussen.

Afbeelding

in juli zijn we een weekje weggeweest in Nederland. Was een leuk huisje maar crappy bedden en 't was bloedjeheet. Dus we zijn eerder naar huis gegaan! De dagen dat we er waren heb ik overigens wel genoten van 't weer, de omgeving en veel lekker eten enzo.

Afbeelding

Augustus tja.. 3 augustus was een heel bijzondere dag! Ik dacht voor de zekerheid een testje te doen, zodat ik niet-zwanger zijn kon accepteren en voor m'n theorie kon leren, want k had 4 augustus examen. Maar die test gaf een heel licht streepje!! Na deze test volgenden er nog twee, eentje met weer een licht streepje en een digitale vette YES!

Afbeelding

We waren vrij vlot met de bekendmaking; in september was ik alweer 10 weken en hebben we 't bekend gemaakt door deze vrolijke echo op FB te zetten!

Afbeelding

Voor oktober kan ik hooguit nog een echo plaatsen, want 't hoogtepunt was leren dat we een zoon krijgen! Alleen de echo is niet heel duidelijk duuus. Kijk maar naar die andere.

November heb ik ook niet echt een foto bij.. 't Was wel een fijne maand! Ik vierde mijn 27ste verjaardag met het behalen van mijn rijbewijs, kreeg een vaste aanstelling op mijn werk en we hebben een prachtige 20 weken echo gehad. Oké vooruit, dan nog maar een echo. Hier is mijn Tobias, incl. bolle buik :heart:

Afbeelding

December laat ik nog even open, want er kan nog van alles gebeuren. Maar ik vind 't nu al een leuke maand. Vandaag zijn vriend en ik officieel 2 jaar samen, eerste kerstdag zijn we voor 't laatste (en voor 't eerst maar ach..) echt met z'n tweetjes en ik voel me gewoon heel erg gelukkig.

Ik wens iedereen dat gevoel toe, naast de fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar, natuurlijk!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 21 Dec 2015 09:09

Re: Jouw jaar in foto's!

Zo leuk Carl! Leuk ook om een foto met je moeder te zien. En natuurlijk jullie als stel! Hopelijk gaan we in 2016 nog heel veel foto's van jullie zien, met Tobias natuurlijk!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem148

Bericht 21 Dec 2015 09:53

Re: Jouw jaar in foto's!

Carl ik kreeg tranen van datgene wat je bij december had staan. Dit jaar zijn we voor het eerst met z'n drieën en ik vind het zo gaaf en bijzonder! En stiekem hoop ik ook het laatste jaar met z'n 3en ;)

Ik hou niet van foto's plaatsen maar vind het wel een leuk topic!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 21 Dec 2015 10:46

Re: Jouw jaar in foto's!

Januari
Hoera B 3 jaar! En dat start ik niet met een foto ,maar met een filmpje :P
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mAyGeIlhWoI&feature=youtu.be[/youtube]

Februari
Afbeelding
Samen met B naar de Efteling, compleet gesloopt aan het einde van de dag, maar totaal opgeladen!

Maart
Hier plaats ik de foto niet bij ivm privacy enz, maar in maart overleed mijn liefste tante
The sun shall rise,
and sure to set.
Her time has come,
have no regret.
Her life she lived,
we sure all know.
A place without pain,
she had to go.
And she will see us,
Once we meet again.

Dag Tante. We gaan je zo missen. Bedankt voor alles.
*27-3-2015

April
Afbeelding
de nieuwe bank en meubels zijn er!

Mei
Afbeelding
We gaan kennismaken met Marley, en we zijn er vrij snel uit. In de zomervakantie mag ze bij ons komen wonen!

Ook trouwt mijn beste vriendin in mei, hier ook geen foto's ;)

Juni
Afbeelding
en weer een dagje Efteling! Met Roodkapje, Zonneschijn en kids

Juli
Afbeelding
Daar is ze dan!! Marley en B zijn gelijk dikke vriendinnen

Augustus
In augustus gaan we 2 keer naar Madorum, een keer met mijn vader en een keer met R en vrienden van ons
Afbeelding

September
Ik krijg een snij apparaat voor mijn verjaardag.. het begin van mijn eigen bedrijfje!
Afbeelding

Oktober
Afbeelding
YES!! Mijn kvk inschrijving is een feit, Creamamalejow is officieel


November
17 november is het wereld prematurendag, op deze dag staan we een klein beetje extra stil bij wat ons is overkomen, en bij alle andere mensen die zo iets meegemaakt hebben, of op dit moment meemaken. En natuurlijk staan we extra stil bij hoe goed het gaat met B!
Afbeelding


December
Afbeelding
Sinterklaas, Kerstmis, het einde van het jaar, het einde van het eerste complete jaar zonder mijn moeder.
Moeilijk, soms verdrietig, maar ook leuk en vol mooie momenten.
Hier moest ik afgelopen week heel hard om lachen, nadat ik van de eerste schrik bekomen was en ik B beteuterde gezicht achter de bank vandaag zag komen :)
Er was niets kapot gelukkig :P
Laatst gewijzigd door Lejow op 21 Dec 2015 11:08, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 21 Dec 2015 10:54

Re: Jouw jaar in foto's!

Mijn filmpje krijg ik niet geplaatst :(
<<

Anoniem315

Bericht 21 Dec 2015 11:03

Re: Jouw jaar in foto's!

Ah wat leuk om te zien allemaal! Ik plaats geen foto's meer, maar krijg er wel zin in zo ;)

Alex, wat zie je er fantastisch uit! En een bewogen jaar voor jullie zeg... Pfff..

Carl, mooi hoe jouw leven halverwege het jaar ineens zo'n bijzondere wending kreeg. Je wordt een leuke moeder, dat moet wel, je bent zo enthousiast!

Marin, prachtige (detail) foto's. Vooral die van die wijnglazen buiten in de herfst doet wat met me. En je bruiloft... perfect gewoon! Hopelijk voor jou komend jaar weer zo'n bijzonder jaar.

Lejow, die kerstboomfoto.. hilarisch! Dat gezicht van B! Haha! Fijn om te zien dat je je hoofd niet laat hangen, maar je leven op een andere manier invult na het overlijden van je moeder. Big hug!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 21 Dec 2015 11:09

Re: Jouw jaar in foto's!

Die gezinsfoto van jullie vind ik echt prachtig Alex! Ik hoop dat de uitslag van het DNA onderzoek snel komt

Carl, wat een mooi vooruitzicht voor jullie, straks heerlijk met z'n drietjes!

Marin, wat een hoop hoogtepunten hebben jullie mee mogen maken dit jaar.
<<

Anoniem222

Bericht 21 Dec 2015 11:22

Re: Jouw jaar in foto's!

Wat leuuk om te zien!
Jullie huis is zo mooi Marin, en ohh wat was jullie huwelijk mooi.
Carl leuk om zo een beetje het verloop te zien. En leuke foto met je mama!

Ik haal mijn foto's straks wel weg want er staan ook anderen op.

+++
Laatst gewijzigd door Anoniem222 op 22 Dec 2015 11:40, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 21 Dec 2015 11:26

Re: Jouw jaar in foto's!

Wat mooi om zo jullie jaaroverzichten te zien!

@Marin: wat een geweldig jaar! Heel mooie foto's van jullie bruiloft, vakanties, eten, drinken en gezelligheid.
@Alex, Lejow, Carl, Harrison en Oreo: mooie en leuke foto's!

Ik ga ook op zoek naar foto's bij iedere maand.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 21 Dec 2015 11:36

Re: Jouw jaar in foto's!

Wat een leuk topic zeg! Vol hoogte (en soms diepte-) punten!

Harri, ik heb dat filmpje toevallig afgelopen week nog bekeken. Zo vals haha! Wat een heerlijke foto's heb je geplaatst! Ik hoop er in het volgende jaaroverzicht tussen te staan :)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 21 Dec 2015 11:38

Re: Jouw jaar in foto's!

Aah zo leuk Harrison! Wat een heerlijk en tof leven heb jij! Het plezier en de liefde van je vriendje, vriendinnen en familie spat er vanaf. Ik word echt vrolijk van het zien van jouw jaar.

Lejow, jij hebt ook een mooi jaar gehad, met ups en downs, maar wel ook echt mooie ontwikkelingen. Ik hoop dat je bedrijf in 2016 goed kan groeien. Ik zag dat je op Facebook al meer likes hebt voor je bedrijfspagina dan ik voor de mijne! Gaat lekker chickie!
Let's discover the world together.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 21 Dec 2015 11:41

Re: Jouw jaar in foto's!

Wat een goed idee voor een topic Marin! Heel leuk om te zien. Wat gebeurt er toch veel in één jaar!

*weg*
Laatst gewijzigd door Elliot op 22 Dec 2015 14:13, in totaal 1 keer gewijzigd.

♥♥
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 21 Dec 2015 11:42

Re: Jouw jaar in foto's!

Oh wauw er zijn alweer meer foto's bijgekomen. Echt heel gaaf om te zien, keep them coming! :D

♥♥
<<

Anoniem222

Bericht 21 Dec 2015 11:47

Re: Jouw jaar in foto's!

Jaa Feline dat hoop ik ook <3 dat filmpje was echt het hoogtepunt van mijn verjaardag hahaha, zo leuk.

Wat leuk om te zien Elliot, die foto van jullie huwelijk is mooi <3. En super leuk dat je piano gaat leren spelen! Je kunt al noten lezen dus dat scheelt de helft. Ik vond piano het makkelijkst van de instrumenten die ik speel. Alleen de linkerhand was even wennen.
<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:08

Bericht 21 Dec 2015 11:52

Re: Jouw jaar in foto's!

Wat leuk om te zien zeg! Wat gebeurt er eigenlijk veel in een jaar hè.
Zal zelf ook eens op zoek gaan. Een soort kleine trip down memorylane.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 21 Dec 2015 11:54

Re: Jouw jaar in foto's!

Aah wat leuk Elliot! Er gebeurt inderdaad zo veel in één jaar, zo leuk om te zien. Enne, die alpacas! Must.visit.now!
Let's discover the world together.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers