Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Badkamer laten plaatsen

<<

Anoniem236

Bericht 20 Dec 2015 12:02

Badkamer laten plaatsen

Zijn hier meiden die toevallig iemand hebben ingehuurd om de badkamer te plaatsen? (Dus niet door de winkel) en dan eventueel zelf alle materialen gekocht hebben?
Hoeveel was je daarvoor kwijt?
<<

Anoniem152

Bericht 20 Dec 2015 12:05

Re: Badkamer laten plaatsen

Ik heb dat 6 jaar geleden bij mijn vorige woning laten doen.
Via werkspot had ik iemand gevonden die voor € 3000,- mijn badkamer en toilet heeft geplaatst.
<<

Anoniem178

Bericht 20 Dec 2015 12:36

Re: Badkamer laten plaatsen

Wij gaan het nu wel door de winkel laten doen, maar hadden ook wat offertes via Werkspot. Die vroegen ongeveer 4000 euro voor een badkamer en 2 losse toiletten.
<<

Blue

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 251

Geregistreerd: 18 Apr 2014 10:04

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 20 Dec 2015 12:38

Re: Badkamer laten plaatsen

Wij waren 7000 euro kwijt voor het plaatsen van de badkamer en het toilet. De spullen hebben wij gekocht bij Sanisale.
<<

Anoniem236

Bericht 20 Dec 2015 18:02

Re: Badkamer laten plaatsen

En de prijzen die jullie noemen, zat daar ook het slopen en afvoeren oude badkamer bij? Dat hoeft bij ons namelijk niet.
Veel verschillen prijzen zeg.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 20 Dec 2015 18:47

Re: Badkamer laten plaatsen

Ik verwacht dat wij uitkomen op zo'n €7000.
Het verschilt hoeveel er getegeld moet worden, wat voor tegels, hoeveel aansluitingen (bad, douche, wastafels, toilet of een combi), etc. Voor een vergelijking zou je deze dingen mee moeten tellen.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Blue

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 251

Geregistreerd: 18 Apr 2014 10:04

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 20 Dec 2015 19:37

Re: Badkamer laten plaatsen

Bij ons zat er inderdaad het slopen en het afvoeren van de badkamer en wc bij in. Bij ons moest er heel veel gebeuren. Weg werken van leidingen en een aantal leidingen omleggen. Ook het stucwerk en het werk van de tegelaar zit bij deze prijs inbegrepen.
<<

Anoniem236

Bericht 20 Dec 2015 19:52

Re: Badkamer laten plaatsen

Het gaat alleen om sanitair te plaatsen en te tegelen. (Geen leidingen verleggen of frezen, geen sloopwerk) hebben een nieuwbouw woning met standaard badkamer, maar we willen eigenlijk veel dingen anders. Nu zijn we vandaag op pad geweest om te kijken wat alles kost als we het casco laten opleveren en we het zelf doen.
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 20 Dec 2015 22:57

Re: Badkamer laten plaatsen

Wij hebben ook getwijfeld om zelf iemand te zoeken, maar aan minderwerk krijg je niet heel veel voor de badkamer. Uiteindelijk scheelt het niet heel veel en zouden we voor 1000,- iemand moeten vinden om te tegelen.
Daarom laten we het maar gewoon door het bouwbedrijf doen, dan is het ook gewoon klaar als we de sleutel krijgen!
December 2009
juli 2012
<<

Anoniem236

Bericht 20 Dec 2015 23:07

Re: Badkamer laten plaatsen

Maar nemen jullie dan de standaard tegels en sanitair?
Wij krijgen 3500 euro terug als we de badkamer casco laten opleveren. We willen zelf max. 2000 bij leggen. Dus of meerwerk van 2000 of alles zelf voor 5500.
<<

Anoniem167

Bericht 20 Dec 2015 23:39

Re: Badkamer laten plaatsen

Wij alles merk, tegels van Hornbach en afvoeren etc laten doen; in totaal 10.000 kwijt. Maar hebben wel grote badkamer van 12-15 m2
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 21 Dec 2015 09:45

Re: Badkamer laten plaatsen

Exacte bedragen weet ik zo niet. Als ik er aan denk zal ik het vanavond eens nakijken. Wij hebben geen standaard sanitair genomen, maar ook niet het duurste van het duurste.
Tegels zijn de grootste kostenpost, we hebben standaard een stelpost van 20,- m2, maar de tegels die wij hebben gekozen kosten gemiddeld 40,- m2.
Daar komt nog een meerprijs voor grotere tegels, gekalibreerde tegels en tot het plafond tegelen bij. :|
December 2009
juli 2012
<<

Okidoki

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 145

Geregistreerd: 16 Jan 2014 19:06

Bericht 21 Dec 2015 12:09

Re: Badkamer laten plaatsen

Wij gaan nu voor de tweede keer onze badkamer zelf plaatsen door alles los te shoppen.
Voor tegels zou je eens kunnen kijken bij tegeloutlet Zetten. Wij hebben dit weekend vloertegels gekocht voor 17,50e per m2 terwijl deze bij andere winkels 50e per m2 kosten. Onze wandtegels zijn 13,95e per m2. En het is allemaal a-kwaliteit.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers