Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend/kerstvakantie plannen?

<<

Anoniem167

Bericht 19 Dec 2015 00:40

Weekend/kerstvakantie plannen?

Iedereen lekker vakantie? Of meer mensen die net als ik gewoon moeten werken de komende weken? Vertel! Voorbereiden voor de kerst, nog shoppen, of lekker relaxen thuis?
<<

Anoniem167

Bericht 19 Dec 2015 00:46

Re: Weekend/kerstvakantie plannen?

Zaterdag / werken, hopelijk daarna kerstboom versieren als vriend heeft gekocht, gewoon geen tijd gehad nog, echt niet leuk.
Zondag / werken
Maandag / werken
Dinsdag / naar fysio & kerstborrel van werk
Woensdag / werken
Donderdag / uitslapen, en daarna naar schoonfamilie voor kerstmis, gaan met z'n allen tapas eten
Vrijdag / naar mijn familie, koffie drinken bij m'n opa & oma en uit eten met het gezin!
Zaterdag / werken, in avond gourmetten met m'n vriend samen
Zondag / werken
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 19 Dec 2015 09:36

Re: Weekend/kerstvakantie plannen?

Ik heb heerlijk twee weken vrij!
Vandaag is mijn vader jarig.
Morgen uiteten met mijn familie
Maandag, geen concrete plannen denk wel kerstboodschappen doen.
Dinsdag, gaat een van mijn dochters alleen bij oma slapen ik ben dus alleen met mijn andere dochter (als het logeren echt door gaat tenminste :ja: )
Woensdag gaan we naar disney on ice.
Donderdag savonds de cadeaus uitpakken die hier onder de boom liggen.
1e kerstdag naar mijn ouders.
2e kerstdag aan het einde van de dag met vrienden afgesproken, we eten met elkaar in een restaurant.
zondag, gaan we uiteten met de buren.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem140

Bericht 19 Dec 2015 09:55

Re: Weekend/kerstvakantie plannen?

Ik moet dinsdag, woensdag, en donderdag de hele dag werken. Maar schijnt met kerst heel leuk te zijn, veel collega's, leuke sfeer en lekker hard doorwerken. Dus daar zie ik niet echt tegenop.
Kerstavond ga ik met zoon en vriend naar mijn ouders, Eerste kerstdag kook ik voor mijn ouders en mijn vriend gaat naar zijn moeder, en tweede kerstdag gaan we met vriend, dochter, zoon en mijn ouders lekker uit eten.
De week erna werk ik twee ochtenden en daarna heb ik 5 dagen "vakantie".
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 19 Dec 2015 10:56

Re: Weekend/kerstvakantie plannen?

Ik heb ook heerlijk 2 weken vakantie, was gisteren al begonnen eigenlijk! :smile:
Vrijdag - overdag heb ik nog wat laatste werkdingetjes afgemaakt en mijn werkadministratie/papieren bijgewerkt, mijn kerstkaarten geschrevenen verstuurd, en 's avonds zijn we naar Heerlen geweest voor de start van het Glazen Huis
Zaterdag - overdag huishouden en boodschappen doen, en verder een beetje knutselen/frobelen/kleuren oid, vanavond uit eten met vrienden
Zondag en maandag - nog geen plannen
Dinsdag - in de middag naar vrienden, we gaan samen eten en daarna een muziekquiz doen in de pub
Woensdag - nog geen plannen
Donderdag - overdag nog geen plannen, 's avonds gaan mijn man en ik lekker samen koken en eten, tapas
Vrijdag - mijn ouders en zus komen hier eten, wij gaan koken
Zaterdag - in de ochtend een kerstbrunch met mijn hele familie in een restaurant, 's middags even langs mijn oma en daarna naar de ouders van mijn man om daar te eten, zijn broers zijn er ook uiteraard
Mijn man moet komende week nog wel een aantal dagen gewoon werken. Op de dagen dat ik nog geen plannen heb ga ik lekker dingetjes in huis doen, Serious Request volgen, knutselen, puzzel maken, dat soort dingen. Ook moet ik voor mijn werk nog wat kleine dingetjes doen, zoals een toets maken. En ik moet aan de slag met mijn literatuurstudie voor mijn opleiding. Genoeg te doen dus. Ook gaan we uiteraard nog ergens de Kerstboodschappen doen. En vast nog wel een keer naar Heerlen.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 19 Dec 2015 11:36

Re: Weekend/kerstvakantie plannen?

Ik heb vanmiddag een verjaardag, vanavond ga ik met N. naar Tineke Schouten.
Morgen wordt een studiedag en huishouddagje, wellicht ga ik nog even een frisse neus halen op het voetbalveld als N. aan het voetballen is.
Maandag moet ik werken van 15.45 - 22.45 uur.
Dinsdag ben ik vrij, dan ga ik de Kerstboodschappen doen en verder wederom studie denk ik.
Woensdag en donderdag moet ik werken van 07.30 - 16.00 uur,
Kerstavond komt mijn schoonfamilie mini-wokken en hebben we lootjes getrokken.
1e Kerstdag gaan we naar mijn ouders, hier gaan met het hele gezin koken en eten en ook weer cadeautjes.
2e Kerstdag slapen we eerst uit, en daarna nog geen plannen. Wellicht een lange wandeling maken.
Zondag nog geen plannen, heerlijk!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 19 Dec 2015 11:45

Re: Weekend/kerstvakantie plannen?

Ik heb een rustig weekend. In en om het huis.

Met kerst heb ik nachtdienst en trek ik een foute kersttrui aan om in de sfeer te komen.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem335

Bericht 19 Dec 2015 12:17

Re: Weekend/kerstvakantie plannen?

Vandaag studie, vanavond vriendenkerstborrel in de kroeg, maar weet nog niet of ik heen ga of ga studeren. Morgen ga ik met mijn moeder en zus naar het Van Gogh Museum.
Maandag t/m donderdag werken, dinsdag krijgen we vrienden te eten en vrijdag kerst vieren in Groningen (2 uur rijden) en zaterdag kerst vieren in Zeewolde (1 uur rijden). Daarna lekker weekje vrij, maar die ga ik ook vooral bestaat uit studeren en spelletjes en relaxten. En dan weer werken en dan examen!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 19 Dec 2015 13:06

Re: Weekend/kerstvakantie plannen?

Leuke plannen zie ik voorbij komen! Werk ze voor de mensen die geen vakantie hebben.

Ik heb wel vakantie en heel veel leuke plannen komende week! Zit aardig volgepland.

Vandaag: helemaal NIKS. Heb even een rustdag ingepland na alle hectische weken, ik hoef de deur helemaal niet uit en ga lekker op de bank hangen en tv kijken vandaag. Oh en vanavond meedoen met het Groot Dictee, mijn jaarlijkse guilty pleasure!
Morgen: 's morgens waarschijnlijk baantjes zwemmen en eind van de middag ga ik naar mijn vriend. Z'n dochter is er nog heel even, maar gaat begin van de avond naar haar moeder.
Maandag: we gaan naar Amsterdam, daar wat eten en dan 's avonds naar de opnames van "2015 met Lubach". Zin in!
Dinsdag: we rijden terug naar DH en gaan 's middags naar Jesus Christ Superstar, met Ted Neeley, de echte Jezus uit de film :thumbup: Haha ik vind het echt tof, want ik ben m'n hele leven al fan van die film en ken alle liedjes. Verder hou ik helemaal niet van musicals, maar dit is de uitzondering.
Woensdag: vriend gaat naar huis en ik naar de manueel therapeut en eind van de middag naar Utrecht, daar wat eten en met drie vriendinnen naar Mannenharten 2.
Donderdag: naar de podoloog en daarna komt m'n vriend me ophalen en dan rijden we naar het oosten, naar m'n vader, om daar kerstavond te vieren.
Vrijdag: door naar m'n moeder en 's middags met familie kerst vieren bij m'n tante. Vind het spannend, want ik heb nog nooit iemand meegenomen naar de familie haha, dus ik ben benieuwd hoe dat gaat.
Zaterdag: weer terug naar het westen en kerst vieren met mijn schoonfamilie (waarvan ik alleen mijn schoonouders pas heb ontmoet).
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 19 Dec 2015 13:12

Re: Weekend/kerstvakantie plannen?

Oh komt er een oudejaars programma met Arjen Lubach, Bliss? Vet leuk dat je daar heen gaat! Weet je toevallig wanneer het uitgezonden wordt?
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 19 Dec 2015 13:17

Re: Weekend/kerstvakantie plannen?

Ja cool hè? Het was heel snel uitverkocht en toen hebben ze het naar een grotere locatie verplaatst (Stadsschouwburg). Wel jammer, want wij hadden al kaartjes en die kleinere locatie (waar ook "Zondag met Lubach" altijd wordt opgenomen) leek me leuker, maar ja. Ben benieuwd! Ik weet eigenlijk niet wanneer het precies uitgezonden wordt.
❤ 7 juni 2018
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 19 Dec 2015 13:19

Re: Weekend/kerstvakantie plannen?

Wij gaan vandaag naar Swan Market in de Van Nelle fabriek en morgen moeten we het huis goed oppoetsen, want er is dinsdag een bezichtiging! Whoop whoop! Fingers crossed. Verder moet ik gewoon werken helaas.
L2014 & H2017
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 19 Dec 2015 13:22

Re: Weekend/kerstvakantie plannen?

Wat leuk! Wel jammer dat het zo groot js geworden maar toch gaaf! Ik wil t graag kijken tzt!

MzCharlotte, veel plezier, lijkt me een leuke markt!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem278

Bericht 19 Dec 2015 13:31

Re: Weekend/kerstvakantie plannen?

vandaag:
boodschappen doen, achter plastic wijnglazen aan (niet voor wijn, geen zorgen) en skypen met mijn broer
morgen:
heel veel koekjes bakken en een witte chocoladetaart
maandag:
afscheid nemen van mijn huidige groep en taart eten, erna snel naar huis want ik verwacht n pakket in de vroege avond, tas inpakken
dinsdag:
ch.emo, kadootjes daar uitdelen en dan word ik thuisgebracht want in de hele late namiddag nog een afscheid en dan is dat gelukkig klaar
woensdag:
ch.emo en lijstjes maken voor de dagen erna qua planning
donderdag:
mn moeder helpen met alle kerstboodschappen en pannacotta maken, alle kadootjes voor Kerst in orde maken, gerechtjes maken voor die avond en dan met mn bezoek All you need is Love kerstavonduitzending kijken
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2868

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 19 Dec 2015 13:45

Re: Weekend/kerstvakantie plannen?

Vandaag: geen bijzondere plannen
Morgen: s'middags verjaardag van m'n opa, s'avonds uit eten met aantal collega's
Maandag: ochtend werken, middag rusten, s'avonds zoon bij m'n ouders halen en eten
Dinsdag: ochtend werken, s'avonds vrienden en familie avond van het werk(kerstpakket halen)
Woensdag: vrij
Donderdag: vrij, verse kerstinkopen doen
Vrijdag 1e kerstdag: s'morgens lekker rustig aan doen, s'middags naar m'n ouders. Gaan samen met m'n oom en tante en broer en schoonzus Chinees halen+eten natuurlijk.
Zaterdag 2e kerstdag: komen m'n mans neef, vrouw en hun 3 pubers gezellig bij ons brunchen. Verder nog geen plannen, misschien nog naar m'n schoonouders in de middag.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 19 Dec 2015 14:06

Re: Weekend/kerstvakantie plannen?

Vandaag: bij schoonouders eten en concert van het koor waar schoonmoeder in zingt
Morgen: rustdagje, hopelijk naar kerstmarkt maar dat hangt van mijn lichaam af en kerstboodschappen halen
Maandag: 's middags naar een vriend en daar blijf ik eten
Dinsdag: ochtend kapper, middag zwemmen hopelijk
Woensdag: nog geen plannen
Donderdag: kerstavond met mijn vriend vieren en cadeautjes uitpakken
Vrijdag: 's middags naar schoonouders, daar eten en cadeautjes doen
Zaterdag: kerst bij mij met mijn vriend en uitgebreid koken + kerstontbijt
Zondag: naar een hotel t/m woensdagochtend
Woensdag: naar mijn ouders en bij mijn oma op bezoek
Donderdag: Oud & nieuw bij mijn ouders
Vrijdag: naar huis
Zaterdag en zondag: lekker rustig aan doen
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3728

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 19 Dec 2015 14:12

Re: Weekend/kerstvakantie plannen?

Vandaag: relaxen en naar een kerstmarkt en lichtfestival
Morgen: uitslapen, uitgebreid ontbijten en met mijn vriend biertjes en wijn drinken in ons stamcafe
Maandag: lunchen met een vriendin daarna even naar mijn werk bij het nieuwe huis van een client kijken, s avonds eten bij een vriendin
Dinsdag: laatste kerstcadeaus kopen en s avonds EMDR
Woensdag: kerstdiner op het werk
Donderdag: kerstdiner inkopen doen en voorbereiden, s avonds kerstavond bij mijn schoonouders met cadeaus
Vrijdag: eerste kerstdagdiner met mijn vriend, schoonouders en mijn beste vriendin en mijn vriends beste vriend
Zaterdag: kerstbrunch bij een knus restaurantje
Zondag: mijn familie komt bij ons grillen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 19 Dec 2015 15:59

Re: Weekend/kerstvakantie plannen?

@ Marin: ik zie net dat het 27 december wordt uitgezonden!
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 19 Dec 2015 18:16

Re: Weekend/kerstvakantie plannen?

Bliss schreef:@ Marin: ik zie net dat het 27 december wordt uitgezonden!



Leuk, dank je! :) Zal kijken of ik je zie zitten, of zie je nooit publiek daar he?
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 19 Dec 2015 18:51

Re: Weekend/kerstvakantie plannen?

Normaal zie je wel wat publiek volgens mij, maar nu in de schouwburg denk ik niet!
❤ 7 juni 2018
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 19 Dec 2015 19:03

Re: Weekend/kerstvakantie plannen?

Hey Quickster, ik wist niet dat het kon/mocht zo twee dagen achter elkaar. Of is dat ivm de feestdagen?

Marin, het was echt heel leuk. Wel rustig qua publiek, maar ik heb er daardoor harder van genoten. Zoon vond de busreis en het springkussen natuurlijk het tofst. Ja en het chroom van foodtrucks hahaha!
L2014 & H2017
<<

Anoniem278

Bericht 19 Dec 2015 20:23

Re: Weekend/kerstvakantie plannen?

@mzCharlotte
je kunt zelfs elke dag ch.emo krijgen....Ik krijg het twee maal in de week.
(mocht je wat meer willen lezen over de mogelijkheden, ik kreeg deze site om aan mijn vrienden en familie te laten lezen als ze vragen hebben https://www.chemotherapie.nl/voor-chemo/hoe-vaak-en-hoe-lang-krijg-ik-chemo )

Dat festival lijkt me trouwens ook mega gaaf!
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2089

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 19 Dec 2015 22:08

Re: Weekend/kerstvakantie plannen?

Ik heb nog niet voor elke dag plannen. De kerstdagen en jaarwisseling ben ik bij mijn ouders. Tussendoor heb ik al een paar gezellige dingen gepland en ik ga mijn slaapkamer schilderen en restylen deze twee weken.
<<

Anoniem185

Bericht 19 Dec 2015 22:17

Re: Weekend/kerstvakantie plannen?

20/12 leren
21/12 leren en naar de ikea en naar de leenbakker enzo
22/12 vroege dienst
23/12 vroege dienst
24/12 vroege dienst en 's avonds kerstdiner thuis
25/12 leren en kerstdiner bij vriend zijn opa en oma
26/12 leren en kerstdiner bij vriend zijn ouders
27/12 vroege dienst en vrijwilligerswerk
28/12 vrijwilligerswerk
29/12 vrijwilligerswerk
30/12 vroege dienst en leren
31/12 vroege dienst en oudjaar vieren bij vriend zijn familie
1/1 vroege dienst en nieuwjaar vieren met mijn eigen familie
2/1 leren
3/1 leren
4/1 late dienst
5/1 leren
6/1 leren
7/1 examen
8/1 late dienst
9/1 leren en feest van mijn 'opa'
10/1 leren
11/1 late dienst
12/1 leren
13/1 leren
14/1 leren
15/1 examen en late dienst
16/1 leren
17/1 leren
18/1 late dienst en leren
19/1 jarig zijn, late dienst en leren
20/1 late diesnt en leren
21/1 examen

VAKANTIE. Soort van, want ik moet gewoon wel werken, maar in ieder geval klaar met de examens.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 19 Dec 2015 22:23

Re: Weekend/kerstvakantie plannen?

@ Bob uitgebreide planning! Succes met je tentamens!!

Dit weekend doe ik rustig aan, komende week anderhalve dag werken en tot aan kerst vooral huishouden en beter worden. Eerste kerstdag bij mijn familie en tweede kerstdag bij zijn familie. Verder nog geen plannen.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers