Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend/kerstvakantie plannen?

<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 19 Dec 2015 22:31

Re: Weekend/kerstvakantie plannen?

Heftig hoor Quickster, heb de info gelezen. Heel helder!
L2014 & H2017
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 19 Dec 2015 23:12

Re: Weekend/kerstvakantie plannen?

Wij mogen deze 2 weken geen vrij.
Vandaag gewerkt morgen ook nog een dag.
Maandag middag naar een vriendin huid bekijken.
Dinsdag ochtend op verjaardag bij de 2 zoontje van een vriendin.
Woensdag middag naar een vriendin op verjaardag.
Donderdag t/m zondag ochtend werken.
Eerste kerstdag een brunch bij v/d valk. Tweede kerstdag gourmetten bij mijn ouders thuis.
2014 2016
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 20 Dec 2015 00:49

Re: Weekend/kerstvakantie plannen?

Vandaag: gewerkt van 11 tot 21 uur. Nu lekker tv kijken
Morgen: werken van 11 tot 21 uur. Daarna niets
Maandag: vrij, schaatsen met m'n neefje. En later kerstboodschappen doen
Dinsdag: werken van 11 tot 18 uur, daarna kerstkadootjes kopen en hapje eten met m'n vriend in de stad.
Woensdag: werken van 11 tot 18 uur, daarna kadootjes en gourmetten met dochters van vriend
Donderdag: vrij, 's middags lunchen bij mijn broer, 's avonds uit eten met vriend
Vrijdag: werken van 12 tot 22 uur daarna niets
Zaterdag: werken van 12 tot 21 uur, en daarna aanschuiven bij mijn familie die komen eten in het restaurant waar ik werk
Zondag: werken van 11 tot 18 uur
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 20 Dec 2015 09:59

Re: Weekend/kerstvakantie plannen?

Vandaag: Hebben we nog een (verlate) surprisemeeting met de Eindhovenmeiden.
Morgen: Werken van 8u-16u30
Dinsdag: Vrij, maar nog geen plannen
Woensdag: Vrij, maar nog geen plannen
Donderdag: Hebben we 's middags een afspraak en 's avonds gaan we bij mijn schoonouders Kerst vieren.
Vrijdag: Gaan we bij mijn ouders Kerst vieren.

Mijn man en zoon hebben al vakantie, ik moet alleen morgen nog werken.
2012 & 2016
<<

Anoniem273

Bericht 20 Dec 2015 11:12

Re: Weekend/kerstvakantie plannen?

Vandaag: met m'n man en onze hond in het bos wandelen, ik ga snel langs intratuin voor het laatste onderdeel van een zelfgemaakt kerstcadeau en vanmiddag ga ik met een vriendin naar de kerstmarkt in Bourtange. We gaan daar ook wat eten.

Maandag: een vriendin komt langs met haar baby dochtertje. Verder weinig plannen. Ik denk 's middags naar het bos met de hond of misschien naar een druk centrum met hem om te socializen (deel 2 want hij begint te puberen).

Dinsdag: geen plannen. Sowieso naar het bos o.i.d. maar dat doen we elke dag. Kerst cadeaus inpakken moet ook nog.

Woensdag: geen plannen. Ik wil alvast het nieuwe thema voorbereiden voor op m'n werk.

Donderdag: kerstavond vieren met m'n man. Van tevoren lekkere hapjes bereiden en koken.

Vrijdag: we gaan kerst vieren bij m'n schoonouders.

Zaterdag: we gaan kerst vieren bij m'n broer met mijn moeder en andere broer + vriend.

Zondag: niks gepland!
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 20 Dec 2015 11:16

Re: Weekend/kerstvakantie plannen?

Voor mij is het voornamelijk werken. Het is de drukste tijd van het jaar. Voor mijn vriens geldt hetzelfde, hij moet zelfs beide kerstdagen werken. Dus weinig plannen, N. veel uit logeren/oppas.. weinig weekend of kerstvakantie voor ons helaas.

De 24e ben ik jarig, zelfs die Kerstavond moet ik werken.

Onze planning voor de kerstdagen is: 9.30 uur ontbijten bij mijn vader, met zusjes en aanhang. Om 11.00 moet vriend naar zijn werk. Wij blijven tot 16.00 uur, dan gaan we naar mijn moeder voor het kerstdiner. Tweede Kerstdag moet vriend al om 8.00 werken, N. en ik gaan lekker relaxen en 's avonds eten bij de bovenburen (gourmet, Pizzarette voor de kinderen, enz.). Vriend, ik en N. zijn alleen Eerste Kerstdag 's ochtends tot 9.00 met elkaar, hij is daarna alleen maar aan het werk beide dagen tot minimaal 00.00 uur.
<<

Anoniem147

Bericht 20 Dec 2015 12:27

Re: Weekend/kerstvakantie plannen?

Mijn man moet doordeweeks gewoon werken en de vrijdag is hij normaal gesproken al vrij. Dus hier voelt het ook niet speciaal als kerstvakantie.

Vandaag 20 dec: Normale zondag. Niets speciaals.

Maandag 21 dec: Ik ga werken aan m'n taaldossier voor school, moet ik 4 januari digitaal ingeleverd hebben. Man is werken.

Dinsdag 22 dec: Hetzelfde als maandag en ik wil nog oefenen voor de rekentoets..

Woensdag 23 dec: Ga ik op de kinderen van mijn zus passen. Die slapen deze week bij mijn ouders omdat mijn zus de hele week moet werken en de kinderen vakantie hebben. Ik wil wat leuks gaan doen met ze, knutselen ofzo. Nog even inspiratie opdoen op Pinterest.

Donderdag 24 dec: 's Morgens weer aan school werken. Ik hoop ver op weg te zijn met m'n taaldossier, dus kan ik verder met mijn eindverslag voor stage. 's Middags heb ik afgesproken met een vriendin en 's avonds ga ik lekker uit eten met mijn man. Een 10 gangen diner! Heb er zin in. Dit was een kerstverrassing waar ik achter was gekomen een paar weken geleden haha.

Vrijdag 25 dec: Samen kerstontbijten hier thuis en daarna de cadeautjes onder de boom uitpakken (jeej!) haha. 's Avonds gaan we naar mijn ouders en daar eten. Helaas zijn mijn zus en haar kinderen er niet meer. Die deze morgen terug omdat de kinderen naar hun vader gaan.

Zaterdag 26 dec: Overdag geen plannen. Ik denk dat mijn man gaat werken aan de voorgerechten die we 's avonds meenemen naar zijn moeder. Dit is het eerste jaar dat zijn vader er niet meer bij is. Hij is precies een maand geleden overleden dus dat zal wel een beetje 'raar' zijn.

Zondag 27 dec: Ik denk dat we samen even naar stad gaan. Lekker wat lunchen. Of het wordt een niets-doe-dag.

Maandag 28 dec: Man is weer werken en ik werk weer aan school..

Dinsdag 29 dec: Heb ik afgesproken met Poubelle in Amsterdam. Ga ik haar nieuwe crib bekijken haha.

Woensdag 30 dec: Man is werken en ik werk weer aan school.. (wat gezellig haha).

Donderdag 31 dec: Man moet gewoon weer werken.. 's Avonds gaan we naar vrienden om Oud en Nieuw te vieren

Weekend lekker chillen en 3 januari gaan we nog naar zijn moeder om 'Sinterkerst' te vieren. Door het overlijden van de vader van mijn man hebben we Sinterklaas dit jaar overgeslagen en maken we deze dag allemaal wat te eten en leggen we de cadeautjes van het lootje wat je getrokken hebt onder de boom.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 20 Dec 2015 12:40

Re: Weekend/kerstvakantie plannen?

Ik heb gewoon weekend nu, geen kerstvakantie, wel de dinsdagen vrij, want ik hoef geen bijles te geven. Mijn man heeft wel vakantie, want hij is docent. Dit is mijn planning de komende twee weken:

Zondag 20 dec: surprise met de Eindhoven-meiden van hier
Maandag 21 dec: werken van 8.30 tot 17.00 uur en 's avonds naar mijn schoonzus en haar man
Dinsdag 22 dec: naar het glazen huis in Heerlen
Woensdag 23 dec: werken van 8.30 tot 17.00 uur en 's avonds sporten
Donderdag 24 dec: werken van 8.30 tot 16.00 uur en 's avonds een borrel met de buurt
Vrijdag 25 dec: naar mijn ouders
Zaterdag 26 dec: naar de ouders van mijn man
Zondag 27 dec: helemaal niks, ik denk wel een rondje hardlopen en wat schoonmaken in huis
Maandag 28 dec: van 8.30 tot 17.00 uur werken en 's avonds sporten
Dinsdag 29 dec: vrije dag: waarschijnlijk naar de kapper en 's avonds een kerstwandeling maken met mijn schoonmoeder en schoonzus
Woensdag 30 dec: werken van 8.30 tot 17.00 uur en 's avonds sporten
Donderdag 31 dec: werken van 8.30 tot 16.00 uur en 's avonds met mijn broertje en zijn vriendin gourmetten en naar een gemaskeerd feest
Vrijdag 1 jan: niks, lekker uitslapen, misschien even naar oma
Zaterdag 2 jan: nog geen plannen
Zondag 3 jan: 's middags naar de musical Fame waar mijn nichtje aan meedoet
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 20 Dec 2015 12:41

Re: Weekend/kerstvakantie plannen?

Weekend is alweer voorbij :( We zijn het hele weekend aan het huissitten bij een vriendin, vet mooi MET zwembad en aircon (wat welkom is, want 35 graden). Gisteren gewerkt en een bezoekje aan m'n osteopaat en vandaag had ik lekker vrij en kwam een vriendinnetje langs, dus lekker bij zwembad gerelaxed. Vriend moest 's morgens en 's avonds werken. Heb een hele grote plant gekocht ipv kerstboom en die opgetuigd thuis even tussendoor en de cadeautjes eronder gelegd. Ik werk de 24ste tot 1pm en dan hopelijk 's avonds samen vieren. De 25ste is nog helemaal leeg, gek eigenlijk (Arabische schoonouders vieren geen kerst) en de 26ste heeft mijn vriend iets leuks gepland, geen idee wat. 27, 28, 29, 30 en 31 heb ik vrij maar wil ik werken. 4 januari gaat m'n gewone werk weer door.
Afbeelding
Afbeelding
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron