Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


House doctor vloerkleed

<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5490

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 27 Dec 2015 19:55

Re: House doctor vloerkleed

Ik wilde hem ook al lang en heb hem toen gewoon een keer gekocht zodat ik hem in huis kon leggen. Toen ik hem had neergelegd was het het toch niet helemaal dus heb ik hem terug gebracht. Er moet wel echt een anti-slip mat onder want hij is vrij dun/beweeglijk. Ik heb een grijze vloer, ik denk dat het warmer staat bij een houten vloer.
<<

Anoniem253

Bericht 27 Dec 2015 19:58

Re: House doctor vloerkleed

Aziraphale schreef:
Champagne schreef:
Aziraphale schreef:Wij hebben 'm ook al heel lang op onze wishlist staan, maar duurt nog wel even voor de woonkamer hier klaar is :)

Hoe lang moeten jullie nog wachten?


Er wordt in januari boven gestuct en dan kan de vloer erin. Die moeten we nog wel uitzoeken/bestellen. Daarna beginnen we eerst met de keuken en dan misschien wel even pauze voor we de woonkamer gaan doen. Dus geen idee :)

Haha ik snap het! Succes met de verbouwing :).
<<

Anoniem253

Bericht 27 Dec 2015 19:59

Re: House doctor vloerkleed

Lot schreef:Ik wilde hem ook al lang en heb hem toen gewoon een keer gekocht zodat ik hem in huis kon leggen. Toen ik hem had neergelegd was het het toch niet helemaal dus heb ik hem terug gebracht. Er moet wel echt een anti-slip mat onder want hij is vrij dun/beweeglijk. Ik heb een grijze vloer, ik denk dat het warmer staat bij een houten vloer.

Oh is dat zo? Ik kan hem inderdaad ook bestellen en eventueel terug sturen :angel: . Ik denk dat het bij de vloer erg mooi staat maar niet past bij mijn meubels.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5490

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 27 Dec 2015 20:00

Re: House doctor vloerkleed

Ja, ik zat er al zo lang tegen aan te hikken en nu weet ik gewoon dat het niet staat dus wil ik hem ook niet meer. Heel verhelderend :). Ik zou het gewoon doen. Bij mij was het een middag projectje, met de auto naar de winkel, kleed er in, ik helemaal happy, thuis neerleggen, kijken, hmmm nee toch niet, kleed weer in auto en terug. KLAAR!
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers