Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vader en dochter samen in bad -kritiek

<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 18 Dec 2015 16:16

Vader en dochter samen in bad -kritiek

Wat jullie?

Er is veel ophef over een Deense komiek die een foto heeft gepost van zichzelf met zijn dochtertje in bad. Hij wordt zelfs uitgemaakt voor pedoseksueel. Het lukte vanaf mijn mobiel niet om het bericht te posten, misschien iemand anders die het even kan plaatsen? Ik las het op linda nieuws. De link: http://www.lindanieuws.nl/nieuws/buiten ... oor-ophef/

Belachelijk of snappen jullie het wel?
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 18 Dec 2015 16:26

Re: Vader en dochter samen in bad -kritiek

Ik vind het belachelijk dat mensen hem voor pedoseksueel uitmaken. Ik ben vroeger vaak zat met mijn moeder in bad geweest, toen ik nog klein was. Mijn vader is overleden toen ik twee was, dus met hem heb ik niet in bad gezeten (misschien wel daarvoor, maar dat weet ik niet meer). Mijn stiefvader heeft er heel bewust voor gekozen om alle bad-/douchezaken van mij en mijn grote zus door mijn moeder te laten doen, juist om dit soort beschuldigingen te voorkomen.

Kijk, ik vind die foto zo op internet niet nodig, hij laat weinig aan de verbeelding over. Maar ik vind wel dat je als vader prima met je dochtertje samen in bad moet kunnen. Kritiek daarover vind ik niet terecht. Kritiek over het plaatsten van een dergelijke foto op internet snap ik wel.

♥♥
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1691

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 18 Dec 2015 16:30

Re: Vader en dochter samen in bad -kritiek

Ik vind het echt gezeik. Mijn man doucht altijd samen met mijn dochter (bijna 4), ze hebben de grootste lol samen. Als ze niet meer wil is dat ook prima natuurlijk maar tot die tijd mag ze gewoon lekker samen met papa douchen hoor.
2010 2012
<<

Anoniem255

Bericht 18 Dec 2015 16:32

Re: Vader en dochter samen in bad -kritiek

Eens met het laatste stukje van Elliot. Wij vonden het vroeger geweldig om op de voet van mijn vader te zitten. Hij zwierde ons dan hoog de lucht in. Wat een commentaar daar op kwam. Vroeger al. Sommige mensen zoeken echt overal iets achter. Absurd gewoon.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 18 Dec 2015 16:34

Re: Vader en dochter samen in bad -kritiek

Ik vind het zó'n onzin dat je als ouder zijnde niet eens vrij met je kinderen in bad zou mogen gaan! Kan er echt kwaad om worden, de beperktheid van mensen dat een onschuldig iets als gewoon met je eigen kind in bad/ onder de douche gaan opgeblazen wordt tot iets wat het absoluut niet is.
<<

Anoniem216

Bericht 18 Dec 2015 16:37

Re: Vader en dochter samen in bad -kritiek

...
Laatst gewijzigd door Anoniem216 op 04 Okt 2017 09:08, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 18 Dec 2015 16:40

Re: Vader en dochter samen in bad -kritiek

Hij heeft overigens de foto online gezet nadat men massaal viel over het badderen met zijn dochter (op het moment dat hij dat in een interview vertelde).
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem236

Bericht 18 Dec 2015 16:41

Re: Vader en dochter samen in bad -kritiek

De foto posten vind ik niet nodig, heb hem voorbij zien komen.

Onze zoons douchen ook met ons samen en als we een bad hadden gingen we vast samen in bad. Dat was vast niet anders geweest als we dochters hadden gehad.
Heel raar dat mensen dat vergelijken met pedofielie.
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 18 Dec 2015 16:44

Re: Vader en dochter samen in bad -kritiek

Ik vind het ronduit belachelijk, maar zo'n foto plaatsen vind ik nou ook weer niet nodig. Maar ik zie echt geen reden waarom je als vader op een gore manier aan je kind wilt zitten als je met ze in bad gaat. Tuurlijk, ze zijn er voldoende maar dat moet het niet zo maken dat een normale vader (of moeder) niet met kind in bad zou mogen omdat je dan een pedo bent.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8483

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 18 Dec 2015 16:51

Re: Vader en dochter samen in bad -kritiek

Ik zag de discussie gisteren ook voorbij komen op Facebook ja, en stond te kijken van sommige reacties! De heftigheid werd deels veroorzaakt door verschil in geloof en cultuur.

Zelf vind ik het normaal, volgens mij douchten we vroeger ook met mijn vader en ik hoop dat onze dochter straks ook gewoon in bad gaat met mijn man zolang ze dat wil.

Doet me trouwens hier aan denken! Dit filmpje zou het denk ik nu niet meer zo goed doen op tv:

https://m.youtube.com/watch?v=j0hK6AXwJaQ
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 18 Dec 2015 17:08

Re: Vader en dochter samen in bad -kritiek

Ik heb wel eens een foto geplaatst waarop mijn zoontje onder de douche de haren van mijn man wast, daar heb ik geen enkele vervelende opmerking over gekregen, terwijl mensen ook echt wel snappen dat ze daar samen onder de douche staan en dus geen kleren dragen, alleen waren op die foto alleen hun hoofden, armen, handen en een stukje bovenlijf te zien. Ik denk dat een foto die wat explicieter is (hoewel er hier strikt genomen niet echt iets te zien is) al snel veel meer losmaakt.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem201

Bericht 18 Dec 2015 17:09

Re: Vader en dochter samen in bad -kritiek

Ik vind het heerlijk om met mijn zoon in bad te gaan en hij idem.
Wat een bullshit om hier zo'n ophef over te maken.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 18 Dec 2015 17:15

Re: Vader en dochter samen in bad -kritiek

Echt belachelijk, al die kritiek. Mijn man gaat ook gewoon samen met mijn dochter in bad of onder de douche, is toch alleen maar leuk?
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 18 Dec 2015 17:23

Re: Vader en dochter samen in bad -kritiek

We zitten zelfs met zn 4e in bad..
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 18 Dec 2015 17:31

Re: Vader en dochter samen in bad -kritiek

Sjonge jonge, dan mogen vaders straks ook niet meer de luiers van hun dochters verschonen? Echt, wat zegt zoiets over je eigen verknipte gedachtengang? Tuurlijk gaat mijn man straks badderen met onze dochter. Heus niet tot haar 14e, dat is een ander verhaal.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 18 Dec 2015 17:33

Re: Vader en dochter samen in bad -kritiek

Ik vind de ophef ook belachelijk. Wij gingen vroeger ook wel met mijn vader in bad. Ik vind er niets raars aan.
Een foto ervan plaatsen vind ik dan weer niet nodig.
<<

Anoniem281

Bericht 18 Dec 2015 17:42

Re: Vader en dochter samen in bad -kritiek

Doet me aan deze film denken: http://www.moviemeter.nl/film/13600

Ik vind 't vaak meer zeggen over degene die direct 'Pedo!' roepen, dan de mensen die in bad gaan met hun kinderen bijv.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 18 Dec 2015 19:23

Re: Vader en dochter samen in bad -kritiek

Lijkt me wel een interessante film.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1304

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:27

Bericht 18 Dec 2015 19:55

Re: Vader en dochter samen in bad -kritiek

Ik ga ook in bad met ons zoontje.
En hij gaat zelfs als zijn opa in bad gaat en hij is daar logeren met opa mee in bad (mn moeder zet hem er dan bij en haalt hem ook weer eruit). Ik ging vroeger ook met mn vader in bad.
<<

Vivianne

Bericht 18 Dec 2015 22:27

Re: Vader en dochter samen in bad -kritiek

Ik verbaas mij echt over de bekrompenheid van sommige mensen.
En tegelijkertijd vraag ik mij af waarom je bij zulke onschuldige zaken zulke vreemde dingen in je hoofd haalt. :palm:
<<

Anoniem315

Bericht 18 Dec 2015 23:03

Re: Vader en dochter samen in bad -kritiek

Ik zie er geen kwaad in. Sterker nog, ik zie er de humor wel van in.
<<

Anoniem280

Bericht 18 Dec 2015 23:48

Re: Vader en dochter samen in bad -kritiek

Wij douchen en baderen ook samen met onze dochtertjes.
Niks geks aan. Mijn nichtje ging tot 8 jaar met haar vader in bad. Daarna wilde ze het niet meer.
<<

Anoniem282

Bericht 19 Dec 2015 03:45

Re: Vader en dochter samen in bad -kritiek

Wat een gezeik om niets. Het gaat hier niet erom dat de vader iets doet wat niet kan, het gaat erom dat de buitenwereld dit associeert met het zijn van pedo. Bizar.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 19 Dec 2015 09:59

Re: Vader en dochter samen in bad -kritiek

Haha jemig Teun dat zou idd vast nu niet meer kunnen haha.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

InweCulnamo

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 370

Geregistreerd: 08 Feb 2014 15:01

Bericht 20 Dec 2015 01:36

Re: Vader en dochter samen in bad -kritiek

Zag de discussie gister ook voorbij komen op mijn tijdlijn. Met zelfs, heel toevallig, reacties van Babyboy? was het geloof ik, die hier tijdje op het forum heeft gezeten. Verbaasde me erg over sommige reacties, waar geloof ik ook een groot gedeelte voortkwam uit verschil in cultuur.
Weet dat wij vroeger ook met onze vader of moeder onder de douche gingen, en heb dat ook nooit raar gevonden.

15-11-2019
14-05-2023
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers