Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kleding van je moeder

<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1304

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:27

Bericht 17 Dec 2015 23:33

Kleding van je moeder

Mijn moeder is begin de 60. Vandaag vertelde ze mij dat ze morgen de stad ingaat om wat nieuwe kleding te zoeken. Sowieso met het oog op de kerst koopt ze graag wat nieuws.

Nu is mijn moeder haar inspiratie qua kledingwinkels vrij snel op. Het is een rondje miss etam, en m&s mode komt soms ook aan bod. Bij c&a haalt ze ook wel eens wat uit.

Waar gaan jullie moeders voor leuke, betaalbare kleding? Mijn moeder is niet dik, maar ook niet dun. Ze heeft wel best een buikje. Misschien handig om erbij te zeggen.

Mijn moeder wil er graag leuk uit zien, maar het moet wel ook makkelijk zitten.

Ik ben benieuwd!
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 17 Dec 2015 23:40

Re: Kleding van je moeder

Mijn moeder slaagt ook regelmatig bij esprit. En heel soms bij de didi. Al vindt ze wel dat de collecties daar steeds minder leuk worden.
Ze gaat ook wel is naar de steps of superstar. Dat zijn misschien winkels waar normaal een wat jonger publiek komt maar ze vindt daar wel is een leuke trui bijvoorbeeld, of basics.
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 17 Dec 2015 23:41

Re: Kleding van je moeder

Mijn moeder heeft vaak wat duurdere merken als Expresso en Sandwich. Bij de V&D en op Wehkamp wil ze ook nog wel eens slagen.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 17 Dec 2015 23:44

Re: Kleding van je moeder

Mijn moeder slaagt altijd bij de Esprit. Ik daarentegen nooit haha.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 18 Dec 2015 02:10

Re: Kleding van je moeder

Mijn moeder en ik shoppen eigenlijk in dezelfde winkels, vooral boetiekjes en de wat duurdere zaken :ja: vooral handig is het dat we ook nog (ongeveer) dezelfde kledingmaat hebben, dus ik kan heel veel lenen uit haar kast. Ik heb gewoon een hippe moeder :dance:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43733

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 18 Dec 2015 07:37

Re: Kleding van je moeder

Veel boetiekjes inderdaad. En de H&M en Zara enzo. Ik heb ook een hippe moeder. Althans, eentje met best een leuke kledingsmaak! Ik neem ook best vaak kleding van haar over als ze t zat is.
Let's discover the world together.
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 18 Dec 2015 09:03

Re: Kleding van je moeder

Esprit, WE, Sissy Boy dat soort winkels. Maar ze heeft ook wel eens truien of vesten van Vero Moda enzo. Kan ook prima.
Smile, it's free!
<<

Anoniem222

Bericht 18 Dec 2015 10:48

Re: Kleding van je moeder

Hmm mijn moeder shopt eigenlijk in heel veel winkels. Dat kan Pauw zijn maar dat kan ook de Zara zijn. Ze is groot fan van de Sissy Boy en Vanilia vindt ze ook tof. We hebben redelijk dezelfde maat (behalve dan dat mijn moeder 20 cm kleiner is dan ik haha!) Dus bovenstukken wisselen we nog wel eens uit.
<<

Anoniem222

Bericht 18 Dec 2015 10:50

Re: Kleding van je moeder

Marin schreef:Veel boetiekjes inderdaad. En de H&M en Zara enzo. Ik heb ook een hippe moeder. Althans, eentje met best een leuke kledingsmaak! Ik neem ook best vaak kleding van haar over als ze t zat is.

Volgens mij heb jij ook echt een heel erg leuke, lieve moeder.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 18 Dec 2015 11:31

Re: Kleding van je moeder

Mijn moeder shopt voornamelijk in een winkeltje in de buurt, maar ze heeft ook echt een hele goede, hippe smaak nog. Qua broeken zit ze meestal op Armani Jeans, maar qua bovenkleding kan het vanalles zijn. Ook wel Zara hoor, maar tegenwoordig meer Massimo Dutti (net iets duurder dan Zara maar wel van dezelfed holding). En verder draagt ze vooral wat exclusievere merken.
<<

Anoniem281

Bericht 18 Dec 2015 11:33

Re: Kleding van je moeder

Euh mijn moeder winkelt vooral bij mij geloof ik? Nee niet helemaal waar, maar ik heb altijd zooveel kleren 'over', dat ik eens in de zoveel weken weer een berg bij haar dump. Dus zelf koopt ze alleen jasjes nieuw en wat duurdere artikelen, maar shirts en zo heeft ze genoeg.

Ik vind 't altijd zo schattig als ze een foto van zichzelf doorstuurt 'Kan dit? Ik zag iemand op 't koor ook met zo'n broek lopen maar 't voelt bij mij toch wat raar!' Terwijl ze 't dan heel goed kan hebben!
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 18 Dec 2015 11:35

Re: Kleding van je moeder

Mijn moeder vindt sandwich, Bandolera, didi, steps, expresso, summum, esprit leuk, maar ze koopt ook bij vero moda, of omdat ze best klein en tenger is bij mijn zus in de kinderkledingwinkel (maat 164-176 dan)
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1304

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:27

Bericht 18 Dec 2015 11:39

Re: Kleding van je moeder

In boetiekjes koopt ze eigenlijk alleen als ze een speciale gelegenheid heeft of een jurk wil.

Kleding uitwisselen kan niet hier, ik heb maat 38-40 en zij heeft meen ik nu 46.

Er gaan veel winkels vaak maar tot 44 heb ik het idee.

Ze heeft niet echt een hippe smaak, maar vindt mooie kleuren wel heel leuk. Wat ik soms wel jammer vind is dat ze geen make up gebruikt. Maar dat is haar goed recht. Heeft ze ook nooit gedaan. Bij speciale gelegenheden maak ik haar op.

Ze is natuurlijk wel al in de 60 dus ik vind toch een aantal winkels al afvallen (in mijn ogen), maar ik ga wel wat genoemde tips aan haar doorgeven. Dank :)
<<

Anoniem304

Bericht 18 Dec 2015 11:42

Re: Kleding van je moeder

Carl schreef:

Ik vind 't altijd zo schattig als ze een foto van zichzelf doorstuurt 'Kan dit? Ik zag iemand op 't koor ook met zo'n broek lopen maar 't voelt bij mij toch wat raar!' Terwijl ze 't dan heel goed kan hebben!

Haha dat doet mijn moeder ook. Ook serieus met de 'iemand op 't koor' melding erbij haha. :smile:
<<

Anoniem281

Bericht 18 Dec 2015 11:44

Re: Kleding van je moeder

Oh k vergeet altijd dat ik relatief jonge moeder heb.. Met haar 49 jaar 'moet' ze wel beetje hip zijn, vind ik altijd. Niet dat ik haar bekritiseer als ze kleding zou halen bij Gerry Weber. Maar ze moet geen kleding halen bij Gerry Weber...

Haha Yadira! :D Ik merk ook dat dat één van de grootste redenen is, dat ze me mist. Voorheen werd ik gewoon geroepen en moest k mee oordelen in de kledingkamer (zat ik in kleermakerzit op de grond te kijken hoe zij outfits aan 't matchen was :smile:) Nu appt ze me de foto's door!
<<

Anoniem222

Bericht 18 Dec 2015 11:54

Re: Kleding van je moeder

Hahaha wat grappig, mijn moeder zegt dat soort dingen ook over haar koorgenoten etc.

Gerry Weber heeft soms trouwens best wel leuke dingen haha! Maar de meeste dingen zijn voor wat oudere dames ja. Al is mijn moeder ook 9 jaar ouder dan de jouwe.
<<

Anoniem281

Bericht 18 Dec 2015 11:56

Re: Kleding van je moeder

Ik wist ook even geen andere 'oudere dames-merk' te noemen... Charles Vögle?
<<

Anoniem222

Bericht 18 Dec 2015 11:58

Re: Kleding van je moeder

Haha sorry mijn laatste alinea staat er een beetje gek, maar mn moeder shopt helemaal niet bij de Gerry Weber maar ik bedoelde meer dat ik begrijp dat jouw moeder daar niet mag shoppen.
<<

Anoniem281

Bericht 18 Dec 2015 11:59

Re: Kleding van je moeder

Oh pfew ik wilde namelijk niemand - dus ook jouw moedertje niet - beledigen :D
<<

Anoniem304

Bericht 18 Dec 2015 12:00

Re: Kleding van je moeder

Gerry Weber ken ik niet, wat is dat hahaha?

Charles Vögele heeft soms best leuk spul trouwens, voor m`n moeder.
<<

Anoniem281

Bericht 18 Dec 2015 12:02

Re: Kleding van je moeder

Joh k zeg wel Charles Vögle maar heb er van de week nog kleren gekocht voor m'n vader en gelijk een overhemd voor Thiemo meegenomen! ;)

Gerry Weber ken ik eigenlijk alleen van een oud-collegaatje, die haalde GW altijd in Duitsland. Maar zij was dan ook 63.
<<

Anoniem173

Bericht 18 Dec 2015 12:06

Re: Kleding van je moeder

Veel is al wel genoemd van miss etam, m&s en c&a.
Maar mijn moeder koopt ook bij de primark bijvoorbeeld. Hebben ze ook best wel veel kleding die tijdloos is (als in ik kan het kopen maar mijn moeder ook). Anna van toor is een winkel die ook wat duurdere kleding verkoopt van Veel verschillende merken.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 18 Dec 2015 12:09

Re: Kleding van je moeder

Waarom moet je als oudere vrouw nu shoppen in een winkel voor oude vrouwen. Ik vind het veel leuker om een moeder te zien die zich hip kleed. En dan bedoel ik wel echt hip, niet dat hotter than my daughter achtig :laughcry:
<<

Anoniem281

Bericht 18 Dec 2015 12:15

Re: Kleding van je moeder

Tabbie schreef:Waarom moet je als oudere vrouw nu shoppen in een winkel voor oude vrouwen. Ik vind het veel leuker om een moeder te zien die zich hip kleed. En dan bedoel ik wel echt hip, niet dat hotter than my daughter achtig :laughcry:


Nou als ik m'n moeder even als voorbeeld aanhoud; veel kleren bij de 'hippe winkels', zijn gemaakt om de roomwitte huidjes van jonge vrouwen te laten zien. Een iets lagere hals bijv. Mijn moeder is bijna 50, heeft haar halve leven doorgebracht op 't strand, met een sigaretje en teveel koffie en heeft nu pigmentvlekjes in de hals/op de borst. Bovendien wordt ze beetje rimpeliger hier en daar en dat mag nu wel bedekt worden. En tuurlijk, ook zulke shirtjes hangen er bij de H&M maar over 't algemeen is de kleding voor haar doelgroep er voor gemaakt om de kippenekjes, rimpelige huidjes en andere semibejaarden ongemakken te verhullen.

Dus, uiteindelijk hoop ik wel dat ouderen stoppen met winkelen bij Coolcat en overstappen op Miss Etam. Want daar hangt ook voldoende leuks. (Blijft ook een kwestie van smaak en gevoel van mix&matchen, vind ik)
<<

Anoniem173

Bericht 18 Dec 2015 13:06

Re: Kleding van je moeder

Carl schreef:
Tabbie schreef:Waarom moet je als oudere vrouw nu shoppen in een winkel voor oude vrouwen. Ik vind het veel leuker om een moeder te zien die zich hip kleed. En dan bedoel ik wel echt hip, niet dat hotter than my daughter achtig :laughcry:


Nou als ik m'n moeder even als voorbeeld aanhoud; veel kleren bij de 'hippe winkels', zijn gemaakt om de roomwitte huidjes van jonge vrouwen te laten zien. Een iets lagere hals bijv. Mijn moeder is bijna 50, heeft haar halve leven doorgebracht op 't strand, met een sigaretje en teveel koffie en heeft nu pigmentvlekjes in de hals/op de borst. Bovendien wordt ze beetje rimpeliger hier en daar en dat mag nu wel bedekt worden. En tuurlijk, ook zulke shirtjes hangen er bij de H&M maar over 't algemeen is de kleding voor haar doelgroep er voor gemaakt om de kippenekjes, rimpelige huidjes en andere semibejaarden ongemakken te verhullen.

Dus, uiteindelijk hoop ik wel dat ouderen stoppen met winkelen bij Coolcat en overstappen op Miss Etam. Want daar hangt ook voldoende leuks. (Blijft ook een kwestie van smaak en gevoel van mix&matchen, vind ik)


Haha ik zie nu echt een soort van ma Flodder voor me als je je moeder zo beschrijft :smile:
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers