Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kleding van je moeder

<<

Anoniem321

Bericht 18 Dec 2015 13:16

Re: Kleding van je moeder

Mijn moeder is veel modebewuster dan ik.
Zij loopt er echt stijlvol bij en laat zich altijd adviseren bij de wat duurdere (zelfstandige) modezaken.
Terwijl ik meestal in basics van de hema loop.
<<

Anoniem173

Bericht 18 Dec 2015 13:20

Re: Kleding van je moeder

Ragazza schreef:Mijn moeder is veel modebewuster dan ik.
Zij loopt er echt stijlvol bij en laat zich altijd adviseren bij de wat duurdere (zelfstandige) modezaken.
Terwijl ik meestal in basics van de hema loop.


Tijd om een keertje mee te gaan shoppen met je moeder dan toch? :hulde:
<<

Anoniem321

Bericht 18 Dec 2015 13:23

Re: Kleding van je moeder

Atelier Madame schreef:
Ragazza schreef:Mijn moeder is veel modebewuster dan ik.
Zij loopt er echt stijlvol bij en laat zich altijd adviseren bij de wat duurdere (zelfstandige) modezaken.
Terwijl ik meestal in basics van de hema loop.


Tijd om een keertje mee te gaan shoppen met je moeder dan toch? :hulde:


Op zich een uitstekend idee zij het dat we niet echt een 'met elkaar winkelen' band hebben. Jammer genoeg..
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1304

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:27

Bericht 18 Dec 2015 14:06

Re: Kleding van je moeder

Wat een fijne tips weer :)

Mijn moeder voelt zich niet op haar gemak in hippe kledij haha. Bij Charles vogele komen ze wel eens, maar dan voor mn vader vooral geloof ik. Hoewel hij zijn broeken in een speciaalzaak koopt, en daar maken ze ze ook op lengte.

Ik wil binnenkort met mijn moeder gaan winkelen :D We hebben ook niet helemaal dezelfde smaak, maar dat komt wel goed.
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1304

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:27

Bericht 18 Dec 2015 17:20

Re: Kleding van je moeder

Ik heb serieus alle winkels die hier genoemd zijn gegoogled :D
Ik heb een lijstje gemaakt, kunnen we die winkels eens bekijken. Ze gaat er liever live heen, maar online alvast snuffelen is misschien goed. Heel jammer dat een aantal winkels afvallen, puur door de maat. Maar er blijft nog genoeg over.
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2084

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 18 Dec 2015 18:06

Re: Kleding van je moeder

Mijn moeder kan met een vergelijkbaar postuur vaak goed slagen bij v&d, bepaalde lijnen dan (niet de smal gesneden merken).
<<

Anoniem167

Bericht 18 Dec 2015 18:46

Re: Kleding van je moeder

M'n moeder shopt overal, v&d, c&a, h&m maar heeft ook best wat kleding van de primark. Maar ook bv Bijenkorf. Ze komt nooit bij winkels zoals miss etam of ms mode. M'n schoonmoeder koopt daar wel alles.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 18 Dec 2015 19:17

Re: Kleding van je moeder

Harrison schreef:
Marin schreef:Veel boetiekjes inderdaad. En de H&M en Zara enzo. Ik heb ook een hippe moeder. Althans, eentje met best een leuke kledingsmaak! Ik neem ook best vaak kleding van haar over als ze t zat is.

Volgens mij heb jij ook echt een heel erg leuke, lieve moeder.


Ah wat lief. En volmondig ja!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem205

Bericht 18 Dec 2015 20:55

Re: Kleding van je moeder

Mijn moesje wordt in april 60. Ze wil heel graag hipmzijn, maar soms slaat ze echt compléét de plank mis :palm:
Iig, ze winkelt vaak bij Pauw en dat soort truttige winkels. Maar ook regelmatig bij Bijenkorf, Tommy Hilfiger, Ralph Lauren, Esprit en Benneton.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 18 Dec 2015 21:28

Re: Kleding van je moeder

Mijn moeder shopt bij Gaastra en ANWB. Haha uniseks it is.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem315

Bericht 18 Dec 2015 23:14

Re: Kleding van je moeder

Mijn moeder draagt de wat meer mediumclass merken zoals Expresso, Mexx en Esprit. En ik heb daar helemaal niks mee. Ik vind het haar prima staan, maar uitwisselen gaat echt niet; )
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 18 Dec 2015 23:17

Re: Kleding van je moeder

Mijn moeder bestelt heel veel bij Bonaparte. Verder veel H&M, vroeger kocht ze veel bij Promiss maar nu minder.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:18

Bericht 19 Dec 2015 00:02

Re: Kleding van je moeder

Wat ik vooral niet snap hier is dat C&A oubollig wordt genoemd. Niks mis mee. Haal ik ook zovaak wat vandaan. Het is maar net wat je pakt ook.
<<

Anoniem167

Bericht 19 Dec 2015 00:04

Re: Kleding van je moeder

Nijntje, ligt heel erg aan collectie. Canda truttig maar heb van yessica of Clockhouse leuke kleren!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 19 Dec 2015 11:46

Re: Kleding van je moeder

Mijn moeder shopt overal, boetiekjes, h&m, c&a, Primark, Sting, Vero Moda. Ik wissel ook rustig wat uit met m'n moeder! :smile:
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 19 Dec 2015 12:06

Re: Kleding van je moeder

Mijn moeder shopt ook op allerlei plaatsen: Esprit, Miss Etam, boektiekjes, maar ook wel eens Only of Vero moda. Ze heeft dezelfde maat als ik, dus we wisselen wel eens kleding uit. Al is het meestal zo dat ik dingen wegdoe, die mijn moeder nog wel wil hebben, dus zij krijgt meer van mij dan ik van haar.
<<

Anoniem147

Bericht 19 Dec 2015 12:13

Re: Kleding van je moeder

Mijn moeder shopt niet vaak. Ik denk dat ze 2x per jaar dan helemaal los gaat voor een garderobe en zo een bak geld uitgeeft. Ze heeft een hekel aan in de stad lopen en online shoppen doet ze nooit. Mijn vader wil dat wel nogal eens doen. Sowieso is mijn vader meer van het shoppen haha.

Ze koopt denk ik het meeste van Esprit en Dept. Ik zal mijn moeder ook eens naar de Sissy Boy sturen. Ik denk dat ze dat ook wel leuk vindt.
<<

sonly

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 533

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 23 Dec 2015 20:34

Re: Kleding van je moeder

Zeeman, Wibra en goedkope kledingwinkels, maar vooral 2e hands of ze maakt het gewoon zelf.
M'n moeder heeft wel een aparte smaak maar bij haar past het precies, ze is eigenlijk net een beetje een hippie, inclusief lange zwier rokken (en dan dus het liefst zelf gemaakt). Vind het zelfs raar om haar in een broek te zien, dat "hoort" niet.
T is niet mijn stijl, maar ik vind het bij haar geweldig goed passen.
<<

Vivianne

Bericht 23 Dec 2015 20:51

Re: Kleding van je moeder

Ik shop graag en veel samen met mijn moeder en zussen. Zo gezellig, zo'n shopdag altijd! We proberen elk half jaar een nieuwe stad te ontdekken en daar te gaan winkelen. Meestal blijven we dan ook een nachtje slapen in een hotel in die stad. De meeste winkels gaan wij met zijn allen binnen en we kopen allemaal ook wel iets bij deze winkels.
O.a. De h&m, mango, primark,esprit, vila, vero moda, sting. En wij houden van boetiekjes.

Mijn moeder, zussen en ik ruilen ook regelmatig van kleding. Of we lenen iets van elkaar.
Momenteel is dit voor mij geen optie aangezien ik nu een veel dikkere buik heb dan zij. :razz:
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7293

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 26 Dec 2015 20:15

Re: Kleding van je moeder

Leuk topic! Mijn moeder koopt bij de kringloopwinkel of de tweedehands kledingwinkel en heel soms in nieuwe-klerenwinkel. Ze heeft sommige kledingstukken al zo lang ik me kan herinneren en draagt alles tot het echt niet meer kan. Als in, dat de gaten er in vallen en het niet meer te repareren is. Ze heeft menig verschoten T-shirt of broek.
Als ze echt wil kan ze er wel heel stijlvol uit zien. Voor mijn trouwerij had ze een hele mooie tweedehands japon gekocht en voor mijn zusjes bruiloft een hele mooie broek. Alleen erg jammer dat ze t combineerde met een of ander lelijk grijsblauw floddergeval wat totaal haar kleur niet is. Ze moest wel een broek want ze draagt vreselijk lelijk aangepaste schoenen dus ze wil ze liever niet los onder een rok.

Mijn vader is trouwens ook zo'n verhaal, mijn moeder koopt zijn kleding, wel nieuw, maar 't zijn altijd donkere geruite overhemden en corduroy broeken of goedkope spijkerbroeken. Daaronder draagt hij dan hele lompe schoenen. Volgens hem kan dat niet anders omdat zijn zolen altijd breken.

Het moge wel duidelijk zijn, mijn ouders geven niet echt om kleding of hoe ze er uit zien. Ik heb het ook echt moeten leren om er leuk uit te zien en vind dat nog steeds wel moeilijk. Vroeger werd ik ook gepest met mijn kleding, ik droeg meestal joggingbroeken. Mijn zusje droeg rustig een drukke bloemetjesbroek met een drukke mickeymousetrui want mijn ouders lieten ons zelf kiezen, ook al werden we er mee gepest.
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 27 Dec 2015 00:17

Re: Kleding van je moeder

Mijn moeder haar spijkerbroeken komen meestal bij de lidl vandaan.
Shirts ook of van de vakantie naar Turkije/Formentera etc en dan met een fleecevest erover als het kouder is.

Ze probeert soms wel wat hipper te zijn met feestjes etc, maar dan slaat ze de plank ook wel eens mis. Nu met kerst had ze een knalrode broek en een glimmend gouden kreukstof shirtje.
Al heeft ze nu ook wel een mooie set van mijn zus haar bruiloft en wat leuke jurken met een bijpassend vestje.

Ik ben het inmiddels gewend en zij voelt zich er prettig in.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8475

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 27 Dec 2015 09:35

Re: Kleding van je moeder

Als ik met mijn moeder ga shoppen wil ze uiteindelijk nooit voor zichzelf shoppen maar alleen voor mij. Zelf koopt ze niet veel kleding, maar als ze een keer iets moois ziet maakt de prijs dan niet zoveel uit. Meestal shopt ze in boetiekjes, en soms de V&D of de Bijenkorf. Ze heeft een wat aparte stijl, vaak vrij gemakkelijke kleding maar dan wel bijvoorbeeld een vest met gekke knopen of een jasje met een bijzonder werkje of opdruk. Ik vind het wel leuk!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem280

Bericht 27 Dec 2015 11:40

Re: Kleding van je moeder

Ik shop niet met mijn moeder, contact net weer verbroken, daarvoor 10 jaar geen contact.

Ik shop vaak met mijn schoonmoeder.
Kleding komt vaak uit dezelfde winkels.
Soms heb ik wel eens iets van haar aan.
Of zij van mij.
Verder is ze wel van printjes, kantjes, etc.
Prints vind ik nog ok, niet te overdreven, maar kant? Nee, daar ben ik niet van.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5486

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 27 Dec 2015 11:42

Re: Kleding van je moeder

Mijn moeder haar lievelingswinkel is sinds een tijdje de Primark :). Ze draagt hele basic maar wel mooie kleding (alleen de kwaliteit is het daar natuurlijk net niet) mijn moeder is erg slank dus het staat haar wel. Ze ziet er dus gewoon prima uit hoor, maar ze vind het zonde om elk jaar heel dure kleding te kopen. Ik vind zelf bijvoorbeeld Sissy-Boy echt leuke kleding hebben maar dat is wel duur ja. Het is gewoon niet haar nr. 1 prioriteit.

Eigenlijk draagt ze een beetje hetzelfde als ik, maar wel andere kleuren en iets minder jong/hip.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 27 Dec 2015 11:49

Re: Kleding van je moeder

Mijn moeder loopt in joggingbroeken en oversized t-shirts en fleece vesten. Joost mag weten waar ze alles vandaan haalt. Ik denk de markt. Mijn moeder draagt ook hele oude t-shirts.
Laatst gewijzigd door Fiederilsje op 27 Dec 2015 20:43, in totaal 1 keer gewijzigd.
L2014 & H2017
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers