Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ik voel mij zo onzeker / gestrest

<<

GuusGeluk

Noob

Berichten: 77

Geregistreerd: 17 Dec 2015 18:19

Bericht 17 Dec 2015 18:25

Ik voel mij zo onzeker / gestrest

Ik heb vanmorgen koffie gedronken bij een collega en ik was helemaal in de veronderstelling dat we 12 uur wel thuis zouden zijn....
Ik moest half 1, kwart voor 1 naar het ziekenhuis met mijn man..

Kijk ik ineens op de klok is het al kwart ov er 12, dus ik mijn man gebeld of hij mij op kan halen want ik was meegereden.....
Voel mij nu zo lullig dat ik dat niet gewoon had gezegd dat ik om half 1 thuis moest zijñ. ....
Of dat ik het zo gepland heb....

Slaat vast nergens op maar zie op tegen morgen om de collega's onder ogen te komen....
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 17 Dec 2015 18:32

Re: Ik voel mij zo onzeker / gestrest

Ik snap je laatste zin niet helemaal, je hebt je collega toch nergens mee opgezadeld? En naar je man toe is het toch ook geen enorm probleem? Je bent de tijd vergeten, kan gebeuren. Of lees ik ergens overheen misschien, ik zie het probleem niet.
#teammaple🍁
<<

GuusGeluk

Noob

Berichten: 77

Geregistreerd: 17 Dec 2015 18:19

Bericht 17 Dec 2015 18:42

Re: Ik voel mij zo onzeker / gestrest

Ik had mijn collega's niet gezegd dat ik om half 1 weg moest. Terwijl ik met hen mee reed.

Dacht gewoon we zijn wel op tijd weer weg. Toen mpest ik hals over kop mijn man bellen dat voelde stom.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 17 Dec 2015 18:44

Re: Ik voel mij zo onzeker / gestrest

Ok. Nouja goed ik zie het probleem nog steeds niet, zou me er maar niet te druk om maken als ik jou was.
#teammaple🍁
<<

GuusGeluk

Noob

Berichten: 77

Geregistreerd: 17 Dec 2015 18:19

Bericht 17 Dec 2015 18:46

Re: Ik voel mij zo onzeker / gestrest

Ik heb gewoon heel vaak dat ik te strak plan ofzo en dan kom ik mezelf tegen en dat voelt zo stom :cry:
<<

Anoniem313

Bericht 17 Dec 2015 21:54

Re: Ik voel mij zo onzeker / gestrest

Joh, niet zo streng zijn voor jezelf, dit gebeurt zoveel.
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 18 Dec 2015 10:46

Re: Ik voel mij zo onzeker / gestrest

Ben je vroeger gepest of iets? Het klinkt een beetje als een soort faalangst, de angst om anderen te kwetsen door voor jezelf op te komen.

Ik vind dit namelijk niet het grootste voorval, kan me ook niet voorstellen dat mensen er heel erg veel moeite hebben, maar als je hier al zoveel moeite mee hebt zit er een onderliggend iets en zou ik je echt aanraden je daarin verder te verdiepen, anders gaat het van kwaad tot erger.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 18 Dec 2015 11:13

Re: Ik voel mij zo onzeker / gestrest

Ik snap het probleem ook niet zo. Je maakt het in je hoofd groter dan het is, want er is niemand die hierdoor benadeelt is. Niemand die in de problemen is gekomen en niemand die boos is. Dat speelt zich alleen maar af in jouw hoofd.
<<

Anoniem282

Bericht 18 Dec 2015 16:58

Re: Ik voel mij zo onzeker / gestrest

Vervelend dat je over zulke kleine dingen in de stress schiet, want het is m.i. nergens voor nodig. Of ik kijk ergens overheen en snap dan het probleem niet.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers