Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Lekkere slaapkop of niet goed?

<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 16 Dec 2015 21:02

Re: Lekkere slaapkop of niet goed?

Ik durf het nog niet goed aan om haar niet wakker te maken voor de fles van half 11. Als ze die opheeft gaat ze door tot half 9. Als ik straks weer ga werken moet ze er eerder uit dus dan ga ik het eens proberen!
⁠♡♡♡
<<

Dikkie Dik

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 574

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 17 Dec 2015 14:20

Re: Lekkere slaapkop of niet goed?

Lotus schreef:Genieten ervan doen we zeker, alleen jammer dat de oudste meestal tussen 6 en 6.30 wakker wordt haha.
Alleen vond 3 maanden wel erg jong om al zolang te slapen, maar voor meerdere dus herkenbaar.

Dikkie dik; jij geeft dus flessen van 210? We merken nu namelijk wel dat hij overdag hongeriger is. Alleen hoor ik zo vaak dat 210 slecht zou zijn, dat de flessen te groot zijn voor het formaat van het maatje. Alleen hij heeft wel honger en nu krijgt hij weleens 30 tussendoor, dus in principe komt het op hetzelfde neer.



Sorry duurde even voordat ik antwoord kon geven.

Ja hij krijgt 4 flessen van 210 +7 plus Nutriton.
Schema van gisteren: 3.00 210, 9.30 210 14.00 210 en 18.00 210 daarna kwam hij pas weer om 3.00

Wat hij niet wil, neemt hij niet. Ik denk dat het de moeite waard is om het te proberen.

Iemand anders gaf het advies een andere voeding te proberen, let wel op dat een nieuwe voeding een inwerktijd van ongeveer 6 weken heeft en dat je dan dus weer te maken kunt hebben met wellicht (onwenselijke) bijwerkingen.
22-2-2013
28-8-2015
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Sublimo