Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


7e verjaardag

<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:01

Bericht 14 Dec 2015 22:50

7e verjaardag

Ik heb al een aantal weken een bepaalde racebaan voor N zijn verjaardag in mijn hoofd. Net wilde ik hem bestellen en las de reviews nog even, maar die waren op zijn zachtst gezegd niet echt positief. Snel stuk, werkt niet goed etc.... dus ik zie er vanaf.

Maar zondag is hij al jarig, dus wat nu!? Ik ben echt compleet inspiratieloos :palm: dus wie heeft er een leuk idee?

Budget zo'n 80 euro
Geen playmobil want daar zwemt hij bijna in!
Hij vindt alleen spelen prettig, is erg creatief.

Ik hoor graag jullie ideeën en ervaringen met leuk speelgoed!
Mother of 3 adorable children
<<

Anoniem272

Bericht 14 Dec 2015 23:26

Re: 7e verjaardag

Als hij van die racebanen leuk vindt is de Quercetti knikkerbaan misschien wel een idee. Je hebt een 'gewone' knikkerbaan, maar ook de roller coaster (mini rail / maxi rail / oto volante), die is voor wat oudere jongens zoals jouw zoon heel tof. T. z'n vriendjes willen nu steeds hier spelen vanwege die baan :laughcry:

Het is nog best uitdagend voor een 7-jarige. Je kunt het voorbeeld nabouwen maar ook zelf banen bedenken.

https://m.bol.com/nl/p/quercetti-maxi-r ... an/sf/true
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 14 Dec 2015 23:31

Re: 7e verjaardag

Is er geen andere racebaan, eentje die wel een goede recensie heeft?
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem171

Bericht 14 Dec 2015 23:33

Re: 7e verjaardag

Die baan van Filoria ziet er gaaf uit.

Mijn zoontje heeft dit speelgoed en is hier ook erg blij mee:
- Microscoop
- metaaldetector
- Knexx
- Magformers
- Hotwheels

Anders misschien:
- Geomag
<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:01

Bericht 15 Dec 2015 18:24

Re: 7e verjaardag

gaaf ding filoria!!

Nana hij wilt ook graag een telescoop of microscoop maar ik heb ook het idee dat je al een vrij dure moet aanschaffen om een beetje kwaliteit te hebben. Heb jij die ervaring ook?

Susan, ik heb wel even verder gekeken maar kon het niet zo vinden in de racebanen.

Ik heb inmiddels een stuntstep voor hem besteld, creatief speelgoed en spelletjes hebben we voldoende dus iets voor buiten leek me leuk voor de afwisseling. Ook leuk om op naar school te gaan of als we eens stuk gaan lopen (hij is niet echt van het lopen).

deze:
http://www.bol.com/nl/p/black-dragon-st ... 028460483/
Mother of 3 adorable children
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 15 Dec 2015 23:40

Re: 7e verjaardag

Hier heeft zoon voor zijn 7e verjaardag een bestuurbare auto gekregen.
De nikko vaporizer 2. Die kan ook in zand, sneeuw en in water rijden.

We hebben hem nog niet veel uitgeprobeerd, ook nog niet in water, maar op filmpjes etc zag het er erg goed uit.
Afbeelding
Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers