Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Boekhoudprogramma

<<

Elle123

Bericht 14 Dec 2015 09:47

Boekhoudprogramma

Ik werk (naast mijn gewone baan) een paar uur per week als ZZP'er. Mijn administratie houd ik nu bij in Excel. Mijn laptop is helaas complete gecrasht (van de trap gevallen, stuk eraf, deuk erin, doet niks meer). Direct een nieuwe laptop gekocht, maar nu denk ik erover om met een (online) boekhoudprogramma te gaan werken. Ook omdat het gewoon gemakkelijker werkt dan alles in excel te zetten. Op mijn werk gebruiken we Accountview, maar dat kost 30 euro per maand voor thuisgebruik, dat is te veel als je kijkt hoe weinig ik aan extra inkomsten heb. Ik wil het liefst iets wat ik eenmalig moet aanschaffen en er dan gewoon altijd mee kan werken. Iemand tips?
<<

Anoniem193

Bericht 14 Dec 2015 15:10

Re: Boekhoudprogramma

Ik gebruik momenteel speedbalance
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 14 Dec 2015 16:27

Re: Boekhoudprogramma

Onze vereniging werkte altijd met concribo. We gaan er alleen mee stoppen omdat we de zakelijke rekening stop zetten.
Mijn vriend heeft een eigen programme, online, geschreven wat ook andere mensen kunnen gebruiken. Mocht je interesse hebben laat het weten dan ga ik navragen hoe het precies zit. Ik weet in elk geval facturen daarin gemaakt worden en ze daarin ook kan wegboeken etc.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem237

Bericht 14 Dec 2015 16:48

Re: Boekhoudprogramma

Ik gebruik al jaren naar volle tevredenheid Moneybird.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 14 Dec 2015 17:16

Re: Boekhoudprogramma

Kun je de demo versie van Accountview niet gebruiken. Ik heb dit destijds bij een bedrijf gedaan waar ik toen werkte. Het werkt nu nog steeds.
<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:34

Bericht 15 Dec 2015 12:38

Re: Boekhoudprogramma

Hier werken wij met Unit 4
<<

Elle123

Bericht 16 Dec 2015 11:03

Re: Boekhoudprogramma

Thanks allemaal! Ik ga ze eens bekijken. De demo versie van Accountview hebben we hier dicht gegooid, daar was blijkbaar iets mis mee. Ik ga thuis eens zoeken of ik de DVD nog heb die ik 10 jaar geleden bij de opleiding kreeg.
Unit4 gebruiken wij op het werk ook, maar dan voor de salarisadministratie. Ik zal daar ook eens gaan kijken. Facturen maak ik nu zelf in excel (en verstuur ze dan in pdf uiteraard), misschien wel handig om dat ook via een system te doen. Voor nu is het het belangrijkst dat ik mijn inkomsten en uitgaven kan bijhouden met de bankboekingen en eenvoudig de BTW aangifte kan doen.
<<

Anoniem162

Bericht 16 Dec 2015 11:15

Re: Boekhoudprogramma

Ik werk met Unit 4

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers