Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jouw knuffel & zijn verhaal

<<

Anoniem149

Bericht 11 Dec 2015 15:28

Jouw knuffel & zijn verhaal

Door de dame die haar knuffel verloren was en oproepen deed via social media om hem terug te krijgen en door mijn confession hier dat ik een knuffel heb waar andere meiden op reageerden, dacht ik dat het misschien leuk is om een topic te openen over onze knuffels en onze verhalen.

Ik zal beginnen. Toen ik geboren werd kreeg in van een kennis van mijn ouders een lief schaapje. Het was meteen liefde op het eerste gezicht aangezien ik dat ding nooit meer los heb gelaten. Toen ik zelf kom praten heb ik hem zelf de naam 'Woefje' gegeven. Een schaap die Woefje heette, kan allemaal toch. Ik sleepte dat ding overal mee naartoe, zeker de eerste jaren. Hij werd natuurlijk ook vies en dan moest hij in bad. Nou ja in bad, mijn oma wilde hem in de wasmachine doen. Prima, maar ik zat dus 1,5 uur lang voor dat ding om te kijken (heb ik pas jaren later gehoord, kan het me niet meer herinneren) of het allemaal wel goed ging en mijn lieve knuffel er weer heel uit kwam. Tijd daarna was niet leuk, want Woefje rook niet meer zoals het hoorde. Maar dat kwam iedere keer weer goed. Uiteindelijk mocht ie niet meer in bad, was te bang dat hij het niet zou overleven.
Knuffels hebben ook niet levenslang dus hij was ook wel eens kapot. Scheurtje hier, scheurtje daar. Dan was daar 'dokter papa' om hem te opereren. Ook onder toezicht van mij natuurlijk. Later was dat niet meer nodig, ik knuffelde gewoon wat voorzichtiger met hem. Toch heb ik er altijd mee geknuffeld. Als ik ging logeren, als ik ziek was, als ik me niet fijn voelde, altijd gaf dat beestje me 'steun'. Nu nog steeds, als ik een rot periode heb ga ik gewoon lekker even op de bank liggen knuffelen. Hij ligt sowieso altijd bij me in bed en 2 weken terug is hij zelf mee gaan logeren bij mijn ouders. Ik zou ook echt niet weten wat ik zou doen als ik hem kwijt zou raken. Vaak is het genoeg als hij gewoon in bed ligt, maar toch.

Ik heb me lang geschaamd dat ik als inmiddels 30 jarige nog een knuffel heb, maar heb besloten om dat van me af te zetten. Ik vind het fijn en doe hem nooit weg.

Iemand zin om haar knuffel-verhaal te delen?
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 11 Dec 2015 15:34

Re: Jouw knuffel & zijn verhaal

Ik heb een knuffel een Knorretje knuffel. Gekregen van mijn man toen we net verkering hadden. Bijna 14 jaar oud is die. Het liefst slaap ik met hem in mijn armen, maar hij is een beetje stuk z'n nek hangt wat los en ben bang dat die dan nog mer kapot gaat. Hij moet eerst naar de dokter :ja:
Knorretje gaat ook mee op vakantie, wel in de handbagage als we gaan vliegen en als we in de auto gaan krijgt die een plekje op de achterbank .
Ik kan niet zonder hem slapen als ik wakker word in de nacht zoek ik hem als eerste. Ga hem ook nooit wegdoen

Prim niet schamen zijn zoveel volwassenen met een knuffel
Afbeelding
<<

Anoniem281

Bericht 11 Dec 2015 15:50

Re: Jouw knuffel & zijn verhaal

Zolang je knuffel niet een eigen website heeft en je 'm niet aan mensen voorstelt, zou ik me er niet voor schamen, hoor :)

Ik heb alleen maar traumatische verhalen overgehouden aan mijn knuffels; ik had er 2. Eggie de Egel, een regenboog gekleurde egel en Davy, een superzachte hondenknuffel.

Eggie is kapot gestoken met een schaar door de toenmalige vriendin van mijn vader. omdat ik als 4 jarige met haar lippenstift op de spiegel had getekend en Davy is uit een vuilniszak met andere knuffels en kleding gevallen toen ik verhuisde van m'n vader en zijn vrouw naar mijn moeder. Mijn stiefmoeder wilde niet stoppen om Davy op te rapen, dus ik werd in de auto gezet en we zijn weggereden, zonder Davy.
<<

Anoniem148

Bericht 11 Dec 2015 15:54

Re: Jouw knuffel & zijn verhaal

Nu willen we wel foto's zien. Ik heb geen knuffel, eigenlijk ook nooit gehad.
<<

Anoniem149

Bericht 11 Dec 2015 16:06

Re: Jouw knuffel & zijn verhaal

Sarah, ik durfde 'm dan weer niet mee te nemen op vakantie, veel te bang dat ik hem kwijt zou raken haha. Zeker naar het buitenland, nee moet ik niet aan denken.

Carl, haha nee zo erg is het niet. Heb alleen tegen mijn neefje ooit 1x gezegd dat ie lief moet zijn voor woefje omdat hij al heel oud is. Heb het daarna nooit meer hoeven zeggen, dat is de enige knuffel waar hij voorzichtig mee doet.
Ahw kapot gestoken nog wel? Hoe kan je in godsnaam de knuffel van een 4 jarig kind kapot maken. En arme Davy :(

Misschien plaats ik nog wel een foto, maar hij ziet er echt niet meer uit dus daar denk ik nog even over na haha.
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 11 Dec 2015 16:10

Re: Jouw knuffel & zijn verhaal

Afbeelding
Links: 'Konijn' 25 jaar oud. Rechts: 'Kacey' 17 jaar oud. :wink:

Konijn heb ik gekregen bij mijn geboorte. Tegenwoordig ligt ie nog steeds in mijn bed (ik hou ervan om iets vast te hebben, lekker warm). Maar ik sleep hem nergens meer naar toe :P. Vroeger als kind wel; op vakantie, naar kinderspeelparadijs... :D
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem149

Bericht 11 Dec 2015 16:18

Re: Jouw knuffel & zijn verhaal

Wauw Briggy die ziet er nog goed uit, de rechtse ook hoor :wink:
<<

Hunt

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 11 Nov 2013 12:24

Bericht 11 Dec 2015 17:14

Re: Jouw knuffel & zijn verhaal

Wat leuk om al die verhalen te lezen en de foto van Briggy! :)

Ik heb een kussentje gekregen bij mijn geboorte, een rechthoekige. Geen idee meer hoe hij er precies uit zag, want door de jaren heen gaf ik hem steeds een andere buitenkant. Vaak zelfde materiaal als mijn gordijnen van toen, of van mijn dekbedovertrek. Ik noemde hem Frunnik, want ik frunnikte altijd met mijn vingers aan loszittende draadjes. Frunnik ligt nog steeds in mijn bed, ik MOET hem vasthouden om te gaan slapen. Frunnik is onvervangbaar, maar áls ik me een beetje schaam als ik uit logeren ga, dan hou ik een sjaal vast oid :laughcry: Mijn man vindt het helemaal normaal en moedigt me altijd aan om Frunnik mee te nemen als we ergens heen gaan. Zo is hij ook al wel eens meegeweest in het vliegtuig en had ik hem bij me op schoot :thumbup:
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 11 Dec 2015 17:44

Re: Jouw knuffel & zijn verhaal

Wat een schattige verhalen.
Ahh Carl, wat ontzettend naar.

Als kind zijnde heb ik nooit een knuffel gehad. Mijn eerste echte knuffelervaring is pas van de tijd dat ik ziek was. Na een van de laatste chemo's had ik zo'n heftige pijnstilling dat ik er raar van ging doen. Midden in de nacht vroeg ik mijn man of ik een giraffe mocht. Hij zei dat dit niet kon en ik was heel erg verdrietig en boos. Waarom konden we geen giraffe houden? Ik vroeg nog aan hem hoe groot een giraffe ongeveer is, metertje of 3 was zijn antwoord. Ons plafond is 3.10m dus ik begreep maar niet waarom dat niet zou kunnen. Heb er die nacht behoorlijk ruzie over gemaakt met mijn man, vond het zo gemeen. Als hij gewoon 'is prima schat' had gezegd was ik weer lekker gaan slapen en had ik er de volgende dag om kunnen lachen. Nu word ik altijd nog emotioneel als ik een giraffe zie, al is het maar op de trui van een kind. Daarom kreeg ik een week later een knuffel giraffe van mijn man en daar heb ik nog heel lang mee geslapen, dag en nacht. Hij ging zelfs 2x mee naar het ziekenhuis voor mijn operaties. Toen dacht ik er niets van, nu schaam ik me wel een beetje. Wat moeten de chirurgen en de verpleegkundigen wel niet gedacht hebben haha.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Anoniem167

Bericht 11 Dec 2015 17:50

Re: Jouw knuffel & zijn verhaal

Ik had een knuffel bij de geboorte, een popje. Toen was m'n moeder bang dat hij kapot zou gaan, of kwijt zou raken en is toen een eigen na gaan maken. Daarna wilde ik alleen nog maar die, Poppe. Nog steeds ligt Poppe bij me in bed, heb ik hem in mijn handen en knuffel ik er mee. Hij past precies in m'n hand, haha! Inmiddels is die flink kapot, vies & gehavend, maar ben ik er teveel aan gehecht. Hij gaat niet meer mee op vakantie of uit logeren; dat niet, bang om hem kwijt te raken!
<<

Anoniem152

Bericht 11 Dec 2015 18:08

Re: Jouw knuffel & zijn verhaal

Wat verdrietig, Carl.

Mijn favoriete knuffel is een beer die mijn oma voor me gemaakt heeft toen ik geboren was. Hij is inmiddels 34 jaar en op sommige plekken al helemaal versleten. Echt ermee knuffelen doe ik niet meer. Hij zit aan mijn hoofdeind en heel af en toe druk ik hem even tegen me aan.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 11 Dec 2015 19:11

Re: Jouw knuffel & zijn verhaal

Ik heb een beer, Brownie. Heb hem in 2008 gegeven aan mijn toenmalige vriend, maar heb hem nu zelf.
Ik heb een beer, Snowy, die heb ik deze zondag van mijn ouders gekregen en ik heb een kat van een van mijn beste vrienden gekregen, omdat ik allergisch ben voor echte die heb ik nu bijna 2 jaar (21-1).

Ik moet ook echt wat in mijn armen hebben en daarom gaat er altijd een mee als ik ergens logeer ook. Meestal de kat, maar naar Berlijn had ik kat en beer mee :love: Mijn vriend moet het maar goed vinden haha die draait toch altijd van me weg als we gaan slapen.

Oh en ik heb een hele grote hond, zo een van Ikea. Die heeft alleen geen naam, kan er echt geen bedenken :( Ideeën zijn welkom :smile:
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3089

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 11 Dec 2015 19:45

Re: Jouw knuffel & zijn verhaal

Ik heb een beertje. Hij heet Beertje. Toen ik vier was heb ik enorme stampij gemaakt in de supermarkt omdat ik hem wilde hebben. Toen ik 5 werd kreeg ik hem van mijn vader en hij is jarenlang mijn bed niet uitgeweest. Nu staat hij boven mijn bed en pak ik hem alleen als ik me niet goed voel en niet kan slapen. Oh en als m'n vriend er niet is, want anders knuffel ik liever mijn vriend. Die noemt Beertje dan ook z'n back-up.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5498

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 11 Dec 2015 20:18

Re: Jouw knuffel & zijn verhaal

Ik heb nooit echt een knuffel gehad. Ik had wel knuffels en probeerde er ook echt van te houden maar ik ben er nooit aan gehecht geraakt of zo. Ik vind het altijd wel aandoenlijk als kinderen steun of veiligheid uit een knuffel halen maar het lijkt me wel moeilijk om dat weer af te bouwen. Ik kan me ook echt niet voorstellen om nog met een knuffel te slapen.

Wat ontzettend naar Carl.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 11 Dec 2015 20:32

Re: Jouw knuffel & zijn verhaal

Carl: ik zit serieus te huilen hier om jouw verhalen. Zo gemeen om een jong kind het aan te doen om bewust een knuffel kapot te maken of niet te willen stoppen om op te rapen. Als ik zie hoe verknocht J. nu is aan haar "nijntjes" dan draait mijn maag hier echt van om :(
<<

anoniem203

Bericht 11 Dec 2015 22:52

Re: Jouw knuffel & zijn verhaal

Ik heb een blauw konijn. Is heel lang zonder naam door het leven gegaan en heeft even de naam Leon gehad (hoe ik daar op ben gekomen toen :palm:) Dat konijn heeft mijn moeder in de winkel gekocht toen ze zwanger was van mij en dat konijn heeft altijd in mijn bedje gelegen tot ik een jaar of 20 was. Ik heb een keer zijn oor eraf gerukt dat ik huilend mijn moeder kon roepen en zo even naar beneden kon. Want dat ook moest er natuurlijk gelijk aan genaaid worden. Ik heb mij toen echt een paar dagen super schuldig gevoeld want ik had gewoon doelbewust mijn konijn pijn gedaan :wtf: Als mijn vriend bleef slapen stopte ik hem in mijn nachtkastje want hij hoefde mijn konijn natuurlijk niet te zien. En als ik een nacht allen sliep lag het konijn weer lekker bij mij. Toen ik voor het eerste ging samenwonen lag hij in mijn nachtkastje en pakte ik hem soms als ik mezelf rot voelde. Toen ik met mijn huidige man ging samenwonen is het konijn in een doos beland. Later heb ik hem in een laadje gelegd en af en toe pakte ik hem. Gewoon even voelen en bekijken. Toen we naar dit huis gingen verhuizen is hij weer in een doos beland en nu staat die doos ergens op zolder. Binnenkort ga ik 'm toch maar even zoeken :)
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 11 Dec 2015 22:56

Re: Jouw knuffel & zijn verhaal

Ik had een bever knuffel uit Canada, gekregen van mijn oom. Heb hem heel origineel Bevie genoemd. Toen ik 16 was, besloot ik mezelf af te leren om met de knuffel te slapen, wamt dat vond ik toch wel raar als ik een vriend zou krijgen.

Mijn zoon heeft een beer, die heb ik origineel Beerie genoemd hahaha!
L2014 & H2017
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 11 Dec 2015 22:58

Re: Jouw knuffel & zijn verhaal

Ik heb een schaapje, al sinds mijn geboorte.
In het begin moest ik er niet veel van weten maar vanaf een jaar of 5 is het mijn favoriet.
Op vakantie istie mee, als ik ergens ga logeren istie mee, in het ziekenhuis istie mee geweest.
En mijn vriend vindt het alleen maar lief haha.
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Anoniem149

Bericht 12 Dec 2015 00:30

Re: Jouw knuffel & zijn verhaal

Wat leuk dat jullie je verhalen ook vertellen. Ieder haar eigen verhaal bij haar knuffel, de een lief, de ander ontroerend, vind ik mooi. :)
<<

Anoniem140

Bericht 12 Dec 2015 11:12

Re: Jouw knuffel & zijn verhaal

Wat een leuk topic.
Carl, wat een ontzettend naar mens moet dat zijn geweest!

Ik heb een beer Kitty, en die heb ik al vanaf heel klein. Ze lag altijd bij mij in bed, mijn vader noemde haar dikke Kit en dan werd ik altijd heel boos haha! Ze heeft ook al verschillende operaties gehad omdat haar benen en armen er af begonnen te vallen, ook haar jurkje heb ik uiteindelijk eens afgeknipt en baby kleertjes aangetrokken. Ze is telkens met mij mee verhuisd en staat nu nog boven op de overloop op een kast.
Nu heb ik een hond in mijn bed, die eigenlijk geen echt naam heeft. Een bruin witte die zich heel soepel laat vormen. Ligt heerlijk dus, en ik heb nog Poekie. Een klein koetje dat precies in mijn hand past. Zonder die twee kan ik eigenlijk niet slapen. Poekie is zo klein dat ik die regelmatig kwijt ben en dan gaat het licht aan en zoeken maar :D
Mijn vriend is er wel aan gewend en volgens mij vindt hij het ook niet erg. En als hij het wel erg zou vinden had hij pech gehad :)
<<

Anoniem281

Bericht 12 Dec 2015 11:20

Re: Jouw knuffel & zijn verhaal

Nare mensen, 't waren 2 verschillende vrouwen. De eerste was alleen de vriendin van m'n vader en die relatie ging ook uit toen-ie hoorde van Eggie en 't feit dat ze me schopte. Hij was laaiend en ik kreeg een paar maanden geleden nog een bericht op Facebook ook :') "Hoi, misschien herinner je me niet meer, maar ik heb een relatie met je vader gehad en zag bij je broertje op zijn profiel een foto van jullie vader in een rolstoel, wat is er met hem gebeurd?" Sensatiezoeker...

Daarna kreeg m'n vader een nieuwe relatie en met haar is-ie ook getrouwd (en later weer gescheiden) maar zij had al een dochter en 't klikte niet tussen ons. Hebben ze ook heel fout aangepakt, hoor. Ze stond voor de deur, ik deed open en moest echt heel erg omhoog kijken (ze is 1mtr86 of zo) en naast haar stond een kind met zo'n palmboomstaartje bovenop haar hoofd en ik dacht echt 'Jaaa?.. Wat kan ik voor je doen?' En toen zei m'n vader heel olijk 'Oh daar zijn ze! Verrassing, ze komen bij ons wonen!' En toen moest ik m'n Brandweerbed delen. Dat was een stapelbed, maar de onderkant was ingericht als auto, met groot stuur en zo en ik sliep boven. Maar toen werd de onderkant gewoon een bed voor dat domme kind met een palmboompje op d'r harses en was ik m'n brandweer kwijt.

Afijn; continue ruzie, altijd stress, ik was een moeilijk kind, schijnbaar en toen ik op vakantie straf kreeg, omdat ik m'n kamer niet had opgeruimd, moest ik thuis blijven tijdens de playbackshow. (Was op de camping) Eigenlijk moest ik alsnog m'n kamer opruimen, maar ik heb 't raam opengewrikt en ben op de stofzuiger gaan staan om naar buiten te klimmen. Dat lukt! Maar ik bleef met m'n tshirt aan de haak hangen en toen bungelde ik buiten de caravan. Uiteindelijk hebben ze me horen roepen en toen was 't schijnbaar de druppel, want toen werden er vuilniszakken gepakt en alles wat ze kon vinden dat van mij was, werd in die zakken gepropt (behalve Davy dus) en ik moest naar m'n moeder en mocht niet meer terugkomen.

Ik woonde toen bij m'n vader, maar nou ja. Na die vakantie niet meer, dus.
<<

Miccie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1064

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:01

Woonplaats: Den Haag

Bericht 12 Dec 2015 14:31

Re: Jouw knuffel & zijn verhaal

Carl, wat een vervelende verhalen zeg :-(. Je hebt wat rotdingen meegemaakt die je niemand toewenst.

On topic: ik ben een groot knuffelmonster. Heb super veel knuffels en dus ook 1 in bed. Vanaf mijn geboorte heb ik een blauwachtig popje die heel origineel blauw popje heet. Ik heb die nog steeds maar die is wel erg versleten en staat nu op een plank.
Van mijn man heb ik ongeveer 13 jaar geleden een giraffe gekregen en dat is echt mijn knuffel geworden. Hij gaat mee op vakanties en nachtjes weg. Zit zelfs naast me in het vliegtuig (ik ben bang voor vliegen). Ook bij de bevalling van onze zoon was hij mee naar het ziekenhuis en duidelijk aanwezig ook op de foto's haha..
Bij elke echo is hij meegegaan en ook nu weer.
Klein beetje bijgeloof denk ik, maar als giraffe erbij is gaat het goed. We noemen hem G of G-raf (uitgesproken als djiref). Mijn man vindt het allemaal prima en is ook een knuffelfan.

Voor onze zoon hebben we voor zijn geboorte een beer uitgekozen en dat is ook echt zijn maatje. Hij noemt hem ook zijn beste vriend. Overal gaat het beest mee naar toe. Hij mag gelukkig wel gewoon in de wasmachine :-).
Voor onze baby gaan we ook een knuffel uitkiezen dus ben benieuwd of dat ook zo'n succes is.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8488

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 12 Dec 2015 15:25

Re: Jouw knuffel & zijn verhaal

Ah Carl, wat een traumatische ervaringen lijken me dat als kind zeg!

Ik had vanaf mijn geboorte Beer en Bello, een kleine beer en een klein hondje. De stof is grotendeels kapot maar omdat ze sinds mijn babytijdperk bij mij hoorden hebben mijn ouders ze ergens bewaard geloof ik.

Toen ik een jaar of 7 was waren we op vakantie in Zwitserland en daar kreeg ik een murmeltier knuffel, zo'n bergmarmot. Pluisje heette deze knuffel. Hij was heel zacht en piepte als je erin kneep. Hier ben ik tot het begin van mijn puberteit onafscheidelijk mee geweest. Ooit had ik 'm ergens laten liggen op een vakantieadres en hebben de eigenaren van dat huisje 'm met de post naar huis gestuurd :love: . Pluisje heb ik ook nog ergens, haha.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8488

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 12 Dec 2015 15:27

Re: Jouw knuffel & zijn verhaal

Oh en in had ook vroeger een door de buurvrouw gebreid popje, die heette 'Enig'. Dit omdat mijn moeder zei 'oohh dat is enig!' toen de buurvrouw dit popje aan me gaf ter ere van de geboorte van mijn broertje. Dat heb ik als bijna 2-jarige erg letterlijk genomen :laughcry: .
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 12 Dec 2015 19:50

Re: Jouw knuffel & zijn verhaal

Whahaha Teun :D :D
Carl, wat verdrietig :(

Ik heb een knuffel gehad. Woeffie, een hondje. Of althans, dat was het ooit. In de loop der jaren was het een bij elkaar geraapt en genaaid zooitje stoflapjes :D
Ik heb m gekregen toen ik nog heel klein was. Hij ging ook overal mee naar toe en als we op vakantie gingen bonden mijn ouders m aan een koordje vast aan mijn broek.
Mijn moeder heeft tientallen pogingen gedaan om hem te maken, zo versleten was hij uiteindelijk.
Toch sliep ik er nog steeds elke nacht mee.
Helaas hebben de verpleegkundigen hem 4 jaar geleden kwijt gemaakt, toen ik in het zh lag na de geboorte van B :(
Hij lag in mijn bed en toen ik terug kwam van een bezoekje aan B was mijn bed verschoond en was de knuffel weg.
Verpleegkundigen zeggen dat ze aaaaaaaaaaaaaaaaalle waszakken doorzocht hebben, maar ik kán en wil dat gewoon niet geloven. Dan hadden ze m namelijk echt wel gevonden....
Ben er eigenlijk nog boos en een beetje verdrietig over.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers