Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekendplannen

<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12143

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 11 Dec 2015 08:59

Weekendplannen

Ik moet vandaag nog werken tot 12 en dan weekend. Om 5 uur naar de kapper en om 7 uur hebben we een feest want mijn opa en oma zijn 40 jaar getrouwd :banaan:

Zaterdag weer een feestje oom die word 75 en die wonen ver weg, dus ik moet met mijn moeder mee. Mijn vader kan niet mee omdat het te laat voor hem is

Zondag gaan we naar een concert van the common linnets

Dus lekker druk weekend, en jullie plannen ?
Afbeelding
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 11 Dec 2015 10:18

Re: Weekendplannen

Inderdaad een druk weekend Sarah, leuk!

Mijn weekend:
Vandaag: Werken van 11u tot 20u, daarna gewoon lekker thuis bankhangen met mijn man.
Zaterdag: De kerstboom zetten en in de late namiddag hebben we afgesproken met mijn beste vriendin en haar vriend.
Zondag: In de ochtend nog geen plannen, in de namiddag gaan we naar Elsa en haar vriend.

Gezellig weekend hier.
2012 & 2016
<<

Anoniem281

Bericht 11 Dec 2015 10:24

Re: Weekendplannen

Wat leuk, Sarah!

Ik moet vandaag werken tot een uur of 15:00. Misschien rek ik 't een beetje zodat ik m'n vriend kan ophalen :)
Morgen werken van 10:00 tot 15:00, heb geen zin in lange dagen...
Zondag ga ik naar Utrecht met Elliot, Exo, Yadira en Joan! Kerstmarkt bezoeken :D
<<

Anoniem193

Bericht 11 Dec 2015 10:49

Re: Weekendplannen

Vandaag werken tot 17.00, dan thuis eten, daarna naar de sportschool.
Morgen moet mijn man werken en ben ik de hel dag alleen met de kids, denk dat ik 's morgen met ze naar mijn ouders ga en daarna naar een binnenspeeltuin. 's avonds ga ik de kroeg in, naar een bandje kijken.
Zondag ga ik een rondje hardlopen, verder geen plannen.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 11 Dec 2015 10:52

Re: Weekendplannen

Vandaag werken tot 17:30u.
Morgenochtend eerst 2 uurtjes werken in de speelotheek. 's Middags weinig plannen en 's avonds komen er vrienden eten.
Zondag wil ik een stuk hardlopen en ga ik 's middags, samen met T. naar een kerstsamenzang van mijn ouders.
Mijn man is hardlopen in R'dam zondag.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8475

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 11 Dec 2015 10:58

Re: Weekendplannen

Leuk dat jullie met elkaar naar de kerstmarkt gaan Carl! Veel plezier vast!

Ik heb van mijn verloskundige al mijn afspraken moeten cancellen voor tenminste de komende 1,5 week. Echt balen, ik zou vandaag naar de promotie van een goede vriendin gaan en had nog wel meer plannen dit weekend. Lang leve Netflix en de stapel boeken en tijdschriften die ik nog heb liggen. En ik hoop dat er nog wat mensen langs kunnen komen zodat ik niet vereenzaam ;-)
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

anoniem213

Bericht 11 Dec 2015 11:04

Re: Weekendplannen

Ik heb al een beetje weekend. Ik moet zo iets inleveren voor mijn scriptie en dan...
- ga ik de kerstboom versieren
- vanavond uit eten met mijn broer en vader. Daar heb ik heel veel zin in, omdat we bijna nooit meer iets doen met z'n drieën.

Morgen:
- Ontbijten bij mijn vader en stiefmoeder (dat wordt dan waarschijnlijk voor me gemaakt :angel:).
- Naar huis en kusjes geven aan mijn vriend, omdat we 3,5 jaar samen zijn.
- Om 18 uur werken en ik hoop dat het lekker druk wordt.

Zondag:
- Lunchen met mijn allerliefste vriendin en daar heb ik heel veel zin in.
- Vergadering op mijn werk.
- Personeelsfeest (wow, er is geen bieremoticon :cry:).

Fijn weekend allemaal :heart:
<<

anoniem213

Bericht 11 Dec 2015 11:06

Re: Weekendplannen

Teun schreef:Leuk dat jullie met elkaar naar de kerstmarkt gaan Carl! Veel plezier vast!

Ik heb van mijn verloskundige al mijn afspraken moeten cancellen voor tenminste de komende 1,5 week. Echt balen, ik zou vandaag naar de promotie van een goede vriendin gaan en had nog wel meer plannen dit weekend. Lang leve Netflix en de stapel boeken en tijdschriften die ik nog heb liggen. En ik hoop dat er nog wat mensen langs kunnen komen zodat ik niet vereenzaam ;-)

Ik weet toevallig dat je bijvoorbeeld Suits seizoen 4 in één dag kunt kijken :angel:.

Maar wat rot voor je. Hopelijk werkt die anderhalve week rust wel en mag je daarna weer rustig wat dingen gaan doen.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 11 Dec 2015 11:08

Re: Weekendplannen

Ik heb al weekend!

Ik ga eerst maar eens opstaan en douchen. Dan boodschappen doen en vanmiddag naar de tandarts. Dan gaan we richting mijn ouders, mijn vader viert zijn verjaardag en we eten ook mee.
Morgen gaan mijn man en ik naar een kerstmarkt in Duitsland.
Zondag geen plannen, ook wel een keer lekker.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8475

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 11 Dec 2015 11:21

Re: Weekendplannen

Tnx June! Gelukkig heeft Nashville ook een respectabel aantal afleveringen :ja:
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Tante Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:41

Bericht 11 Dec 2015 11:23

Re: Weekendplannen

Vandaag van 12 tot 6 werken en daarna ga ik gezellig bij mijn ouders eten. Vanavond ga ik met vriendinnen zo'n cadeautjes dobbelspel spelen.

Morgen overdag boodschappen doen en het thuis klaar maken voor de housewarming. Die is s'avonds voor familie. Mijn zusje blijft slapen en we gaan misschien nog stappen.

Zondagmiddag eerst optreden met het dansen en later s'middags komen een oom en tante die zaterdags niet kunnen.
Druk druk is! Gelukkig maandag ook nog vrij.
09-07-2018
11-07-2021
<<

anoniem213

Bericht 11 Dec 2015 11:28

Re: Weekendplannen

Teun schreef:Tnx June! Gelukkig heeft Nashville ook een respectabel aantal afleveringen :ja:


:love: Nashville :love:
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 11 Dec 2015 16:16

Re: Weekendplannen

June schreef:
Teun schreef:Tnx June! Gelukkig heeft Nashville ook een respectabel aantal afleveringen :ja:


:love: Nashville :love:


Het is echt een leuke serie! Heb nog wel fiks aantal afleveringen te gaan haha :)

Morgen komt onze wasmachine/drogercombinatie (eindelijk een droger!) en moet ik werken van 11-20. Zondag ga ik naar Amsterdam voor een interview over aseksualiteit en 's avonds een lichtje aansteken voor overleden kinderen.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 11 Dec 2015 16:24

Re: Weekendplannen

Vanavond kerstborrel met collega's, morgen naar een kerstmarkt met een vriendin en zondag opruimen in en om het huis.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 11 Dec 2015 18:54

Re: Weekendplannen

Het is mijn werk weekend. Ik werk zaterdag en zondag van 07.30 - 16.00 uur.
Morgenavond heb ik geen plannen, zondagavond hebben we dansles.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem167

Bericht 11 Dec 2015 19:13

Re: Weekendplannen

Vandaag gewerkt van 8 tot 15.30u, nu lekker op de bank in jogging broek, ben kapot!
Zaterdag / vrij, bijkomen, huishouden, etc.
zondag / werken vanaf 12.00u, zal wel tot een uur of 18 zijn.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 11 Dec 2015 19:16

Re: Weekendplannen

sarah1985 schreef:Ik moet vandaag nog werken tot 12 en dan weekend. Om 5 uur naar de kapper en om 7 uur hebben we een feest want mijn opa en oma zijn 40 jaar getrouwd :banaan:

Zaterdag weer een feestje oom die word 75 en die wonen ver weg, dus ik moet met mijn moeder mee. Mijn vader kan niet mee omdat het te laat voor hem is

Zondag gaan we naar een concert van the common linnets

Dus lekker druk weekend, en jullie plannen ?


Sarah, wat een feesten, gefeliciteerd! :cheering:

Ik ga zondag ook naar het concert van the Common Linnets, jammer dat ik niet weet hoe je eruit ziet haha. Veel plezier alvast ;)

Verder ga ik het weekend uitrusten om bij dat concert aanwezig te kunnen zijn, dus vooral lekker op de bank relaxen en genieten van de aanwezigheid van mijn vriend :)
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 11 Dec 2015 20:32

Re: Weekendplannen

Ik hang nu op de bank en m'n vriend is er over een uur ongeveer. Morgen gaan we samen naar het oosten, naar mijn roots :) Eerst bij twee vriendinnen langs en dan naar mn moeder, met haar even wat eten in de stad waarschijnlijk en misschien daarna nog ff borrelen. We blijven daar ook slapen. Zondag rustig aan en dan op tijd weer naar huis denk ik.
❤ 7 juni 2018
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 11 Dec 2015 20:37

Re: Weekendplannen

Heb vanavond even wat hapjes gemaakt voor morgen, want dan vier ik mijn verjaardag. Maar morgenochtend eerst met mijn vriend een proefrit maken in een nieuwe auto en smiddags komt de eerste visite al. En als het goed is zondag uiteten!
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 12 Dec 2015 01:43

Re: Weekendplannen

Ik was vandaag lekker vrij, eerst met een vriendin kerst spulletjes gekocht en geluncht. Daarna thuis de kerstversiering opgehangen/neergezet. En in de avond samen met mijn vriend uit eten geweest bij een eetcafe hier in de buurt.

Morgen zou ik eigenlijk werken van 11 tot 21 uur. Maar we kunnen plotseling morgen onze auto ophalen. Dus heb vanavond gelukkig nog kunnen ruilen met een collega, dus werk nu van 14 tot 23 uur. Daarna personeelsfeest op t werk.

Zondag werken van 11 tot 18'uur. Denk dat ik daarna gaar op de bank plof. Denk namelijk dat het morgenavond op t werk weleens laat kan worden!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 12 Dec 2015 09:41

Re: Weekendplannen

Een vriendin van mij is onderweg hier heen, ze zit nu in de trein. Dan gaan we vanmiddag ergens naar een kerstmarkt, na het eten gaat ze weer naar huis. Denk dat we mijn dochter ook mee nemen, dan kan mijn vriend in huis klussen.

Voor morgen nog geen plannen, denk een rustig dagje thuis of wat in huis rommelen en klussen.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12143

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 12 Dec 2015 09:50

Re: Weekendplannen

Rose. schreef:
sarah1985 schreef:Ik moet vandaag nog werken tot 12 en dan weekend. Om 5 uur naar de kapper en om 7 uur hebben we een feest want mijn opa en oma zijn 40 jaar getrouwd :banaan:

Zaterdag weer een feestje oom die word 75 en die wonen ver weg, dus ik moet met mijn moeder mee. Mijn vader kan niet mee omdat het te laat voor hem is

Zondag gaan we naar een concert van the common linnets

Dus lekker druk weekend, en jullie plannen ?


Sarah, wat een feesten, gefeliciteerd! :cheering:

Ik ga zondag ook naar het concert van the Common Linnets, jammer dat ik niet weet hoe je eruit ziet haha. Veel plezier alvast ;)

Verder ga ik het weekend uitrusten om bij dat concert aanwezig te kunnen zijn, dus vooral lekker op de bank relaxen en genieten van de aanwezigheid van mijn vriend :)
Afbeelding
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 12 Dec 2015 10:04

Re: Weekendplannen

Vandaag gaan wij mijn broertje en schoonzus helpen verhuizen.
(Vriend helpt en ik pas op de kleine) Gelukkig is het niet zoveel werk meer.
Daarna gaan we even wat boodschappen doen en vanmiddag op visite bij familie.

Morgenmiddag gaan we naar de film samen en misschien nog even op visite bij mijn schoonmoeder.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 12 Dec 2015 10:54

Re: Weekendplannen

Ik ben jarig!

Krijg straks kleine kindjes over de vloer dus ben huis even beetje kind proof aan het maken. En vanavond lekker borrelen met wijn, bier, gin tonics en Moscow mules en een hele hoop lekkere hapjes met m'n lieve man, familie en vrienden! Super veel zin in!
Let's discover the world together.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 12 Dec 2015 11:00

Re: Weekendplannen

Nogmaals; Gefeliciteerd!!!

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers