Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Is dit 'typisch' iets voor vaders?

<<

Anoniem154

Bericht 10 Dec 2015 22:02

Is dit 'typisch' iets voor vaders?

Topic met een knipoog he...


Gister zag ik twee vrolijke vaders bij de Jumbo, op pad gestuurd door de vrouwen. Met kids, 2 jongens van 3 jaar ongeveer.
Zet ik mijn kids in de auto, komen ze langsgelopen. Beide mannen een bigshopper in de hand, met daarin...jawel....een kind. Daar liepen ze te swingen met die tassen. Twee plukken staken boven de tasrandjes.

Ik vond het doodeng, en eerlijk...ik zie een moeder ook niet snel zoiets doen.
Mijn man heeft de jongens ook weleens in zo'n trekmandje gezet voor de grap, maar dit zou hij gelukkig niet doen. Zou het ook echt niet grappig vinden.


Doet jullie man, of jullie zelf weleens zoiets?
<<

Anoniem331

Bericht 10 Dec 2015 22:03

Re: Is dit 'typisch' iets voor vaders?

Ik denk dat ik in dit geval eerder zoiets geks zou doen dan de vader van mijn kinderen.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 10 Dec 2015 22:04

Re: Is dit 'typisch' iets voor vaders?

Dat zouden wij beiden wel doen. Ook in het rijdende mandje.
R. 2013
D. 2016
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 10 Dec 2015 22:46

Re: Is dit 'typisch' iets voor vaders?

Spencer schreef:Dat zouden wij beiden wel doen. Ook in het rijdende mandje.


+1
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1307

Geregistreerd: 17 Dec 2014 21:51

Bericht 10 Dec 2015 23:17

Re: Is dit 'typisch' iets voor vaders?

Mijn man doet het eerder en wilder dan ik, maar ik doe het ook. Ook samen doen we die dingen. Kinderen vinden het geweldig.
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 10 Dec 2015 23:31

Re: Is dit 'typisch' iets voor vaders?

Ik doe dat ook hoor ;)!
En ook in een trekkende, hebben ze alle 3 in gezeten voor een snelle boodschap en geen muntje voor de kar bij me, hop in z'n mandje.
Ook in die van de kruidvat, die hebben maar 2 wieltjes dus rijden wat scheef.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 10 Dec 2015 23:32

Re: Is dit 'typisch' iets voor vaders?

Dat heb ik ook wel eens gedaan, toen waren ze wel wat jonger trouwens, ik denk dat de tas het niet meer zou houden met 3 jaar. Ik vind het eigenlijk wel grappig en zie er niet veel gevaar in.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5492

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 10 Dec 2015 23:38

Re: Is dit 'typisch' iets voor vaders?

Nee. Ik zie wel vaak dat moeders nog net wat meer gevaren zien dan vaders. Maar je hebt natuurlijk ook vaders die ook gevaren zien, mijn vriend zie ik dat bijvoorbeeld echt niet doen haha. Ik denk dat het gewoon aan karakters ligt.

Ik vind trouwens een trekkarretje niet zo gevaarlijk, een tas zou kunnen scheuren.
<<

Anoniem236

Bericht 10 Dec 2015 23:41

Re: Is dit 'typisch' iets voor vaders?

Ik denk inderdaad ook dat vaders minder gevaar zien. Ik ben ook voorzichtiger dan mijn man. Soms doet hij dingen waarvan ik denk als dat maar goed gaat.

Kind in een mandje zetten heb ik nooit gedaan en zal ik ook nooit doen. Daar zijn die dingen niet voor bedoeld vind ik.
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 10 Dec 2015 23:42

Re: Is dit 'typisch' iets voor vaders?

Een tas zou ik niet doen, maar mijn vriend ook niet.

Karretjes wel. Mijn vriend loopt regelmatig met een ronddraaiend karretje met Y. er in door de supermarkt :ja:
Afbeelding
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 10 Dec 2015 23:54

Re: Is dit 'typisch' iets voor vaders?

Ja hoor. Ik zou dat ook bedacht kunnen hebben.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 11 Dec 2015 11:45

Re: Is dit 'typisch' iets voor vaders?

Weet ik niet, want wij zijn niet meer samen en wonen een flink stuk uit elkaar! Heb mijn dochter nooit zoiets horen zeggen.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 11 Dec 2015 12:42

Re: Is dit 'typisch' iets voor vaders?

Hoezo waren die mannen op pad gestuurd door hun vrouw :)
#teammaple🍁
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 11 Dec 2015 14:09

Re: Is dit 'typisch' iets voor vaders?

Ik heb dezelfde vraag als UN. Verder vind ik dit niet typisch iets voor vaders, ik ben zelf dan wel geen moeder, maar doe dit ook wel eens met mijn neefjes en mijn zus (wel moeder) vind dat ook prima en grappig enzo.

♥♥
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 11 Dec 2015 14:34

Re: Is dit 'typisch' iets voor vaders?

Haha jep, UN's vraag popte ook als eerst in mijn hoofd op. Andere opties:

- de mannen hebben een relatie, ze waren als gezin op stap
- de mannen hebben he-le-maal uit zichzelf bedacht dat ze boodschappen gingen doen, zonder dat daar enige aanwijzing van een vrouw voor nodig is geweest
- de mannen zijn twee single vaders
.... En ik kan nog wel even doorgaan :smile:

Verder denk ik dat mannen gemiddeld gezien wat wilder met kinderen spelen dan vrouwen inderdaad.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 11 Dec 2015 14:35

Re: Is dit 'typisch' iets voor vaders?

Dit topic doet me denken aan deze foto:

Afbeelding

:smile:
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem148

Bericht 11 Dec 2015 14:40

Re: Is dit 'typisch' iets voor vaders?

Haha lady, soms is het idd ook zo.
<<

Anoniem193

Bericht 11 Dec 2015 15:19

Re: Is dit 'typisch' iets voor vaders?

Haha ja lady, die is leuk. Ik denk ook dat moeders sneller wat bezorgder aangelegd zijn dat vaders.

Wat kan er nou eenmaal gebeuren, ja zo'n tashengsel kan knappen, nou dan valt het kind op de grond, maar niet van 4 meter hoog ofzo. Niet hoger dan dat hij/zij van de fiets valt.
Ik speel altijd piraatje met een winkelkarretje, de kinderen staan dan voorin en wijzen de weg. Soms is er ook storm op zee en gaat het wat wilder :P
<<

Anoniem154

Bericht 11 Dec 2015 18:38

Re: Is dit 'typisch' iets voor vaders?

Urban Naked schreef:Hoezo waren die mannen op pad gestuurd door hun vrouw :)



Omdat ze dat zeiden...niets speculatiefs aan hoor :)
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 11 Dec 2015 19:41

Re: Is dit 'typisch' iets voor vaders?

Alibi schreef:Haha ja lady, die is leuk. Ik denk ook dat moeders sneller wat bezorgder aangelegd zijn dat vaders.

Wat kan er nou eenmaal gebeuren, ja zo'n tashengsel kan knappen, nou dan valt het kind op de grond, maar niet van 4 meter hoog ofzo. Niet hoger dan dat hij/zij van de fiets valt.
Ik speel altijd piraatje met een winkelkarretje, de kinderen staan dan voorin en wijzen de weg. Soms is er ook storm op zee en gaat het wat wilder :P


Hahah dat doe ik ook altijd, totdat mijn man een keer mee ging boodschappen doen(ik word altijd op pad gestuurd door mijn man ;) ). Die ging helemaal paniekeren dat het gevaarlijk was, stel er zit een hobbeltje, karretje valt om, blabla.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Guus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 948

Geregistreerd: 05 Sep 2013 20:25

Bericht 11 Dec 2015 20:18

Re: Is dit 'typisch' iets voor vaders?

Hier kreeg ik laatst een foto van P in de grote soeppan op het fornuis omdat ze zo'n lekker hapje was :laughcry:

Maar eigenlijk doen we beide wel gekke dingen, ik ben ook niet zo paniekerig zoals ik andere (dan toch vaak moeders) wel eens zie.
Vet Goochem!


30-08-2013, ik ook van jou
01-06-2015, mama is het woord waar het leven mee begint
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 11 Dec 2015 20:29

Re: Is dit 'typisch' iets voor vaders?

Guus schreef:Hier kreeg ik laatst een foto van P in de grote soeppan op het fornuis omdat ze zo'n lekker hapje was :laughcry:

Maar eigenlijk doen we beide wel gekke dingen, ik ben ook niet zo paniekerig zoals ik andere (dan toch vaak moeders) wel eens zie.

Hahaha! Dat vind ik leuk!
<<

Anoniem154

Bericht 11 Dec 2015 20:34

Re: Is dit 'typisch' iets voor vaders?

Alibi schreef:Haha ja lady, die is leuk. Ik denk ook dat moeders sneller wat bezorgder aangelegd zijn dat vaders.

Wat kan er nou eenmaal gebeuren, ja zo'n tashengsel kan knappen, nou dan valt het kind op de grond, maar niet van 4 meter hoog ofzo. Niet hoger dan dat hij/zij van de fiets valt.
Ik speel altijd piraatje met een winkelkarretje, de kinderen staan dan voorin en wijzen de weg. Soms is er ook storm op zee en gaat het wat wilder :P



Nou ja, als je de tas zoals die mannen heen en weer slingert, lijkt me best pijnlijk zo'n val. Ik stop de kinderen ook weleens in de wasmand, maar daar loop ik niet mee te slingeren.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 11 Dec 2015 20:44

Re: Is dit 'typisch' iets voor vaders?

Haha Guus :D Eens, al ben ik wel wilder met T dan vriend. Hij gaf laatst toe dat ie T liever niet zo in de lucht gooit als ik :smile:

Dat plaatje van Lady trouwens, rechts, dat is echt net mijn schoonvader. Die kan echt niks handelen als het om T gaat. Hooo pas op, hooo voorzichtig, nee doe toch maar liever niet spelen met dat dekseltje, hij kan zich flink bezeren etc etc. Je kunt dat kind nog niet optillen of hij schijt 7 kleuren :nopompom:
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 11 Dec 2015 21:11

Re: Is dit 'typisch' iets voor vaders?

Haha Zora, net mijn schoonouders. Als hij op de bank zit zijn ze nog bang dat hij er af valt.
R. 2013
D. 2016
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Indigo