Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gezond eten

<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 09 Dec 2015 16:58

Gezond eten

Aten jullie extra gezond toen jullie zwanger waren? Ik heb nu telkens zo'n trek in chips, pizza en andere slechte dingen.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2868

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 09 Dec 2015 17:04

Re: Gezond eten

Nee. Ik ben een behoorlijke tijd erg misselijk geweest. Zin in gezonde dingen had ik niet. Ik at dan ook vooral waar ik zin in had en dat waten meestal ook dingen als patat en andere vette dingen. Heus niet elke dag hoor. Gelukkig eten we een paar keer in de week bij m'n moeder, waar ik dan wel gezonde dingen krijg.
<<

Anoniem328

Bericht 09 Dec 2015 17:17

Re: Gezond eten

Het ligt er een beetje aan of je door misselijkheid maar een paar dingen lust of wel gewoon alles.
Ik denk dat het altijd beter is om iets binnen te krijgen dan niets.
Maar als je niet misselijk bent zou ik gewoon normaal eten. Ik ben nooit extra gezond gaan eten vanwege de zwangerschap maar ook niet ongezonder. Ik zou zeker niet toegeven aan je drang naar alleen maar slechte dingen maar gewoon met mate.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 09 Dec 2015 17:17

Re: Gezond eten

Aan het begin van de zwangerschap deed ik dat niet, at gewoon waar ik zin in had. Maar naarmate de zwangerschap vorderde, ben ik wel gezond gaan eten/drinken. Ik voelde me daar zelf beter bij.
2012 & 2016
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 09 Dec 2015 17:22

Re: Gezond eten

Hier hetzelfde als bij Snoes, al merk ik dat ik de laatste week weer wat ongezonder eet. Dat komt omdat ik aan het eind van de middag vaak geen fut meer heb om nog een gezonde maaltijd op tafel te zetten. Ik kies nu wat sneller voor gemak dan gezond. Ik kook nu dus grotere porties voor in de vriezer zodat ik daar nog even snel iets uit kan halen als ik geen puf heb om te koken. Is ook voor mijn man en dochter wat gezonder.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8484

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 09 Dec 2015 17:38

Re: Gezond eten

Ik snoep over het algemeen wat meer maar mijn drie hoofdmaaltijden zijn bijna altijd gezond. Ik heb de laatste weken juist minder trek in friet, chips of andere vette troep. Oh en doordat ik 's avonds last heb van maagzuur snoep ik na het eten vrijwel niet meer. Dat scheelt ook.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 09 Dec 2015 18:40

Re: Gezond eten

Nee ik eet eigenlijk altijd al gezond dus nu ook.
#teammaple🍁
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 09 Dec 2015 18:41

Re: Gezond eten

Ik ook maar merk wel dat ik meer zin heb in koolhydraten. Ik snoep ook meer.
<<

Anoniem134

Bericht 09 Dec 2015 18:50

Re: Gezond eten

Ik eet niet anders dan normaal. Normaal ook gewoon gezond maar dan snoep ik tussendoor makkelijk. Door mijn vergrote kans op weer zwangerschapsdiabetes ga ik dat niet meer/zo min mogelijk doen.
Alle vette happen doen me op het moment helemaal niets.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9421

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 09 Dec 2015 19:12

Re: Gezond eten

Ik was zo misselijk dat ik blij was met alles wat me smaakte. Voornamelijk crackers met smeerkaas niet extreem gezond dus. Groente kreeg ik niet weg, alleen sla ging en boontjes als ik ze niet zelf klaarmaakte.
⁠♡♡♡
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 09 Dec 2015 21:13

Re: Gezond eten

Ik at alles en soms wel vaker frituur, ik ha bij alle 3 steeds z'n zin in Mac donalds en patat. Het was heerlijk ;)
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 09 Dec 2015 21:23

Re: Gezond eten

Tijdens mijn eerste zwangerschap wel. Echt meer groente, gezond koken en niet (veel) snoepen. Nu laat ik het wat meer los. Doe iets meer waar ik zin in heb, maar dat is nog steeds niet ongezond te noemen.
Niet dat het er alles mee te maken heeft, maar ik was bij de eerste alle extra kilo's zonder moeite en binnen korte tijd weer kwijt.
<<

Anoniem205

Bericht 09 Dec 2015 22:15

Re: Gezond eten

Uffe schreef:Ik was zo misselijk dat ik blij was met alles wat me smaakte. Voornamelijk crackers met smeerkaas niet extreem gezond dus. Groente kreeg ik niet weg, alleen sla ging en boontjes als ik ze niet zelf klaarmaakte.


zoiets als dit. Maar dan zonder de boontjes en smeerkaas.
ik werd misselijk van warm eten en van zuivel. Heb 8 maanden "geleefd" op komkommer, tomaat, paprika, sla, gebakken aardappeltjes (of friet) en kroketten. De rest stond me enorm tegen. Oh, en pure chocola.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers