Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat doe ik fout...

<<

Anoniem244

Bericht 21 Dec 2015 11:26

Re: Wat doe ik fout...

Jawel... Heb een groepje vriendinnen uit de stad waar ik nu ook woon en mijn oude mavo vriendinnen. Verder nog 5 meiden die ik ken via de voetbal en die ook wel met ex / die vriendengroep omgaan, die heb ik nog niet verwijderd verder.
Maar de hele vriendengroep en paar vriendenkoppels heb ik afscheid van genomen. 7 maanden lang van niemand van hun iets gehoord... Zelfs op de bruiloft van vrienden werd ik genegeerd. Had ze mss toen al moeten verwijderen maar kon dat nog niet.... Na 11jaar voor ze klaar gestaan te hebben, ze thuis gebracht te hebben na voetbal / feestjes, boodschappen voor ze doen als ze ziek waren, begrafenissen van ouders geweest en lief en leed gedeeld te hebben... Pijnlijk, maar je leert je vrienden wel kennen
<<

Sjaantje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:48

Bericht 21 Dec 2015 11:36

Re: Wat doe ik fout...

Jip, je kunt trots zijn op jezelf, zoals je gehandeld hebt! Daar is moed voor nodig en dat heb je!

Radler, jij mag ook trots zijn op jezelf! Hopelijk voelt het als een 'bevrijding' dat je je nu niet meer druk hoeft te maken om hen en kun je het nieuwe jaar een verse start maken!
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11416

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 21 Dec 2015 13:50

Re: Wat doe ik fout...

De wereld kan soms heel hard zijn Radler! Jij komt er wel! :hug:
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem315

Bericht 21 Dec 2015 14:18

Re: Wat doe ik fout...

Jij ook Jip!

Blijf echt voor je zelf kiezen. Je energie kun je beter bewaren voor dingen waar jij blij van wordt en daar heb je soms geen mensen voor nodig hoor...
<<

Anoniem244

Bericht 21 Dec 2015 15:12

Re: Wat doe ik fout...

Jip schreef:De wereld kan soms heel hard zijn Radler! Jij komt er wel! :hug:



Jij ook! Ik sluit mij aan bij de mooie woorden van Exo

Sjaantje, dat hoop ik ook!
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers