Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ik zoek - topic

<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 08 Dec 2015 11:40

Ik zoek - topic

Korte soepele leather look rokjes. Liefst zonder poespas (ritsjes mag wel). Voorkeur niet te dik materiaal, echt van dat stretchy spul zou het meest ideaal zijn. Iemand?

Zoekt er iemand anders nog iets? Heb zoveel sites en winkels bekeken dus ik ben aardig op de hoogte van het aanbod overal :palm:

Mijn alternatief is een dunne soepele leather look legging. Tips daarover mogen ook. Degene die ik heb is al best oud/lelijk.
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem304

Bericht 08 Dec 2015 11:45

Re: Ik zoek - topic

Ik zoek lage zwarte laarsjes, met een platte hak, geen veters en zonder riempjes, studs en dat soort dingen voor maximaal €50.

Maar ik heb helaas geen idee waar je zulke rokjes kunt kopen. De leather look legging heb ik wel gezien van Only of Vero Moda geloof ik.
<<

anoniem203

Bericht 08 Dec 2015 11:51

Re: Ik zoek - topic

<<

anoniem203

Bericht 08 Dec 2015 11:58

Re: Ik zoek - topic

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 09 Dec 2015 09:57

Re: Ik zoek - topic

Yadira, zoiets? Ze zijn er ook in gewoon (nep-)leer, deze zijn van suède.
http://m.vanharen.nl/NL/nl/shop/home-da ... elsea.prod

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 09 Dec 2015 09:59

Re: Ik zoek - topic

Ava schreef:Yadira wat vind je van deze :

https://www.scapino.nl/dames/schoenen/e ... -018436154

Ja die vind ik leuk! :banaan: Misschien nog een beetje hoog qua schacht.
<<

Anoniem304

Bericht 09 Dec 2015 10:02

Re: Ik zoek - topic

Elliot schreef:Yadira, zoiets? Ze zijn er ook in gewoon (nep-)leer, deze zijn van suède.
http://m.vanharen.nl/NL/nl/shop/home-da ... elsea.prod

Mwoaaaah. Niet helemaal.

Ik kan alleen maar van die bikerstyle laarsjes vinden, met veel riempjes enzo. Dus qua 'netjes' zit je wel goed zeg maar haha.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 09 Dec 2015 10:31

Re: Ik zoek - topic

A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem304

Bericht 09 Dec 2015 10:33

Re: Ik zoek - topic

Ik denk dat ik maar even naar Scapino moet vandaag haha. Bedankt voor jullie tips!
<<

Anoniem193

Bericht 09 Dec 2015 11:30

Re: Ik zoek - topic

Scapino was ik ook geweest voor dat soort laarsjes, bij mij was alles te breed.
Uiteindelijk heb ik laarsjes van medicus _ Van haren gekocht. Zit wel 1 gespje op, maar dat vond ik acceptabel.
<<

Anoniem193

Bericht 09 Dec 2015 11:31

Re: Ik zoek - topic

Reva schreef:Korte soepele leather look rokjes. Liefst zonder poespas (ritsjes mag wel). Voorkeur niet te dik materiaal, echt van dat stretchy spul zou het meest ideaal zijn. Iemand?

Zoekt er iemand anders nog iets? Heb zoveel sites en winkels bekeken dus ik ben aardig op de hoogte van het aanbod overal :palm:

Mijn alternatief is een dunne soepele leather look legging. Tips daarover mogen ook. Degene die ik heb is al best oud/lelijk.


Vero moda! Daar heb ik er 2 gepast.
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 558

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:19

Bericht 09 Dec 2015 13:21

Re: Ik zoek - topic

Reva schreef:Korte soepele leather look rokjes. Liefst zonder poespas (ritsjes mag wel). Voorkeur niet te dik materiaal, echt van dat stretchy spul zou het meest ideaal zijn. Iemand?

Zoekt er iemand anders nog iets? Heb zoveel sites en winkels bekeken dus ik ben aardig op de hoogte van het aanbod overal :palm:

Mijn alternatief is een dunne soepele leather look legging. Tips daarover mogen ook. Degene die ik heb is al best oud/lelijk.


Ik had deze besteld en voldoet aan jou eisen. Ik vond m wat te dun voor mij. Ik zie nu dat die uitverkocht is, maar misschien kun je m nog ergens anders vinden.
http://www.wehkamp.nl/damesmode/dames-j ... OK_496227/
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 10 Dec 2015 23:40

Re: Ik zoek - topic

America today heeft ook zo'n leather look rokje met een elastiek Reva.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers