Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bonenmachine

<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3118

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 08 Dec 2015 07:25

Bonenmachine

Hoi meiden,

Vorige week heb ik een topic geopend over een bonenmaler. Omdat dat uiteindelijk niet echt handig leek heb ik toch maar een bonenmachine gekocht, ideaal. Nu zaten wij ons alleen af te vragen hoe je dat doet als je eens andere bonen wil gebruiken. Haal je dan de bonen die er al in zitten eruit of giet je de nieuwe bonen er gewoon bij? Gaat je koffie dan niet raar smaken?
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 08 Dec 2015 07:56

Re: Bonenmachine

Mijn man vult hem niet elke keer volledig bij maar doet er een klein beetje bonen in, als die op zijn, doet hij er weer een andere smaak bonen in.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3118

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 08 Dec 2015 19:43

Re: Bonenmachine

Bedankt voor je reactie! In de gebruiksaanwijzing staat dat er altijd meer bonen in moeten zitten dan hij verbruikt dus ik ben bang dat hij stuk gaat als we er niet genoeg bonen in doen :cry:
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 08 Dec 2015 20:33

Re: Bonenmachine

Daarom hebben wij een senseo sarista. Daar kun je hervulbare funnels voor kopen die je zelf kan vullen met smaken. Evt post iT erop en je kunt gewoon de funnel eraf draaien en de andere erop zetten na een kop koffie.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem173

Bericht 09 Dec 2015 02:14

Re: Bonenmachine

Als je dan een keer andere bonen gebruikt heb je mss 1 of 2 bakkies met een gekke smaak en daarna zitten de nieuwe bonen er toch weer in?
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3118

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 10 Dec 2015 07:23

Re: Bonenmachine

Atelier Madame schreef:Als je dan een keer andere bonen gebruikt heb je mss 1 of 2 bakkies met een gekke smaak en daarna zitten de nieuwe bonen er toch weer in?


Ja daar heb je ook wel gelijk in :palm:

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers