Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar betrouwbaar hotels boeken?

<<

caribbeanlover

Bericht 07 Dec 2015 18:37

Waar betrouwbaar hotels boeken?

Jaja, je kan er nooit te vroeg bij zijn he. :P
Ik kijk graag vooruit. Welke organisaties zijn betrouwbaar/goed om hotels te boeken.
Of geven jullie liever de voorkeur om direct bij het hotel zelf te boeken?
Dat hebben wij dit jaar gedaan en daardoor hebben we nog wat eraf kunnen krijgen wat bij organisaties niet zo is.

Ik heb;

Expedia, daar hebben we een keer een pakketreis geboekt. Op zich goed, maar ze wisten bijna niks als ik wat vroeg. Daar zouden we nog wel eens kunnen boeken.


Hotelscombined, Agoda.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 07 Dec 2015 19:06

Re: Waar betrouwbaar hotels boeken?

Ik heb goede ervaringen met booking.com
Maar voor de meeste kennis over het hotel, zou ik altijd bij het hotel zelf boeken of vragen.
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 07 Dec 2015 19:47

Re: Waar betrouwbaar hotels boeken?

Ik boek ook altijd via booking.com.
❤ 7 juni 2018
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 07 Dec 2015 20:15

Re: Waar betrouwbaar hotels boeken?

Booking.com, Ebookers.nl of Ebookers.de (die hebben soms verschillende kortingscodes, vandaar dat ik ook altijd op de Duitse site kijk) en ik kijk altijd van te voren ook op Hotelscombined.com waar het het goedkoopste is. Als dat een voor mij bekende site is, dan boek ik daar. Zo niet, dan betaal ik liever een paar euro meer zodat ik wel de website ken.
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Dec 2015 23:34

Re: Waar betrouwbaar hotels boeken?

Bailando schreef:Booking.com, Ebookers.nl of Ebookers.de (die hebben soms verschillende kortingscodes, vandaar dat ik ook altijd op de Duitse site kijk) en ik kijk altijd van te voren ook op Hotelscombined.com waar het het goedkoopste is. Als dat een voor mij bekende site is, dan boek ik daar. Zo niet, dan betaal ik liever een paar euro meer zodat ik wel de website ken.


Is dat niet lastig met betalen en ook rechten als je bij de duitse boekt? Heeft de nederlandse nooit kortingen? Booking.com was bij Red Mijn Vakantie en hielpen de mensen helemaal niet, geen oplossing niks dus daar wil geen eens boeken. Ebookers.nl ken ik, maar wellicht is bij het hotel zelf boeken beter zo heb je rechtstreeks contact en kan je er zoals wij hadden wat korting vanaf krijgen.
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 08 Dec 2015 12:22, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:04

Bericht 07 Dec 2015 23:52

Re: Waar betrouwbaar hotels boeken?

Door 1 slechte recensie over Booking.com en dan gelijk al niet meer overwegen? Ik heb al heel vaak bij booking een hotel geboekt en hele goede ervaringen mee. Scherpe prijzen en hele goede hotels en huisjes.
<<

NECAnGeL

Bericht 08 Dec 2015 10:30

Re: Waar betrouwbaar hotels boeken?

Kijk eens op ietsdoenofferte.nl waar je ook een vraag kan stellen aan hotels.
<<

NECAnGeL

Bericht 08 Dec 2015 10:30

Re: Waar betrouwbaar hotels boeken?

Monte schreef:Door 1 slechte recensie over Booking.com en dan gelijk al niet meer overwegen? Ik heb al heel vaak bij booking een hotel geboekt en hele goede ervaringen mee. Scherpe prijzen en hele goede hotels en huisjes.



Wij doen regelmatig via booking.com een hotel boeken en dat werkt super.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 08 Dec 2015 10:32

Re: Waar betrouwbaar hotels boeken?

Booking.com inderdaad. Via Otel.com heb ik een keer een gigantisch goedkoop verblijf in Australie geregeld. Expedia heb je al. Trivago kan je ook nog proberen.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 08 Dec 2015 12:07

Re: Waar betrouwbaar hotels boeken?

Hier eigenlijk altijd booking. com en verder hostelworld. com. Nooit problemen gehad iig.
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Dec 2015 12:20

Re: Waar betrouwbaar hotels boeken?

Caro schreef:Booking.com inderdaad. Via Otel.com heb ik een keer een gigantisch goedkoop verblijf in Australie geregeld. Expedia heb je al. Trivago kan je ook nog proberen.



Trivago idd ja ken ik helemaal vergeten.
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Dec 2015 12:23

Re: Waar betrouwbaar hotels boeken?

Monte schreef:Door 1 slechte recensie over Booking.com en dan gelijk al niet meer overwegen? Ik heb al heel vaak bij booking een hotel geboekt en hele goede ervaringen mee. Scherpe prijzen en hele goede hotels en huisjes.


Ik kijk liever wat beter uit gezien de vliegtickets die we bij Supersaver hebben geboekt dus hopelijk snap je dat.
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Dec 2015 12:32

Re: Waar betrouwbaar hotels boeken?

NECAnGeL schreef:Kijk eens op ietsdoenofferte.nl waar je ook een vraag kan stellen aan hotels.


Dank je, maar het is alleen voor dingen in Nederland.
<<

Anoniem167

Bericht 08 Dec 2015 12:35

Re: Waar betrouwbaar hotels boeken?

Booking.com & Expedia beide heel betrouwbaar!
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Dec 2015 12:38

Re: Waar betrouwbaar hotels boeken?

Ik heb nu;

Expedia
Agoda
Trivago
Booking
Hotelscombined
Tix
Cheaptickets
Vliegtickets
Momondo
Ebookers
Otel
WTC
Vliegwinkel

Allemaal goede organisaties zo te zien.
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 08 Dec 2015 13:10, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 08 Dec 2015 12:42

Re: Waar betrouwbaar hotels boeken?

En ook wel voldoende lijkt me zo. Jeetje, je maakt er een complete studie van joh!
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Dec 2015 12:50

Re: Waar betrouwbaar hotels boeken?

Caro schreef:En ook wel voldoende lijkt me zo. Jeetje, je maakt er een complete studie van joh!


Ik had al een lijstje een tijd geleden genoteerd voordat we naar India gingen. Van jullie wil ik graag meerdere horen.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 08 Dec 2015 13:15

Re: Waar betrouwbaar hotels boeken?

Ok. maar waarom ook alweer precies?
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Dec 2015 13:19

Re: Waar betrouwbaar hotels boeken?

Wat bedoel je?
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 08 Dec 2015 13:29

Re: Waar betrouwbaar hotels boeken?

caribbeanlover schreef:
Bailando schreef:Booking.com, Ebookers.nl of Ebookers.de (die hebben soms verschillende kortingscodes, vandaar dat ik ook altijd op de Duitse site kijk) en ik kijk altijd van te voren ook op Hotelscombined.com waar het het goedkoopste is. Als dat een voor mij bekende site is, dan boek ik daar. Zo niet, dan betaal ik liever een paar euro meer zodat ik wel de website ken.


Is dat niet lastig met betalen en ook rechten als je bij de duitse boekt? Heeft de nederlandse nooit kortingen? Booking.com was bij Red Mijn Vakantie en hielpen de mensen helemaal niet, geen oplossing niks dus daar wil geen eens boeken. Ebookers.nl ken ik, maar wellicht is bij het hotel zelf boeken beter zo heb je rechtstreeks contact en kan je er zoals wij hadden wat korting vanaf krijgen.

De Nederlandse heeft veel minder vaak en ook minder hoge kortingen is mijn ervaring. En tot nu toe nooit problemen gehad, maar ik denk dat je vast ook bij de NL klantenservice terecht kunt, want als ik inlog op de Nederlandse site dan zie ik ook mijn boekingen staan die ik via de Duitse site heb gemaakt. Ik kijk inderdaad ook altijd bij het hotel zelf of het daar niet goedkoper is.
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Dec 2015 14:36

Re: Waar betrouwbaar hotels boeken?

Dus ook al boek je bij de duitse met eventueel korting, dan kan je bij de nederlandse terecht voor van alles en nog wat?
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 08 Dec 2015 15:16

Re: Waar betrouwbaar hotels boeken?

Die indruk heb ik wel, maar dat weet ik niet zeker omdat ik nooit contact op heb genomen met de klantenservice van Ebookers omdat het tot nu toe altijd prima verliep met boekingen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 08 Dec 2015 17:53

Re: Waar betrouwbaar hotels boeken?

Caro schreef:Ok. maar waarom ook alweer precies?


:good:
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 08 Dec 2015 19:05

Re: Waar betrouwbaar hotels boeken?

Ik heb je al vaak genoeg gewaarschuwd voor websites zoals cheaptickets, vliegwinkel en tix en andere boekingssites. Ik dacht dat je na je ervaring met super saver niet meer wilde boeken bij dergelijke websites maar bij de luchtvaartmaatschappij zelf. Moet je helemaal zelf weten hoor en in principe zijn het prima, degelijke reisbureaus maar het kan het wijzigen van dingen zoals een naam of vlucht wel ingewikkelder maken. Dat zag je zelf ook, zowel met je naam als met een geannuleerde vlucht. Dus be my guest en boek via zo'n website maar waarom je om nóg meer vraagt snap ik niet zo goed. Ik wil deze specifieke websites niet afkraken want je kunt prima veilig boeken via de websites maar ik heb je volgens mij vaak genoeg uitgelegd waarom boeken bij de luchtvaartmaatschappij direct nuttig kan zijn.

Hotels weet ik niets van.
Let's discover the world together.
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Dec 2015 19:21

Re: Waar betrouwbaar hotels boeken?

Marin schreef:Ik heb je al vaak genoeg gewaarschuwd voor websites zoals cheaptickets, vliegwinkel en tix en andere boekingssites. Ik dacht dat je na je ervaring met super saver niet meer wilde boeken bij dergelijke websites maar bij de luchtvaartmaatschappij zelf. Moet je helemaal zelf weten hoor en in principe zijn het prima, degelijke reisbureaus maar het kan het wijzigen van dingen zoals een naam of vlucht wel ingewikkelder maken. Dat zag je zelf ook, zowel met je naam als met een geannuleerde vlucht. Dus be my guest en boek via zo'n website maar waarom je om nóg meer vraagt snap ik niet zo goed. Ik wil deze specifieke websites niet afkraken want je kunt prima veilig boeken via de websites maar ik heb je volgens mij vaak genoeg uitgelegd waarom boeken bij de luchtvaartmaatschappij direct nuttig kan zijn.

Hotels weet ik niets van.


Klopt je hebt zeker een punt, maar ze zijn toch niet allemaal fout/slecht? Bij Vliegtickets heeft een kennis goede ervaring dus daar zou ik kunnen boeken, maar idd via het hotel zelf is vaker beter. Ik ga van te voren vragen wat de policy is bij zo'n geval als wij hadden met vluchten, maar dan heb ik niet over de verkeerde spelling aangezien dat niet meer gaat gebeuren.

Ik zag dat het toch best wel wat duurder is bij de vliegmaatschappij zelf dus dan is een Tix ed wel aantrekkelijk snap je?
Volgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers