Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar betrouwbaar hotels boeken?

<<

caribbeanlover

Bericht 10 Dec 2015 15:28

Re: Waar betrouwbaar hotels boeken?

KOL schreef:
caribbeanlover schreef:Maar ik ga er voor alsnog vanuit dat we gewoon lekker volgend jaar onbezorgd naar de cariben gaan, lekker makkelijk 1 pakket alles incl. met Tui.......................fijn! Daar kijk ik erg naar uit, géén gezeik! ;)


Dan boek je toch bij TUI? Geen gezeik en geen 10.000en topics over een vakantie van volgend jaar pas :laughcry:


Nee, 10.001. Zeer waarschijnlijk wordt het gewoon een alles in 1 pakket, lekker makkelijk. Waar we heen gaan weten we nog niet dus er zullen vast topics volgen. :palm:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 10 Dec 2015 15:34

Re: Waar betrouwbaar hotels boeken?

Cbl, ga gewoon niet nu al dubben over waar jullie volgend jaar heen gaan. Als je toch op het laatste moment wilt boeken. Kijk dan gewoon naar een top 3 en boek gewoon. Oh en ga lekker naar de caribbean. Scheelt ook weer dat je dan ook echt een strand hebt, zoals jij die gewend bent en zoals jij die wilt.
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Dec 2015 11:41

Re: Waar betrouwbaar hotels boeken?

Tabbie schreef:Cbl, ga gewoon niet nu al dubben over waar jullie volgend jaar heen gaan. Als je toch op het laatste moment wilt boeken. Kijk dan gewoon naar een top 3 en boek gewoon. Oh en ga lekker naar de caribbean. Scheelt ook weer dat je dan ook echt een strand hebt, zoals jij die gewend bent en zoals jij die wilt.


Hahaha je hebt wel een beetje gelijk hoor, maar ik weet al dat we volgend jaar naar de cariben willen. Mocht dat niet lukken zoals ik al zei, dan is Goa zeer waarschijnlijk de 2e keuze. Europa zou ik niet gauw voor kiezen omdat ik van mezelf weet dat ik het niet zo naar mijn zin ga hebben. Wel zou ik graag eens naar Cyprus willen, heb daar vaker naar gekeken, maar vind het moeilijk om een goed hotel met onze wensen te vinden. Ik ben bang om de verkeerde keuze te maken en met de cariben speel ik op safe.
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers