Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat heb jij gekregen van Sinterklaas?

<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 05 Dec 2015 14:15

Wat heb jij gekregen van Sinterklaas?

Ik denk dat er best veel meiden zijn die al (een beetje) Sinterklaas gevierd hebben, en anders dat vandaag wel gaan doen. Wat heb jij gekregen? Leuke dingetjes?

Ik ben al weken in de Sinterklaasstemming haha, de kast is al weer goed gevuld. :smile:
Twee weken geleden begonnen we al met een dobbelspel met vrienden. Daat had ik een lichtgevende sneeuwpop, opschrijfboekjes en een decoratief mini snijplankje. Dat weekend kwamen er ook vrienden bij ons langs, en die bleven ook slapen, en 's morgens had ik een luxe chocoladeletter en pepernoten in mijn schoen!
Vorig weekend met mijn zus en nichten ook een dobbelspel gedaan. Toen had ik een denim rugtas, een hele mooie waxinelichthouder, houten kerstfiguurtjes en een soort lijst met klemmetjes waar je foto's of kaarten in kunt doen.
Deze week had ik nog een doos celebrations in mijn schoen van mijn man.
Gisteren met de broers en ouders van mijn man gevierd, ik ben erg verwend met een cd, een hele grote fles badschuim van Rituals die heerlijk ruikt, een chocoladeletter en een cadeaubon van de bodyshop.
En net heb ik mijn pakje uitgepakt van de forumlootjes, ik heb hele leuke sokken, een heerlijke reep chocolade, bruistabletten voor in bad en lekkere thee gekregen. Ook heel blij mee.
En dan gaan we vanavond nog Sinterklaas vieren met mijn zus en ouders!
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 05 Dec 2015 14:37

Re: Wat heb jij gekregen van Sinterklaas?

Ik heb een zwangerschapsvest gehad, een cadeaubon van de Hema, een pakje van Jip en Janneke voor de kleine, en iPhone kabel en Rituals doucheschuim.

Morgen vieren wij het nog met mijn gezin en mochten voor €15,- op het lootje zetten.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem273

Bericht 05 Dec 2015 20:15

Re: Wat heb jij gekregen van Sinterklaas?

Ik heb donderdag alvast een kerstcadeautje gekregen van m'n man omdat we allebei te graag al een cadeau wilden geven aan elkaar. Kunnen zo slecht wachten en het geheim houden ;) Ik heb een eau de parfum gekregen van Guerlain - La Petite Robe Noire. Echt super lekker!
Laatst gewijzigd door Anoniem273 op 06 Dec 2015 10:08, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Dec 2015 20:33

Re: Wat heb jij gekregen van Sinterklaas?

Blond Amsterdam kerst bordjes
Kleur /puzzel boek

Blond Amsterdam ontbijt set
Blond Amsterdam diner borden
Bluetooth douche speaker

En kreeg van mensen waar ik werk öok wat
Geurkaarsjes
Een douche set
Chocolaatjes
Chocolade letter
Afbeelding
<<

anoniem203

Bericht 05 Dec 2015 20:55

Re: Wat heb jij gekregen van Sinterklaas?

Ik heb mezelf maar een tijdschrift, kerst schaaltje van Blond Amsterdam en een fles douchegel gegeven. We hielden vandaag pakjesavond en daar horen ook pakjes voor papa en mama bij. Al is het maar iets kleins. Mijn man had ook een fles douchegel, een luxe chocoladeletter en een gezichttrimmer.
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1691

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 05 Dec 2015 20:57

Re: Wat heb jij gekregen van Sinterklaas?

Oorbellen, een receptenboekje en een luxe chocoladeletter.
2010 2012
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 05 Dec 2015 21:53

Re: Wat heb jij gekregen van Sinterklaas?

M'n favo dagcreme van Ici Paris, for dry skin met white lily. <3
#teammaple🍁
<<

Jelin

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 916

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:05

Bericht 05 Dec 2015 22:45

Re: Wat heb jij gekregen van Sinterklaas?

Ik heb een footsie blanket gekregen van mijn man.

Morgen vieren we nog Sinterklaas bij mijn ouders. Maar daar krijgen de kleinkinderen alleen cadeautjes.
J: 2 maart 2008
A: 5 maart 2013
<<

Anoniem260

Bericht 05 Dec 2015 22:51

Re: Wat heb jij gekregen van Sinterklaas?

Aziraphale schreef:Ik heb donderdag alvast een kerstcadeautje gekregen van m'n man omdat we allebei te graag al een cadeau wilden geven aan elkaar. Kunnen zo slecht wachten en het geheim houden ;) Ik heb een eau de parfum gekregen van Guerlain - La Petite Robe Noir. Echt super lekker!


Mijn 'trouwluchtje': superlekker!
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11403

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 05 Dec 2015 23:33

Re: Wat heb jij gekregen van Sinterklaas?

Niks :nopompom: Maar we zouden ook niet iets doen. Heb wel een letter gegeven en stiekem hoop je dan dat hij toch ook iets doet ;-)
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2086

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 05 Dec 2015 23:44

Re: Wat heb jij gekregen van Sinterklaas?

Ik ben weer flink verwend. Heb o.a. Een aantal dvd's, een boek, sokken, handschoenen en wat dingen voor in huis gekregen. De meeste dingen zijn wel nuttig, we doen niet echt aan 'onzin'-cadeautjes.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 06 Dec 2015 10:03

Re: Wat heb jij gekregen van Sinterklaas?

Een chocolade letter, gehaakte kerstversiering en lekkere handcrèmepjes van rituals. En een pot koekjesmix om samen met mijn dochter te bakken.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1510

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:29

Bericht 06 Dec 2015 11:27

Re: Wat heb jij gekregen van Sinterklaas?

Wij hebben het voor het eerst met dochter gevierd, zo leuk om haar gezichtje te zien bij het zien van al die pakjes :love:

Zelf kreeg ik;
- een chocoladeletter
- een eierkoker
- een mand vol bollen voor in de tuin
- een glazen vaas
- en een knuffeldoekje voor baby
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 06 Dec 2015 11:37

Re: Wat heb jij gekregen van Sinterklaas?

Nou, nu heb ik toch echt alles wel binnen hoop ik haha... Meer spullen passen er niet bij.
Gisteren met mijn ouders en zus gevierd. We hadden lootjes getrokken, en mijn man had mij. Ik kreeg Hema geurstokjes. Er wasnog een cadeautje, maar dat heeft de post kwijt gemaakt :palm: dus dat houd ik nog tegoed.
Mijn moeder had zich ook weer flink uitgeleefd en had voor iedereen van alles erbij gehaald (wij zeggen elk jaar dat ze dat niet moet doen, of het iig moet beperken, maar ze kan zich niet inhouden haha) dus ik kreeg nog een chocoladeletter, kerstchocolaatjes en badspulletjes. En mijn man en ik kregen samen een vogelhuisje, vogelvoer, bloembollen voor de tuin, ovenwanten en pannenlappen.
<<

Plum

Kwebbel

Berichten: 451

Geregistreerd: 09 Sep 2013 12:33

Bericht 06 Dec 2015 12:29

Re: Wat heb jij gekregen van Sinterklaas?

Ik kwam gisteravond thuis van mijn werk en mijn man had een schoen van mij klaargezet vol met pepernoten en een gedicht. In het gedicht stond dat ik als cadeau kaartjes krijg van het concert van Adele.
Echt een verrassing en superlief van hem!! Ben zo blij :-D
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 06 Dec 2015 14:01

Re: Wat heb jij gekregen van Sinterklaas?

Maddie, ik las dat je een zwangerschapstest had gehad haha! Ik vond het maar een gek cadeau. :smile:

Ik heb een strijkplankhoes van takkie gehad, een lichtboxje van de hema, een oplader van 2m voor mijn telefoon en een nieuw hoofdkussen.
<<

Anoniem186

Bericht 06 Dec 2015 14:05

Re: Wat heb jij gekregen van Sinterklaas?

Ik heb niks gehad, wij geven alleen kadootjes aan de kinderen.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 06 Dec 2015 14:27

Re: Wat heb jij gekregen van Sinterklaas?

Ik heb een Dopper waterfles, lipbalsem, geurstokjes van Rituals, douchegel van Baratti, een douchepakket en Kneipp douchefoam gehad. Oh en een chocoladeletter. Ik ben overal superblij mee! Ik ben gek op douchen en in bad gaan dus alle nieuwe bad/douche items komen goed van pas.

En dan nog de cadeautjes van de forum lootjes. Ik ben dus flink verwend!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 06 Dec 2015 22:00

Re: Wat heb jij gekregen van Sinterklaas?

Met lootjes trekken in mn klas kreeg ik waxinelichtjes en een dikke, zilverkleurige kaars.

Gisteren met pakjesavond kreeg ik van mn vriend
2x mijn favo luchtje van Donna Karan (een voor bij hem en een voor thuis, vet handig!)
Decemberkalender
Tijdschriftpakket
Boek van Herman Finkers
Spelletje van Ik hou van Holland
2 deo's

Goed verwend dus!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem167

Bericht 06 Dec 2015 22:29

Re: Wat heb jij gekregen van Sinterklaas?

Schaal met deksel van blond Amsterdam van asia lijn
Botervloot van Delfts blond Amsterdam
Decemberkalender
Tum tummetjes
4 paar parel oorbellen
Grote gebreide sjaal
Schilderij van new York door m'n zusje gemaakt

O en een mintgroene keuken weegschaal!
<<

Anoniem181

Bericht 06 Dec 2015 22:52

Re: Wat heb jij gekregen van Sinterklaas?

-
Laatst gewijzigd door Anoniem181 op 04 Feb 2016 23:07, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 08 Dec 2015 11:42

Re: Wat heb jij gekregen van Sinterklaas?

Ik heb het boek van Isa Hoes gehad, en een chocoladeletter :)
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 08 Dec 2015 13:06

Re: Wat heb jij gekregen van Sinterklaas?

Niks. Maar we hebben afgelopen weekend een luxe-overnachting gehad.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 08 Dec 2015 13:12

Re: Wat heb jij gekregen van Sinterklaas?

Ik ben schandalig verwend door mijn moeder:

Nutribullet
Tajine
vier nieuwe bakpannen
vijf potjes kruiden
nieuwe kleine Paperbag
klein tasje voor erin voor make up
Cosy socks
nieuwe rituals olie en schuim
kleine vijzel
trui en muts van mijn vriend van Colourful Rebel
Allemaal nieuwe kleine bakjes om eten mee naar min werk te nemen
Suske en Wiske album
Fruit fusion fles


Maar niks, niks was zo waardevol als een ketting die mijn moeder voor mij en mijn zus heeft laten maken met de vingerafdruk van mijn vader erin. Zo emotioneel was het om die te krijgen en zo enorm welkom. We zaten allemaal te huilen.
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 08 Dec 2015 13:19

Re: Wat heb jij gekregen van Sinterklaas?

Caro, wat een prachtig cadeau is dat! Kan me voorstellen dat het een erg emotioneel moment was.

Wij hadden met mijn schoonfamilie lootjes getrokken. Ik had oorbellen gevraagd en ik kreeg andere oorbellen dan die ik gevraagd had want deze vond mijn schoonmoeder mooier. Maar ik kan deze niet in, daarom vroeg ik ook niet om zulke en daar baal ik stiekem van, want nu heb ik niks aan mijn cadeautje. Ik heb het echt geprobeerd om ze in te doen en mijn man ook, maar ik kan tegen zulke oorbellen gewoon niet tegen. Mijn man zei dat ik om het bonnetje moest vragen om te vragen of ik ze mag ruilen, maar vind dat zo ondankbaar staan :palm:
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers