Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jenaplanjuffen gezocht!

<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 20:45

Bericht 03 Dec 2015 21:19

Jenaplanjuffen gezocht!

Ik werk inmiddels alweer jaren op een Jenaplanschool en dat bevalt me geweldig goed. Nu zijn we onze visie weer eens onder de loep aan het nemen en nu ben ik benieuwd naar hoe juffen op andere Jenaplanscholen werken.

Hoe borgen jullie bijvoorbeeld alle doelen, vooral bij de kleuters? Wij gebruiken hiervoor oa de SLO doelen maar ik ben benieuwd naar hoe anderen dit doen.

Waar zit voor jullie de kracht van het Jenaplan bij jullie school?
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

Anoniem255

Bericht 04 Dec 2015 10:28

Re: Jenaplanjuffen gezocht!

Geen juf, maar wel nog steeds heel blij dat we onze kinderen hier naar het Jenaplan gedaan hebben.
Met dank aan jou, anders had ik er wellicht nooit over nagedacht.
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 20:45

Bericht 04 Dec 2015 21:22

Re: Jenaplanjuffen gezocht!

Wat leuk om te horen Mien. Ik vind het ook echt een grote meerwaarde voor kinderen, dat geldt overigens ook voor bijv. Montessori dalton etc. Ik heb zelf niets met het gewone reguliere onderwijs, daar kan ik niet aarden.
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 04 Dec 2015 21:26

Re: Jenaplanjuffen gezocht!

B gaat ook naar een Jenaplan school. Er zitten er hier zelfs 2 in de buurt, waarvan deze bij ons in de wijk.
Ben benieuwd!
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 20:45

Bericht 04 Dec 2015 22:12

Re: Jenaplanjuffen gezocht!

Ooh leuk Lejow. Ben benieuwd wat je ervan vindt.
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 04 Dec 2015 22:37

Re: Jenaplanjuffen gezocht!

Geen juf maar ik heb ook op een Jenaplan basisschool gezeten :).
<<

Anoniem236

Bericht 05 Dec 2015 12:45

Re: Jenaplanjuffen gezocht!

Hier ook op een jenaplan school gezeten en een middelbare montessori school.
Helaas kunnen mijn kinderen niet naar jenaplan, zit niet in de buurt.
Het liefst zou ik ze naar mijn oude school doen, fantastische scholen, beide. Goed onderwijs, echt een meerwaarde.

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers