Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke auto met kinderen

<<

Anoniem174

Bericht 04 Dec 2015 14:19

Re: Welke auto met kinderen

.
Laatst gewijzigd door Anoniem174 op 26 Jan 2016 12:15, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem291

Bericht 05 Dec 2015 09:16

Re: Welke auto met kinderen

We hebben nu nog een Opel Corsa en Nissan micra, beiden 3-deurs. Van de week hebben we een Renault Clio estate (Station) gekocht en dan gaat mijn Nissan weg.
<<

Sneeuwwitje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1342

Geregistreerd: 05 Sep 2013 18:33

Bericht 07 Dec 2015 21:11

Re: Welke auto met kinderen

Ik heb een vw Up, daar gaan straks een baby, peuter, kleuter en quinny Zapp in.
Met Ford goede ervaringen, 7 jaar probleemloos gereden met een Ford KA en ook hebben we een Focus.
Een driedeurs zou ik je niet willen aanraden in ieder geval.
Zoon 08.2010 Zoon 02.2013
Dochter 03.2016 Zoon 06.2018
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 08 Dec 2015 17:14

Re: Welke auto met kinderen

Minx schreef:Ik zoek een wat grotere auto want mijn aygo is niet heel erg handig met J. Nu wil het nog net maar als hij naar een groter stoeltje moet past het niet meer. Dus welke auto hebben jullie. Is die een beetje zuinig en niet te duur?


Skoda Fabia combi, gekocht toen ik nog alleen met Lu. was en die is mij erg goed bevallen. Nu met zijn vieren vind ik 'm soms wat krap, maar op zich krijgen we tot nu toe eigenlijk altijd wel mee wat we mee moeten hebben.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 09 Dec 2015 21:01

Re: Welke auto met kinderen

Wij hebben een Chrysler voyager, heerlijke auto! Ik hoef nooit de kinderwagen op te vouwen en ook de kinderstoel kan mee. Maar als ik ga tanken moet ik altijd even slikken, dat is wel een nadeel.
Hiervoor had ik een peugot 205 en eerlijk gezegd kon ik daar de kinderwagen ook makkelijk (opgevouwen) in meenemen, en dan kon ik ook nog de boodschappen kwijt op de achterbank. Èn die kon ik wel echt overal parkeren.
<<

Anoniem205

Bericht 09 Dec 2015 21:08

Re: Welke auto met kinderen

Ik heb een oude blikkerige VW Polo. 3 deurs. Ik vind het perfect.
Jools past (met 2 wielen eraf) in de kofferbak, met zitje erin en ook nog een opvouwbare bolderkar eronder. S. zit achterin, met de MC zat hij voorin. perfect ding en voor de leeftijd is ie nog zuinig ook (ongeveer 1 op 15)
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 10 Dec 2015 08:59

Re: Welke auto met kinderen

Een Opel Astra Station, ik vind het een mooi formaat station. Niet te groot maar ook zeker niet te klein.
Hiervoor hadden wij een Peugeot 407 station, dat was echt een slagschip vergeleken bij deze.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers