Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wateraders

<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 01 Dec 2015 19:43

Wateraders

Zijn er hier mensen bekend met de term of het verschijnsel wateraders?
Iemand attendeerde me hier vandaag op en ik heb er het e.e.a. over opgezocht.
Mijn man kwam meteen met het woord zweverig toen ik het ter sprake bracht maar zelf weet ik nog niet zo goed wat ik er van moet denken.
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:18

Bericht 01 Dec 2015 19:55

Re: Wateraders

Moest er even op googelen eerlijk gezegd. Maar ik geloof hier wel in eigenlijk. Vind het wel interessant. Ik ga er meer over zoeken.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10380

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 01 Dec 2015 20:05

Re: Wateraders

Ja ik geloof daar in. Had daar vroeger nl zelf last van.
En ik ken ook een aantal kindjes die er last van hebben.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2825

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:24

Bericht 01 Dec 2015 20:42

Re: Wateraders

Ja ik geloof er in en hebben er ook wel wat last van waarschijnlijk. Een kennis van ons heeft ooit met van die roedes (of hoe je dat ook noemt) getest en voelde/merkte het hier wel.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 01 Dec 2015 22:18

Re: Wateraders

Mijn broer sliep heel slecht toen hij nog bij m'n ouders woonde. Hij bleek op een waterader te slapen. Hij is toen verhuisd naar een andere slaapkamer en nergens meer last van gehad.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:04

Bericht 01 Dec 2015 23:20

Re: Wateraders

Ook ik moest even googelen, was er niet bekend mee. Maar nee ik geloof er niet in.
<<

Anoniem301

Bericht 02 Dec 2015 09:09

Re: Wateraders

Ik moest ook googelen. Ik geloof er niet in. Vond deze zin wel mooi:

'Je hoeft er zeker niet in te geloven, want deze energie is er gewoon, of je er nu in gelooft of niet.'

Okeetjes.
<<

Anoniem148

Bericht 02 Dec 2015 10:00

Re: Wateraders

Ik heb er zelf mee te maken gehad. Heb er zelf heel veel last van gehad.
Ik had een hele grote kamer en vond het leuk om mijn kamer met enige regelmaat te verbouwen.
Stond mijn bed tegen 1 muur, kreeg ik altijd buikpijn en stond die op een andere plaats, dan kreeg ik altijd hoofdpijn. Bij die buikpijn had ik continu een menstruatie achtige klachten, zo erg dat ik er zelfs bij de gyn voor ben geweest op verdenking van PCOS wat gelukkig niet zo bleek te zijn.
Met de hoofdpijn klachten migraine gevoel. Nu bleek dat dus ook niet zo te zijn.
Dan liep er dus een waterader onder mijn hoofd of buik.

Volgens mij is het zo dat je met een gouden ring en een katoenen draadje kunt zien waar zo'n ding zit. Mijn moeder en ik kunnen dat als enigste bij ons thuis en wij doen dat dus ook bij onszelf en mijn broers/zussen in het huis voordat ze hun bed op de plek zetten. Wij zoeken dus een plak waar je het minste last ervan hebt.

Sinds mijn bed dus goed staat, heb ik geen klachten meer. Natuurlijk wel ooit ziek of zo maar niet meer de menstruatieklachten het hele jaar door of migraine gevoel.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 07 Dec 2015 07:49

Re: Wateraders

Wat apart dat het bij sommmige mensen echt zulke rare klachten kan geven. Wel interessant om te lezen.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 07 Dec 2015 08:54

Re: Wateraders

Ik kan hier niks mee, met dit soort dingen. Die eerste zin deed me eigenlijk al afhaken (de zin die Carrie aanhaalde).

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers