Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Week Londen

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 30 Nov 2015 16:02

Week Londen

Wij willen in juni/juli een week naar Londen.

Wie heeft er goede tips qua hotel?
Hoeft niet perse in het centrum te zijn, als het maar dichtbij een metrostation oid is.

En alle andere tips zijn ook welkom!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 30 Nov 2015 16:28

Re: Week Londen

Wij hadden via AirBNB een kamer in Dagenham. Heel ruime kamer en op loopafstand van metrostation Dagenham East waar je met de District Line naar Londen gaat, het is ongeveer een half uur rijden naar Tower Hill. Er gaat vanaf daar ook een bus naar Romford, dat vond ik persoonlijk een heel leuke wijk.

Maar misschien vind je dat te ver.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 14 Dec 2015 01:28

Re: Week Londen

Superleuk! I love London!

De laatste keer dat ik er was, was vorig jaar en toen zaten wij in het Best Western Victoria Palace hotel.
Het is geen super de luxe hotel, maar gewoon 3 sterren en van een grote keten, dus dat was echt prima te doen. Het ligt in een leuke wijk en op 2 minuten lopen vanaf het Victoria station, dus lekker centraal.
Wij hebben toen in het hotel met korting een ticket gekocht voor de hop on hop off bus, die is 48 uur geldig en dan kun je overal in en uitstappen.

Als ik meteen een restauranttip mag geven; Bill's restaurant, het ligt midden in de wijk Soho, op 1 minuut lopen vanaf Picadilly Circus en het is er echt héérlijk eten en supersfeervol en (voor Londense begrippen) goed betaalbaar. Je zal wel even moeten reserveren waarschijnlijk.... www.bills-website.co.uk
<<

Anoniem177

Bericht 14 Dec 2015 01:34

Re: Week Londen

Hotels weet ik zo niet maar mocht je nog andere tips nodig zijn dan kan ik mijn vriend even vragen die komt uit Londen
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 16 Dec 2015 07:38

Re: Week Londen

Bambina, ik ga vrijdag naar Londen voor 5 dagen en ben wel benieuwd of hij wat tips heeft voor buurtjes/restaurants waar je wat goedkoper en toch lekker kunt eten!
<<

Roodkapje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 14 Sep 2013 22:05

Bericht 27 Dec 2015 02:52

Re: Week Londen

Laatste keer zat ik in Go Native Earls Court appartementen. Ideaal en dichtbij metrostation en naast een 24h Tesco.
Het fijne aan het appartement is dat je er evt kan koken ( oven, magnetron, kookplaat) en wassen ( wasmachine op je kamer) en dat is ideaal met een week verblijf.

Qua hotel zou ik gaan voor St Giles. Dit zit op 2 min van Oxford street. Gewoon doorsnee 3 sterrenhotel. Sainsbury's tegenover je en metrostation op 1 min. Verder heel dichtbij British Museum.

Een airbnb heb ik in Londen nog niet gedaan dus daarover kan ik je niet adviseren maar de metrokaarten zijn behoorlijk in prijs gestegen afgelopen jaren en weet ik niet of het voordelig is om heel ver uit het centrum te gaan zitten als je elke dag een zone 1-6 kaart moet kopen. Kijk dus of je in zone 1-2 kan zitten.
Travel is the only thing you buy that makes you richer.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 27 Dec 2015 09:30

Re: Week Londen

Wij zaten n ook in een appartement in een buiten wijk. Ongeveer 15 min van het centrum af met de bus.

We hadden ook een soort van ovchip kaart voor het openbaar vervoer. Daar stond een bedrag op van 20 pond en hebben we behoorlijk veel gebruik van gemaakt. Je kan hem ook opwaarderen.
Alleen heeft mijn zusje het toen geregeld dus hoe en wat weet ik ook niet precies.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4410

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 27 Dec 2015 11:16

Re: Week Londen

Ik heb in london in het royaal national hotel geslapen en in het easy hotel old barbican. Beide vlakbij metrostations. Beide erg budget hotels, maar wel schoon en netjes. We hoefden er toch alleen maar te slapen.

Het thames path vond ik erg leuk om te wandelen en dan eten bij (crap ik weet de naam niet meer...) Italiaans restaurant met uitzicht op de Tower bridge.
december 2016
juli 2019
<<

Roodkapje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 14 Sep 2013 22:05

Bericht 27 Dec 2015 22:57

Re: Week Londen

Raven: dat is de Oystercard.
Heel handig. Heb er ook 1, maar kom ook wel paar x per jaar in Londen. Anders zou ik het gewoon bij dagkaarten houden denk ik.
Travel is the only thing you buy that makes you richer.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4410

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 28 Dec 2015 00:56

Re: Week Londen

Roodkapje schreef:Raven: dat is de Oystercard.
Heel handig. Heb er ook 1, maar kom ook wel paar x per jaar in Londen. Anders zou ik het gewoon bij dagkaarten houden denk ik.


Je kan die kaart weer terug inleveren als je gaat, dan krijg je het resterende geld dat er nog op staat en de borg gewoon terug.
december 2016
juli 2019
<<

Roodkapje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 14 Sep 2013 22:05

Bericht 29 Dec 2015 02:40

Re: Week Londen

Weet ik, maar dat vind ik dan weer te veel moeite ;). Beetje lui en zonde van mijn Londentijd. Ik neem de kaart altijd weer mee naar huis omdat ik vaker ga, dus dat kan ook nog.. gewoon weer terug gaan naar Londen :)
Travel is the only thing you buy that makes you richer.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers