Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie nog meer niet fit?

<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 30 Nov 2015 12:09

Wie nog meer niet fit?

Na jaren blijf ik een keer een dag thuis omdat ik niet fit ben. Niet echt het idee dat ik koorts heb, maar mijn hoofd zit helemaal vol. Oren zitten dicht en als ik met mijn hoofd te lang naar beneden zit begint het te bonken. Keelpijn, eigenlijk alles wat bij een goede verkoudheid hoort.
De afgelopen twee dagen ook al niet fit, dus vandaag een dagje thuis van de studie. Nu studeer ik vandaag wel, maar in mijn eigen tempo en als het moet ga ik even liggen.

Wie nog meer niet fit? Kunnen we even klagen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem282

Bericht 30 Nov 2015 12:28

Re: Wie nog meer niet fit?

Ik ben al weken niet fit en vorige week weer voor een aantal uren per week begonnen met werken. Gaat nog niet goed, maar wel fijn om weer een beetje bezig te zijn na 3,5 week bedrust. :)

Wens je veel beterschap en hoop dat je je snel weer beter voelt! Klagen doe ik niet aan mee, want dan voel ik me doorgaans lamlendiger. ;-)
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 30 Nov 2015 12:34

Re: Wie nog meer niet fit?

Dat is ook weer waar Guattari, maar ik merk vooral dat ik een concentratie heb van een Garnaal en dat ik mij niet op mijn studie kan concentreren, bommer.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 30 Nov 2015 12:39

Re: Wie nog meer niet fit?

Ik ben ook niet fit, ik heb een bovenste luchtweginfectie en sinds gisteravond koorts er bij.
Vandaag ben ik gelukkig een dagje vrij maar ik hoop toch eigenlijk morgen wel te kunnen werken, laatst ben ik ook al Eem dag thuis geweest omdat ik toen een ongeluk had gehad. Maar als ik vanavond nog koorts heb bel ik mijn chef wel vast op, kan hij eventueel vervanging regelen.

Beterschap!
10.04.17
<<

Anoniem282

Bericht 30 Nov 2015 12:41

Re: Wie nog meer niet fit?

Silly-One schreef:Dat is ook weer waar Guattari, maar ik merk vooral dat ik een concentratie heb van een Garnaal en dat ik mij niet op mijn studie kan concentreren, bommer.


Als je je ziek voelt, is het ook niet mogelijk om je te richten op studie. Rust maar goed uit!

Voor jou ook beterschap, Saga. :)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 30 Nov 2015 13:11

Re: Wie nog meer niet fit?

Ik meld mij! Ben al weken aan het kwakkelen met keelpijn en hoofdpijn en vermoeidheid. Het ging toen vorige week weer iets beter en dit weekend begon het weer opnieuw. Vanmorgen toch naar het werk gegaan, omdat ik echt issues heb met me ziek melden, ik wil alles gewoon zelf doen (hallo control freak), maar ben toch naar huis gegaan en heb afgesproken dat ik morgen ook nog niet kom. Heb geen koorts, maar verder voel ik me gewoon bluhhh. Duik zo eerst maar ff lekker mn bed in.

Beterschap allen!
❤ 7 juni 2018
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 30 Nov 2015 13:26

Re: Wie nog meer niet fit?

herkenbaar hoor bliss. Ik ben afgelopen ziek naar husi gegaan en voel me nu pas weer een beetje fitter. Dochter is nu ziek..
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 30 Nov 2015 13:28

Re: Wie nog meer niet fit?

Hier nog een! Ben wel op het werk maar voel me verre van top...
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 30 Nov 2015 17:32

Re: Wie nog meer niet fit?

Guattari schreef:
Silly-One schreef:Dat is ook weer waar Guattari, maar ik merk vooral dat ik een concentratie heb van een Garnaal en dat ik mij niet op mijn studie kan concentreren, bommer.


Als je je ziek voelt, is het ook niet mogelijk om je te richten op studie. Rust maar goed uit!

Voor jou ook beterschap, Saga. :)


Probleem is dat ik geen koorts heb, maar wel weet dat een dag in de schoolbanken geen succes zou zijn. Ik merkte vanaf een uur of drie dat ik weer beroerder werd. Dat mijn keel meer ging opzetten en dat mijn hoofd voller komt te zitten en alle holtes kruipen dichten zal ik maar zeggen.

Alle andere zieke ook beterschap.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem149

Bericht 30 Nov 2015 17:58

Re: Wie nog meer niet fit?

Beterschap voor jullie!

Ik heb nog steeds behoorlijk last van mijn oorontsteking. Ga morgen wel weer proberen te werken, heb in ieder geval nu een ochtenddienst in plaats van een avonddienst dus iets minder lawaai om me heen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 01 Dec 2015 18:00

Re: Wie nog meer niet fit?

Hoe gaat het nu met jullie?

Ik voel me iets minder lamlendig dan gisteren. Ben wel strontverkouden nu en flink aan het snotteren. Hang de hele dag al op de bank en heb vanmiddag nog twee uur heel diep geslapen. Gistermiddag en -avond had ik ook steeds last van diarree en dat is gelukkig nu ook over, bleh zo vervelend altijd!

Morgen ben ik vrij en doe ik nog een dagje rustig aan en dan hoop ik donderdag weer aan het werk te gaan.
❤ 7 juni 2018
<<

anoniem203

Bericht 11 Dec 2015 19:35

Re: Wie nog meer niet fit?

Ik ben sinds woensdagavond niet lekker. Erg misselijk, maagpijn en sinds vandaag ook buikgriep. Om het kwartier moet ik naar de wc en ik heb ook het gevoel dat ik moet spugen maar er komt niks. Ik moet morgen echt gaan werken want het is morgen de drukste dag van heel het jaar. Ik drink nu cola, neem paracetamols en er ligt een kruik op mijn buik. Kan ik nog wat meer doen? Het MOET morgen echt beter gaan :(
<<

Anoniem304

Bericht 11 Dec 2015 19:38

Re: Wie nog meer niet fit?

Ik ben de hele dag al ijskoud. Beetje jammer.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5491

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 11 Dec 2015 20:11

Re: Wie nog meer niet fit?

De drukste dag van het jaar Ava? Ik ben benieuwd, jij werkt toch in de zorg of niet?
Ik denk niet echt dat je binnen 1 dag kan opknappen eigenlijk. Beterschap.
<<

Anoniem152

Bericht 11 Dec 2015 20:28

Re: Wie nog meer niet fit?

Ook ik ben niet fit. Dinsdagavond begon het gedonder: koorts, overgeven etc. Sinds vanmiddag voel ik me iets beter.
<<

anoniem203

Bericht 11 Dec 2015 20:36

Re: Wie nog meer niet fit?

Lot schreef:De drukste dag van het jaar Ava? Ik ben benieuwd, jij werkt toch in de zorg of niet?
Ik denk niet echt dat je binnen 1 dag kan opknappen eigenlijk. Beterschap.


Nee niet in de zorg maar in een winkel. En de grootste reclamefolder icm met een kerstmarkt in de avond maakt dit tot de drukste dag van het jaar. Ik heb net eindelijk moeten spugen dus ik hoop dat het beter gaat vanaf nu. Ik voel me iig wel wat beter dan een half uur geleden.
<<

Anoniem198

Bericht 11 Dec 2015 21:43

Re: Wie nog meer niet fit?

Chava schreef:Ook ik ben niet fit. Dinsdagavond begon het gedonder: koorts, overgeven etc. Sinds vanmiddag voel ik me iets beter.


Bij mij net zo als jou Chava.

Beterschap allemaal!

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers