Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Cadeautje backpackende zus

<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 702

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 28 Nov 2015 22:49

Cadeautje backpackende zus

Mijn zusje is voor 7 maanden aan het backpacken in Azië en rond de kerst zoekt een vriendin van haar, haar op om samen kerst en O&N te vieren.
Nu wil ik die vriendin graag wat meegeven voor mijn zusje, ik weet alleen niet wat. Het enige waar het aan moet voldoen is dat het lichtgewicht is.

Wie heeft er een leuk ideetje?
Leven en laten leven
<<

Anoniem153

Bericht 28 Nov 2015 23:10

Re: Cadeautje backpackende zus

Een opdracht voor elk land waar ze heen gaat. De opdracht in dichte enveloppen doen, zodat ze elke opdracht pas mag openmaken als ze in het land is. De opdracht moet uiteindelijk te fotograferen zijn, zodat ze die vervolgens aan je door kan sturen op whatsapp.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11388

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 28 Nov 2015 23:13

Re: Cadeautje backpackende zus

Een lieve kaart of foto van jullie samen met een mooie brief. Een boekje van een land waar ze nog heen gaat. Hagelslag oid in een zakje (neemt minder ruimte in dan een pak). Een zak drop. Een leuk shirtje.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5486

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 28 Nov 2015 23:22

Re: Cadeautje backpackende zus

Ik heb wel eens een reis boeddha gekregen, die beschermt je tijdens het reizen. En hij is heel klein.
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 29 Nov 2015 08:16

Re: Cadeautje backpackende zus

Een van mijn beste vriendinnen is net terug en we (vriendinnengroep) hadden haar een 'kom terug konijn' gegeven net voor ze weg ging.
http://www.imagedejulie.com/#!kom-terug-konijn/c99h
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 702

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 29 Nov 2015 11:13

Re: Cadeautje backpackende zus

Charlie, de briefjes zijn een hele goede! Die ga ik maken.
Bedankt!

Jip, eten! Daar had ik nog nier aan gedacht. Het liefst eet ze kaassouflees, die zal ik maar niet meegeven :') haha!

Lot, aan een boeddha had ik zelf ook gedacht ja. Wist niet dat er reisboeddha's bestonden.

Fiwen, die is leuk!

Zat zelf ook nog te denken aan een sleutelhanger of iets. Voor aan dr backpack.
Leven en laten leven
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 29 Nov 2015 12:47

Re: Cadeautje backpackende zus

Zoethout schreef:Zat zelf ook nog te denken aan een sleutelhanger of iets. Voor aan dr backpack.

misschien een beschermengel ofzo? :)
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 702

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 29 Nov 2015 15:09

Re: Cadeautje backpackende zus

Oh ja! Dat is een goede, Rizzoli. Of een gelukspoppetje van de Wereldwinkel :good:
Leven en laten leven

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers