Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Griep onderdrukken

<<

Anoniem239

Bericht 28 Nov 2015 21:21

Griep onderdrukken

Ik ben nu al een week grieperig en leef nu al die dagen van een glas Hot coldrex naar glas Hot coldrex. Als het uitgewerkt is voel ik me meteen weer ziek.

Hoe lang kan ik hier mee doorgaan. Zal het dan wel weggaan of moet ik er mee stoppen en het gewoon laten komen die griep.

Ben er zo lamlendig van
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 28 Nov 2015 21:33

Re: Griep onderdrukken

Volgens mij is het enige wat je kan doen uitzieken, ik zou me er dus aan overgeven. Beterschap!
<<

Anoniem137

Bericht 28 Nov 2015 21:36

Re: Griep onderdrukken

Ik zou me er ook aan overgeven. Beter een kleine week goed ziek, dan wekenlang blijven kwakkelen :)
<<

Anoniem239

Bericht 28 Nov 2015 21:43

Re: Griep onderdrukken

Was al bang voor deze antwoorden. Vandaag maar lekker vroeg mn bed in en morgen ook maar een dagje in mn bed doorbrengen.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 28 Nov 2015 21:47

Re: Griep onderdrukken

Toen ik vorig jaar griep had zei de dokter dat er echt niets aan te doen is en dat het wel 2 weken kan duren. Ik wil je niet ontmoedigen maar pak lekker je rust!
<<

Anoniem239

Bericht 28 Nov 2015 21:57

Re: Griep onderdrukken

4 weken terug was ik al erg verkouden met veel taai slijm in mn keel. Toen zaten we midden in onze verhuizing en kon ik gewoon niet ziek zijn. Nu komt er iets meer rust en komt het meteen weer terug. Ik denk dat ik mij er inderdaad maar aan moet overgeven.
<<

Anoniem282

Bericht 28 Nov 2015 23:10

Re: Griep onderdrukken

Zonde dat je het hebt willen onderdrukken, want anders was je nu al (bijna) uitgeziekt. Echte griep is niet te onderdrukken, hooguit wat te verlichten. Beterschap!
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 28 Nov 2015 23:15

Re: Griep onderdrukken

Ik heb ook geprobeerd het te onderdrukken, zit nog in mn proeftijd op werk, kon het echt ff niet gebruiken. Met als gevolg dat ik vorig weekend bij het boodschappen doen gewoon keihard out ben gegaan. Toen was ik nog verder van huis....
De combi ineens weer fulltime werken, vermoeid en griep had ik echt serieuzer moeten nemen. Gelukkig weer op de been nu, maar kon van de week echt amper op mn benen staan na het flauwvallen.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 29 Nov 2015 17:05

Re: Griep onderdrukken

Wat bij mij wel helpt als ik voel dat ik niet lekker begin te worden is veel slapen.
Ik vind mijn werk te belangrijk dat ik dan liever mijn sociale activiteiten skip en naast werken gewoon vroeg naar bed ga en veel slaap. Meestal helpt dat wel en voel ik me na een paar dagen weer helemaal prima.

Beterschap!
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 21:45

Bericht 30 Nov 2015 22:23

Re: Griep onderdrukken

Ik ga ook altijd gewoon maar door. Maar ook bij mij leidde dat uiteindelijk in flauwvallen in de Ikea... Ik had flinke koorts maar had nog van alles nodig voor mijn klas. Dus vlug een pilletje erin en doorgaan..ging die keer dus niet helemaal goed.
Toen hielp idd ook echt alleen maar rustig houden, voor zover ik dat kan, en toch wat uitzieken.
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers