Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Help foto zwart wit maken

<<

Anoniem236

Bericht 28 Nov 2015 10:57

Help foto zwart wit maken

Wie kan mij uit de brand helpen??

Tijd geleden kon ik nog makkelijk foto s zwart wit maken, alleen nu kan ik niet meer vinden hoe ik dit gedaan heb.

Ik heb Windows 8, als ik de foto open kan dat met paint, photo viewer en Foto's. Bij die laatste kan ik wel bewerken, maar nergens bewerken naar zwart wit.

Weet iemand hoe dit moet?
<<

Anoniem273

Bericht 28 Nov 2015 11:03

Re: Help foto zwart wit maken

<<

Anoniem137

Bericht 28 Nov 2015 11:07

Re: Help foto zwart wit maken

Via vrijwel elke fotobewerkingsapp op smartphone of tablet :wink:
<<

Anoniem304

Bericht 28 Nov 2015 18:23

Re: Help foto zwart wit maken

Keet. schreef:Via vrijwel elke fotobewerkingsapp op smartphone of tablet :wink:

De meeste gratis apps maken er dan wel beroerde kwaliteit van.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers