Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Met welke eigenschap van jezelf ben jij niet blij?

<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 27 Nov 2015 20:39

Re: Met welke eigenschap van jezelf ben jij niet blij?

Ik kom soms echt te bot uit de hoek. Gewoon omdat ik niet anders kan verwoorden.
Iets minder lui zou ik ook wel mogen zijn. Zeker in combinatie dat ik een sloddervos ben.
Daarintegen moet alles in de kast/koelkast op een vaste plek liggen en ben ik daar dus overdreven georganiseerd.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 27 Nov 2015 20:42

Re: Met welke eigenschap van jezelf ben jij niet blij?

Ik ben soms iemand die meepraat met andere en daar erger ik mezelf soms aan. maar daar werk ik aan.
Ik was vroeger een beetje lui en een uitsteller, maar sinds mijn zoontje een maand of 6 is, ben ik daar overheen gegroeid denk ik.
Verder vind ik mezelf wel een fijn persoon :P
<<

Anoniem149

Bericht 27 Nov 2015 21:14

Re: Met welke eigenschap van jezelf ben jij niet blij?

Ik kan soms nog al eens aandringen, geen goede eigenschap voor de andere persoon. Gelukkig ben ik me er steeds meer bewust van en gaat het steeds beter.

Onzeker ben ik ook, ook niet altijd fijn maar het hoort denk ik bij me. De ene keer is het erger dan de andere keer, maar kan me niet herinneren dat ik het ooit niet heb gehad.
<<

Anoniem198

Bericht 27 Nov 2015 21:19

Re: Met welke eigenschap van jezelf ben jij niet blij?

MissD schreef:Wel meerdere eigenschappen o.a. ben ik erg perfectionistisch, vervelende hieraan is dat ik daardoor de hoge verwachtingen die ik aan mijzelf stel ook graag terug zie in anderen wat niet realistisch is.


Dit zou ik ook kunnen zeggen.
Door mijn onzekerheid zeg ik vaak niet wat ik eigenlijk zou willen zeggen, vooral op mijn werk zou ik dit meer willen doen.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11407

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 27 Nov 2015 21:32

Re: Met welke eigenschap van jezelf ben jij niet blij?

Dat ik te snel mensen vertrouw. Niet in de zin van verkopers of zo, daar ben ik juist weer heel afstandelijk in. Maar wel in vriendschappen.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 27 Nov 2015 22:40

Re: Met welke eigenschap van jezelf ben jij niet blij?

Onzekerheid over mezelf en kan een miep ongeduld zijn.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 27 Nov 2015 23:30

Re: Met welke eigenschap van jezelf ben jij niet blij?

Oh ik heb er genoeg. Ik ben faalangstig, perfectionistisch en te achterdochtig. Ik zoek snel ergens iets achter en betrek te veel dingen op mezelf (en geloof vervolgens niet dat het niet zo bedoeld is). Verder pieker ik me suf over van alles en nog wat. Ik ben chronisch vermoeid en vind dat soms niet zo gek, want ik word regelmatig doodmoe van mezelf ;)
❤ 7 juni 2018
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 28 Nov 2015 00:03

Re: Met welke eigenschap van jezelf ben jij niet blij?

Met stip op 1: ik ben een ontzettende doemdenker en kan piekeren over van alles, doodvermoeiend.

Verder vind ik dat ik wat sterker mijn mening zou moeten geven, ik denk heel veel maar spreek dat lang niet altijd uit om ruzie te vermijden.

MissD ik vind jou zo zacht overkomen, had die eigenschap niet direct achter je gezocht.
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 28 Nov 2015 00:26

Re: Met welke eigenschap van jezelf ben jij niet blij?

Heb je ff
Ik ben onwijs perfectionistisch, heb een enorm rechtvaardigheidsgevoel en ga daarvoor echt tot het uiterste. Als ik dingen niet belangrijk vind doe ik ze gewoon niet. Ben een enorme piekeraar en kan mijn hoofd lastig uit zetten. Ik word soms behoorlijk geïrriteerd omdat mensen me niet begrijpen omdat ik dan te snel ga in mijn denk stappen. En daarnaast ben ik eigenlijk best onzeker als het om mezelf gaat, als het om mijn zoon gaat ben ik een pitbull en totaal niet onzeker.
2015 💙
<<

Anoniem134

Bericht 28 Nov 2015 10:52

Re: Met welke eigenschap van jezelf ben jij niet blij?

Haha Knillis, ik denk dat het moederschap me wel iets milder heeft gemaakt hoor. En ik heb door coaching wel geleerd om dingen die ik vind iets anders/mooier te verpakken waardoor de boodschap voor de ontvanger iets prettiger overkomt en ook om het bewust wel of niet in te zetten.
Echter ben ik gewoon bot of zoals sommige collega's zeiden erg duidelijk. Mensen weten direct wat ik bedoel.

Oh en ik word soms wel gek van mijn perfectionisme thuis. Alles moet op een bepaalde plaats en manier liggen. Er kan geen rommel zijn want dan word het rommelig in mijn hoofd. Ik moet ook iedere dag iets schoonmaken (volgens schema in mijn hoofd) als ik dat niet doe klopt het niet en kan ik ook niet gewoon weg van huis of bijv gaan slapen omdat ik nog iets moet doen. Beetje obsessief soms.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 28 Nov 2015 11:48

Re: Met welke eigenschap van jezelf ben jij niet blij?

Oef, ook wel een aantal hier. Ongeduld, perfectionisch waardoor ik niet realistische doelen stel aan mijzelf waardoor ik weer heel onzeker wordt. En dan ik situaties heel goed overanalyseren.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Hunt

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 11 Nov 2013 12:24

Bericht 28 Nov 2015 14:17

Re: Met welke eigenschap van jezelf ben jij niet blij?

Ik ben ook zeer ongeduldig. Als ik iets wil, dan wil ik het meteen. En het liefst zonder er al te veel voor te moeten doen :p en ik ben ook onzeker, waardoor ik een pleaser kan zijn. Hier werk ik aan. En ik wil graag altijd beter en meer. Waardoor ik snel ontevreden ben met wat ik heb. Klinkt echt super negatief allemaal als ik het zo opnoem haha! Pessimistisch kan ik ook nog wel aan het lijstje toevoegen denk ik :D
<<

Anoniem148

Bericht 28 Nov 2015 19:41

Re: Met welke eigenschap van jezelf ben jij niet blij?

Mijn ergste eigenschap is mijn onzekerheid.
<<

Anoniem149

Bericht 28 Nov 2015 19:45

Re: Met welke eigenschap van jezelf ben jij niet blij?

Bliss schreef:Oh ik heb er genoeg. Ik ben faalangstig, perfectionistisch en te achterdochtig. Ik zoek snel ergens iets achter en betrek te veel dingen op mezelf (en geloof vervolgens niet dat het niet zo bedoeld is). Verder pieker ik me suf over van alles en nog wat. Ik ben chronisch vermoeid en vind dat soms niet zo gek, want ik word regelmatig doodmoe van mezelf ;)


Hm dat achterdochtige betrap ik mezelf ook wel eens op helaas. Zo zonde want het is vaak zo onterecht.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 28 Nov 2015 20:32

Re: Met welke eigenschap van jezelf ben jij niet blij?

Onzeker, snel emotioneel terwijl het soms niet hoeft. Ga hier voor binnenkort naar een psycholoog.
Sloddervos, soms praat ik met iedereen mee.
2014 2016
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 28 Nov 2015 21:28

Re: Met welke eigenschap van jezelf ben jij niet blij?

Ik kan er ook wel wat opnoemen en bij veel meiden denk ik 'Ja! Dat herken ik!' :P Maar ik zou wel wat meer rust in mijn kont willen hebben omdat ik altijd bezig wil zijn of aan het piekeren ben. En inderdaad die achterdocht/wantrouwen en dat gaat weer gepaard met onzekerheid. Ik ben ook heel perfectionistisch, doe het liefst alles zelf en ik kan mij dan echt aan anderen irriteren als ze iets doen. Mijn vriend heeft bijv. vanavond gekookt (superlief) maar ik denk dan steeds 'Oh gosh dat gaat nooit goed, straks laat 'ie het verbranden, jeetje doet hij dat zo..dat doe ik anders blablabla. Maar geen geduld hebben klinkt ook heel bekend: nee niet straks maar NU! :laughcry: En dingen wat ik niet leuk vind zoals strijken kan ik eindeloos uitstellen en als laatste heb ik soms een kort lontje.
Wat als het lukt
<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:08

Bericht 28 Nov 2015 22:58

Re: Met welke eigenschap van jezelf ben jij niet blij?

Ik zou graag wat minder druk en aanwezig willen zijn. En wat meer willen letten op wat er uit mijn mond floept.
Heel vaak neem ik mij voor om mij nu eens te "gedragen", maar val serieus binnen 5 minuten al uit die rol.
<<

Anoniem233

Bericht 29 Nov 2015 00:20

Re: Met welke eigenschap van jezelf ben jij niet blij?

Ik ben lui en een uitsteller, dat zou ik heel graag anders willen zien. Ook omdat ik op het laatste moment enorm aan het stressen ben terwijl dat nergens voor nodig is. Want 9 vd 10 keer heb ik meer dan genoeg tijd.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 29 Nov 2015 10:19

Re: Met welke eigenschap van jezelf ben jij niet blij?

Ik zou wel wat positiever willen zijn. Wat minder piekeren dus.
Verder kan ik ook te veeleisend zijn naar mezelf toe en soms juist weer te makkelijk. Lekker ingewikkeld dus.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Esperanza

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:42

Bericht 29 Nov 2015 17:34

Re: Met welke eigenschap van jezelf ben jij niet blij?

Met een aantal ben ik niet echt blij. Ik ben perfectionistisch, stel te hoge eisen aan mezelf, maar ook aan anderen. Daardoor voel ik me best vaak teleurgesteld. Ik pieker veel te veel. Ik heb nogal motivatieproblemen en ben best wel onzeker. Als ik niet lekker in m'n vel zit, trek ik me terug. Niet prettig voor de mensen om me heen en uiteraard ook niet voor mezelf.
<<

Anoniem170

Bericht 29 Nov 2015 22:26

Re: Met welke eigenschap van jezelf ben jij niet blij?

Ik ben heel chaotisch en ongeduldig :D
<<

Jack

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 41

Geregistreerd: 30 Nov 2015 00:02

Bericht 30 Nov 2015 22:32

Re: Met welke eigenschap van jezelf ben jij niet blij?

Ik ben erg onzeker, kan dingen moeilijk verwerken en denk daardoor te lang over dingen na.
Heerlijke positieve, eerste post...
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers