Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke flesvoeding?

<<

Anoniem181

Bericht 27 Nov 2015 01:44

Welke flesvoeding?

-
Laatst gewijzigd door Anoniem181 op 04 Feb 2016 23:11, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem148

Bericht 27 Nov 2015 05:11

Re: Welke flesvoeding?

Ik gebruik hero. Af en toe maak ik een uitstapje naar eigen merk maar tot nu toe heb ik het niet gevonden.
Ik doe het poeder in bakjes zodat ik het snel klaar heb en niet onnodig veel poeder mee moet nemen. Hero blijft dan los poeder en eigen merk klontert wat. Het komt dan niet makkelijk uit de bakjes. Hero loopt er fijn uit.
Eigen merken die ik geprobeerd heb zijn van etos, kruidvat en ah. Momenteel heb ik van jumbo staan. Zal morgen laten weten hoe die eruit gaat.
<<

Myloon

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 16 Sep 2013 13:41

Bericht 27 Nov 2015 06:11

Re: Welke flesvoeding?

Ik heb destijds voor de kruidvat gekozen. Er werdt mij door een deskundige aan de telefoon vertelt dat het allemaal het zelfde moet zijn hetis alleen de smaak die anders is.
Ik moest 2 kindjes voeden, dus heb ik gekozen voor een goedkoper product.
1 pak nutrilon was bijna 2 pakken kruidvat.
idem met luiers.
20-09-2013 N. & T. Geboren!
<<

Anoniem280

Bericht 27 Nov 2015 07:22

Re: Welke flesvoeding?

Myloon schreef:Ik heb destijds voor de kruidvat gekozen. Er werdt mij door een deskundige aan de telefoon vertelt dat het allemaal het zelfde moet zijn hetis alleen de smaak die anders is.
Ik moest 2 kindjes voeden, dus heb ik gekozen voor een goedkoper product.
1 pak nutrilon was bijna 2 pakken kruidvat.
idem met luiers.


Precies dit.
<<

Anoniem148

Bericht 27 Nov 2015 08:46

Re: Welke flesvoeding?

Jumbo is wel fijn!

Vinden jullie die van de kv niet klonteren? Net of die vochtiger is dan de rest.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 27 Nov 2015 09:05

Re: Welke flesvoeding?

Kruidvat eigen merk vond ik ook heel erg klonteren.
Wij hebben eigenlijk altijd Nutrilon gegeven. Dit kreeg ze in het ziekenhuis en ik had me er vooraf niet echt goed in verdiept.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem236

Bericht 27 Nov 2015 09:31

Re: Welke flesvoeding?

Bij oudste eerst gekozen voor Nutrilon, toen dacht ik dat alles van wat een bekend merk was beter was, later overgestapt op Kruidvat en daar heel tevreden over, uiteindelijk aan de dieetvoeding moeten gaan.

Voor de jongste Etos huismerk gekocht omdat we hypoallergeen wilde en die zag ik bij de Kruidvat niet staan. Deze maar heel kort gebruikt vanwege overstap naar dieetvoeding.

Ik heb ooit ergens gelezen dat als je suiker wil mijden, dan niet overstappen naar nummer 2 met 6 maanden maar nummer 1 blijven geven.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 27 Nov 2015 10:19

Re: Welke flesvoeding?

Dat heb ik destijds ook gelezen, Lotus. Daarom hebben wij tot een jaar nr 1 gegeven en zijn daarna gestopt met flesvoeding.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem174

Bericht 27 Nov 2015 10:24

Re: Welke flesvoeding?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem174 op 26 Jan 2016 13:10, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 27 Nov 2015 10:34

Re: Welke flesvoeding?

Ik heb hypoallergene voeding van nutrilon gepakt. Weet nog niet wanneer ik het ga gebruiken.
Ook nog staan twijfelen bij die op basis van geitenmelk, maar dat was een stuk duurder.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem301

Bericht 27 Nov 2015 11:34

Re: Welke flesvoeding?

Wij gebruiken HiPP flesvoeding, daar zit geen (toegevoegde) suiker in en is biologisch. Op bol.com staan goede recensies.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 27 Nov 2015 15:33

Re: Welke flesvoeding?

Wij gebruiken Nutrilon, dat kreeg F. toen ik begon met bijvoeden en het was al gedoe genoeg met voeden door bv die niet kwam dat ik ook niet nog eens iets anders wilde gaan proberen. Bevalt nu prima en tegenwoordig via internet gratis thuisbezorgd!
⁠♡♡♡
<<

Anoniem181

Bericht 27 Nov 2015 20:48

Re: Welke flesvoeding?

-
Laatst gewijzigd door Anoniem181 op 04 Feb 2016 23:11, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem134

Bericht 27 Nov 2015 20:53

Re: Welke flesvoeding?

Bij beiden heb ik nutrilon gebruikt. Bij de oudste omdat het cb dat aanraadde en ik me daar verder niet in verdiept heb. Jongste had kma en kreeg nutrilon pepti vanuit het ziekenhuis dus verder eigenlijk ook niet in verdiept, toen we mochten afbouwen is ze naar de nutrilon standaard gegaan maar wat een gedoe om daar toch steeds aan te komen. Ik weet niet hoe dat in andere plaatsen is maar hier in het dorp en omliggende dorpen is het vaak uitverkocht. Moest dus altijd zorgen dat ik iets op voorraad had staan.
<<

Anoniem301

Bericht 27 Nov 2015 21:11

Re: Welke flesvoeding?

Alex schreef:
Carrie schreef:Wij gebruiken HiPP flesvoeding, daar zit geen (toegevoegde) suiker in en is biologisch. Op bol.com staan goede recensies.


Bedankt voor jullie reacties! Carrie, jouw suggestie lijkt me wel wat. Kun je nr 1 ook gewoon bij Bol.com kopen? Ik zie dat ze de voeding nu niet op voorraad hebben.

Ja dat kan! Mijn man heeft er net weer 2 besteld, misschien waren dat net de laatsten. Er zijn meer webshops die deze verzenden!
<<

Anoniem134

Bericht 27 Nov 2015 21:15

Re: Welke flesvoeding?

Carrie schreef:
Alex schreef:
Carrie schreef:Wij gebruiken HiPP flesvoeding, daar zit geen (toegevoegde) suiker in en is biologisch. Op bol.com staan goede recensies.


Bedankt voor jullie reacties! Carrie, jouw suggestie lijkt me wel wat. Kun je nr 1 ook gewoon bij Bol.com kopen? Ik zie dat ze de voeding nu niet op voorraad hebben.

Ja dat kan! Mijn man heeft er net weer 2 besteld, misschien waren dat net de laatsten. Er zijn meer webshops die deze verzenden!


Gewoon in de supermarkt of drogist word het niet verkocht toch? Tenminste geloof niet dat ik het al eens heb zien staan. Had er voor N. wel eens fruithapjes van als we weggingen en de thee.
<<

Anoniem181

Bericht 27 Nov 2015 21:20

Re: Welke flesvoeding?

-
Laatst gewijzigd door Anoniem181 op 04 Feb 2016 23:11, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 27 Nov 2015 21:25

Re: Welke flesvoeding?

Bij Plus hebben ZE het hier ook.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem134

Bericht 27 Nov 2015 21:34

Re: Welke flesvoeding?

Ik ga het in gedachte houden voor een volgend kindje mocht borstvoeding niet lukken. Ben tot nu toe erg tevreden over alles wat ik van HIPP heb gebruikt.
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1304

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:27

Bericht 27 Nov 2015 21:51

Re: Welke flesvoeding?

Onze zoon kreeg (en krijgt, nu nr. 4) Hero baby. Ik had gelezen dat die het meeste op bv lijkt. Ook qua smaak (hoewel iedere vrouw haar bv anders smaakt lijkt mij). Deze baby gaat ook weer naast bv, Hero baby krijgen. En waarschijnlijk gelijk ook de comfort voeding. Die kunnen de darmpjes het beste aan zei de osteopaat. En hij had gelijk :)

Wij hebben ook langer voeding 1 gegeven ivm het suiker verhaal, dat willen we nu ook weer gaan doen. Maar eerst maar eens kijken hoelang de bv/het kolven lukt.
<<

Churrito

Kwebbel

Berichten: 319

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:48

Bericht 27 Nov 2015 23:57

Re: Welke flesvoeding?

Hier ook Hipp.Ik gebruik nr 1 en bestel dat bij deonlinedrogist.nl geloof ik voor 16 euro als ik t goed heb.
<<

Anoniem301

Bericht 28 Nov 2015 00:44

Re: Welke flesvoeding?

Sommige AH's verkopen ook HiPP. Ik denk dan dat het bij het bio schap zal staan, zal er eens op letten.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 28 Nov 2015 02:33

Re: Welke flesvoeding?

Alex schreef:Bedankt voor je reactie, Carrie. Ik houd het wel in de gaten. En anders kijk ik volgende week bij de Jumbo, dat is een verkooppunt volgens de website van Hipp.



AH staat het bij de flesvoeding, bij DEEN ook.
En bij de biologische winkels.

Nummer 1 heeft de minste suikers en kan gewoon gegeven tot je overstapt op gewone melk.
M:21072011
J :08012014

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers