Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Lieve acties van je vriend/man

<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 15:49

Bericht 10 Dec 2015 15:10

Re: Lieve acties van je vriend/man

Haha hij zei naderhand: kan ik ooit nog iets romantisch doen zonder dat je denkt dat het een huwelijksaanzoek is haha!
AfbeeldingAfbeelding
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 10 Dec 2015 15:14

Re: Lieve acties van je vriend/man

Ik denk dat dat genoeg zegt over jouw trouwwens :p
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 15:49

Bericht 10 Dec 2015 19:33

Re: Lieve acties van je vriend/man

Tabbie schreef:Ik denk dat dat genoeg zegt over jouw trouwwens :p


Haha... ik had vanaf dag 1 al ja gezegd ;)
AfbeeldingAfbeelding
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 10 Dec 2015 22:13

Re: Lieve acties van je vriend/man

Hij wast de laatste weken af omdat ik dat qua energie niet trek en morgen brengt hij me met de rolstoel naar fysio (een half uur lopen). :love:
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem164

Bericht 11 Dec 2015 19:43

Re: Lieve acties van je vriend/man

Ik heb vorige week 9 advent kalenders gekregen van mijn aanstaande, 210 dagen tot aan onze bruiloft! Hij heeft ze allemaal beplakt met roze papier en op de luikjes plaatjes geplakt van liefde is..... Hij is er een dag mee bezig geweest. Ik moest zo enorm lachen toen ik het uitpakte, wat een werk, maar zooooo lief!! Superleuk :love:
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 15:49

Bericht 11 Dec 2015 20:04

Re: Lieve acties van je vriend/man

Met chocolaatjes? hihi, pas op dat je nog in je trouwjurk past dadelijk :wink: Origineel!
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem164

Bericht 11 Dec 2015 20:07

Re: Lieve acties van je vriend/man

Briggy schreef:Met chocolaatjes? hihi, pas op dat je nog in je trouwjurk past dadelijk :wink: Origineel!


yep, met chocolaatjes;-) hahhaha! Hij mag er ook af en toe eentje :popcorn:
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 12 Dec 2015 20:15

Re: Lieve acties van je vriend/man

Wat lief en leuk gedaan Jacbobien! Super lief!
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 17:24

Bericht 12 Dec 2015 21:00

Re: Lieve acties van je vriend/man

Wat lief jacobien.

Paar dagen geleden moest ik door de regen fietsen. In de vensterbank lag al een handdoek voor me klaar en op tafel stond een grote mok thee :heart:
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 16 Dec 2015 20:32

Re: Lieve acties van je vriend/man

Wat een lieve mannen allemaal. Leuk om te lezen.

En ik heb ook zo'n lieve vriend. Als ik het weekend bij hem ben koopt hij allerlei dingetjes die ik lekker vind, zoals broodbeleg en broodjes die ik graag eet. Hij neemt regelmatig chocolade voor me mee. Als hij in mijn huis een klusje ontdekt, dan is hij zonder dat ik dat vraag de volgende keer uitgerust met alle benodigdheden en doet hij de klus voor me, hij zit hele middagen met mijn zoontje met de lego te bouwen met alle geduld van de wereld, kijkt romantische films met me zonder klagen, appt me altijd een goedemorgenberichtje, ook als ik nog slaap. Etc.. hij is echt een lieverd!
<<

Anoniem244

Bericht 17 Dec 2015 00:17

Re: Lieve acties van je vriend/man

Mij een dagje meenemen naar de sauna toen ik er ff helemaal doorheen zat qua stress en emotie.
<<

Poes

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 37

Geregistreerd: 14 Dec 2015 00:13

Bericht 17 Dec 2015 00:28

Re: Lieve acties van je vriend/man

Mijn man is eigenlijk altijd heel lief en zorgzaam voor me. Hij neemt altijd ruim de tijd met me mee te denken. Pakt dan papier, pen, koffie voor ons allebei en gaat er echt met me voor zitten en niks is dan te gek of duurt te lang. Alleen dat vind ik gewoon al zo lief...die interesse.

En laatst was ik sporten en regende het ontzettend. Ik was op de fiets en toen ik uit de kantine kwam stond hij me op te wachten met ons busje en laadde mn fiets in de auto. Eenmaal thuis gekomen had hij een warme kruik in ons bed gelegd en thee gezet :heart: .
<<

Anoniem177

Bericht 17 Dec 2015 01:15

Re: Lieve acties van je vriend/man

Oh fantastisch poes!!! Heerlijk lijkt me dat hahaha.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 17 Dec 2015 06:43

Re: Lieve acties van je vriend/man

Radler schreef:Mij een dagje meenemen naar de sauna toen ik er ff helemaal doorheen zat qua stress en emotie.


Heb je een nieuwe vriend?
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem244

Bericht 17 Dec 2015 11:30

Re: Lieve acties van je vriend/man

Bliss schreef:
Radler schreef:Mij een dagje meenemen naar de sauna toen ik er ff helemaal doorheen zat qua stress en emotie.


Heb je een nieuwe vriend?


Ja klopt. Althans we doen nog heel rustig aan hoor.
Het is misschien snel, maar het voelt echt heel fijn in deze rot tijd
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers