Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Lieve acties van je vriend/man

<<

Hunt

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 11 Nov 2013 12:24

Bericht 25 Nov 2015 20:53

Re: Lieve acties van je vriend/man

Zora schreef:Wat een luxe Rex! Die massages enzo klinken yummie :)


Ja die zijn fijn! Alleen soms wordt hij onbewust weer fysio en dan zit hij lekker hard op het zere plekje te drukken haha. Dan masseert hij het weg, maar dan doet het pijn haha
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 26 Nov 2015 11:49

Re: Lieve acties van je vriend/man

Ik heb vaak last van mijn rug en dan masseert hij me ook. Dat is ontzettend fijn. Verder helpt hij vaak mee met koken. Gisteren was hij thuis en heeft hij de was gedaan. Dacht dat er nog wel iets zou liggen, maar alles was opgeruimd :D
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 28 Nov 2015 01:02

Re: Lieve acties van je vriend/man

M'n huisje veranderen in een paleisje.beetje overdreven, maar hij heeft veel ideeën hoe je simpel iets anders leuk en practischer kan maken. En dat doet hij dan ook meteen, al dan niet vantevoren laten weten.
En gisteren had ik een soort migraine en toen haalde hij pijnstillers, stuurde me naar bed, om me daar lekker in te stoppen
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem148

Bericht 28 Nov 2015 21:12

Re: Lieve acties van je vriend/man

Mijn man deed vanmorgen zoiets liefs! Ik werk niet dus ik zorg voor het huishouden. Mijn man werkt 50 uur in de week gemiddeld.
Gisteren hebben we een verjaardag gehad en toen lagen we er pas om 3uur erin. Om 6 uur begon onze zoon te huilen. Mijn man had gisteren gedronken maar ging wel even de poepluier verschonen, eten geven en spelen zodat ik uit kon slapen. Om half 11 kwam ik beneden en alles was opgeruimd en gepoetst. Nu lig ik ook weer te bed (kan niet meer tegen laat te bed gaan en zo weinig slapen). Hij kwam mij lekker onderstoppen en even warm knuffelen.
Heerlijk gewoon! Mag hij morgen uitslapen van mij ;)
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 28 Nov 2015 21:14

Re: Lieve acties van je vriend/man

Mijn man heeft me gisteren mee uit eten genomen, altijd leuk!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3116

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 28 Nov 2015 21:36

Re: Lieve acties van je vriend/man

Mijn vriend heeft net het bed verschoond, omdat hij weet dat ik er een hekel aan heb maar wel graag in een schoon bed lig :smile:
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 28 Nov 2015 22:11

Re: Lieve acties van je vriend/man

Wat een lieve mannen hier allemaal!
Mijn man was ook lief vandaag, ik ging eten met collega's aan de andere kant van de stad. Fietsen zou 30 minuten zijn, en met het ov 50 minuten.. Toen heeft ie me gebracht met de auto.
Nu ben ik met de terugreis bezig van 50 minuten maar dat vind ik niet erg.
#teammaple🍁
<<

Anoniem205

Bericht 28 Nov 2015 22:43

Re: Lieve acties van je vriend/man

Wat fijn dat iedereen lieve partners heeft! Soms zijn het nog wel goede wezens ;-)

Mijn vriend wist laatst dat ik ongesteld was. Dan heb ik ook veel drang naar chocola.
Kwam hij thuis met de mededeling "ja, ik weet dat je ongesteld was. En de la met chocola (onze voorraad la) was wel erg leeg. Ik moest tanken dus toen heb ik meteen chocola voor je meegenomen" en hij toverde een reep milka tevoorschijn :love:
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 30 Nov 2015 11:46

Re: Lieve acties van je vriend/man

Afgelopen week vond ik het heel lief dat mijn vriend bij het Sinterklaascadeau van mijn neefje een dikke vierkante batterij had gelegd. Want die had hij nog liggen en dat hoort wel bij het cadeau. Ik zou daar echt niet aan gedacht hebben.
Vanmorgen zei hij ook dat bij zaterdagavond op de bank op mij aan het wachten was, want hij was vergeten dat ik in mijn eigen huisje zou slapen en niet bij hem. Ik vond hem wel heel schattig dat hij dus op de bank had liggen wachten haha.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 05 Dec 2015 13:23

Re: Lieve acties van je vriend/man

Mijn vriend is altijd heel lief. Hij maakt altijd ontbijt en lunch voor mij.
Ook zet hij vaak een lekker kopje thee voor mij. En als hij weet dat ik wil douchen zet hij alles al klaar.
Hij is gewoon altijd heel erg lief.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3087

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 05 Dec 2015 14:13

Re: Lieve acties van je vriend/man

Mijn vriend is helemaal niet zo lief als ik dit allemaal lees. Hij is niet heel attent en in het huishouden doet hij zo min mogelijk. Zowel in zijn huis als in mijn huis. Hij neemt me mee uit eten zonder te reserveren. En dan blijkt er geen plek te zijn. Hij vergeet met regelmaat dingen met me te overleggen en dat er dan opeens iets van mij verwacht wordt.
Maar hij zegt wel vaak dat ik de allerliefste ben en dat hij zo van me houdt. Dat maakt alles weer goed en maakt toch dat ik hem lief vind.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 05 Dec 2015 15:00

Re: Lieve acties van je vriend/man

Mijn vriendje = megalief. Ik heb niet echt mijn week, was ziek, heb last van mn hormonen en alles wordt me een beetje te veel de laatste tijd. Zit ff flink te janken nu en ik ga zo naar hem toe met de trein, is best een stuk en nu zei hij net dat ie me halverwege komt ophalen op het station waar ik anders over moest stappen :heart:
En ik wilde graag naar een voorstelling in het theater en had hem niet eens gevraagd, omdat hij dat toch niet echt leuk vindt dacht ik, maar hij zei toen zelf dat ie mee wilde, omdat ie het gewoon leuk vindt om met mij te gaan én hij wilde ook nog eens mijn kaartje betalen (maar ik heb uiteindelijk de helft zelf betaald, want ik voel me anders te bezwaard).
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem201

Bericht 05 Dec 2015 15:07

Re: Lieve acties van je vriend/man

Ik heb een onwijs lieve vriend. Hij verzorgt me heel goed, is bezorgd om mij en de Kids, staat altijd voor ons klaar.
Kookt elke dag, zelfs als ik vrij heb gehad. Doet mee helpen in het huishouden. Ontlast mij als ik heb gewerkt terwijl hij er ook een werkdag op heeft zitten.

Daarnaast verrast hij me op de meest onverwachte momenten. Pas geleden kreeg ik een ticket voor Celine Dion en gisteren kwam hij met tickets voor Adele aanzetten!
Hij is gewoon een kanjer!
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 05 Dec 2015 15:36

Re: Lieve acties van je vriend/man

Aurora schreef:Daarnaast verrast hij me op de meest onverwachte momenten. Pas geleden kreeg ik een ticket voor Celine Dion en gisteren kwam hij met tickets voor Adele aanzetten!


Wauw dat is heel tof zeg! Vriend weet van wie ik allemaal fan ben en dat ik graag naar concerten ga, maar denk niet dat hij me op zoiets zou trakteren zomaar! Celine Dion :love:
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem201

Bericht 05 Dec 2015 17:17

Re: Lieve acties van je vriend/man

Ik was ook blij verrast en heb echt gehuild toen ik de tickets kreeg. Nooit verwacht omdat hij zelf niks om Celine Dion geeft. Maar hij heeft alles van haar in de gaten gehouden en toen hij wist dat ze in Antwerpen kwam, meteen actie ondernomen. Echt super tof!
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 05 Dec 2015 17:17

Re: Lieve acties van je vriend/man

Jaloers op jou Aurora! Ik heb ook een onwijs lieve man waarmee ik echt heel blij mee mag zijn. Hij heeft voor mij om kaartjes voor Adèle te bemachtigen 2 laptops, de iPad, 2 iPhones en de vaste computer al heel vroeg klaar gezet om het te kunnen regelen, hem is het alleen niet gelukt! :D
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3116

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 05 Dec 2015 19:18

Re: Lieve acties van je vriend/man

Ah wat lief Sogood!
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 05 Dec 2015 20:09

Re: Lieve acties van je vriend/man

Ik zei een tijd terug dat ik wel eens gehaktballen wilde maken/eten. Had hij ze vandaag gemaakt :D
AfbeeldingAfbeelding
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 08 Dec 2015 13:11

Re: Lieve acties van je vriend/man

Hij gaf me vrijdag een geschenkdoosje van Ferrero Rocher, want ik snoep dat graag :-D
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem273

Bericht 08 Dec 2015 22:09

Re: Lieve acties van je vriend/man

Ik moest overwerken en m'n man ging klussen in de werkplaats bij zijn ouders en we liepen elkaar net mis. Toen ik thuis kwam stond er een kopje thee op de eettafel met aluminiumfolie eroverheen en een lief briefje :love:.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 09 Dec 2015 15:02

Re: Lieve acties van je vriend/man

Dat is wel heel lief Azi :-)
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 09 Dec 2015 16:50

Re: Lieve acties van je vriend/man

Mijn vriend vroeg mij of ik vanmiddag thuis was. Ben ik niet want ben druk met de kerstaankleding. Mocht ik van mijn vriend een bloemetje uitzoeken in het tuincentrum. Hij wilde eigenlijk een bloemetje laten opsturen. Lief!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 09 Dec 2015 23:10

Re: Lieve acties van je vriend/man

Ik had gisteren gezegd dat bij de rituals een heerlijke geurkaars was en ik die graag wilde hebben, maar te duur vond. Ik kwam vandaag terug van mijn werk toen ik dit in de woonkamer zag! :love:

Ik schrok eerst een beetje want ik dacht dat het een huwelijksaanzoek was :razz:

Afbeelding
(de kaarsjes waren aan natuurlijk haha)
AfbeeldingAfbeelding
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 10 Dec 2015 14:19

Re: Lieve acties van je vriend/man

Briggy schreef: :love:

Ik schrok eerst een beetje want ik dacht dat het een huwelijksaanzoek was :razz:



Wel een beetje jammer dan dat het dus geen aanzoek was :wink:


Mijn vriend heeft heel lief een middag vrij genomen zodat hij het plafond kan schilderen in daglicht. Hij is bang dat hij stukjes vergeet in het donker en hij wil het liefst een streeploos plafond. Dat vind ik dus ook echt enorm lief :ja:
<<

Hunt

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 11 Nov 2013 12:24

Bericht 10 Dec 2015 14:22

Re: Lieve acties van je vriend/man

Briggy schreef:Ik had gisteren gezegd dat bij de rituals een heerlijke geurkaars was en ik die graag wilde hebben, maar te duur vond. Ik kwam vandaag terug van mijn werk toen ik dit in de woonkamer zag! :love:

Ik schrok eerst een beetje want ik dacht dat het een huwelijksaanzoek was :razz:


Wat lief! Ik snap wel dat je dat dacht, haha
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers