Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Onzin

<<

Anoniem185

Bericht 23 Nov 2015 22:48

Onzin

Even een onzin topic.

Ik ben dom geweest. Ben in slaap gevallen vanmiddag na mijn werk. Wat om 16:00 thuis, ben om 17:00 in slaap gevallen en werd om 19:00 wakker. Nu ben ik niet moe en kan ik niet slapen en ik moet morgen om 05:00 opstaan, normaal ga ik dan om 21:30 naar bed (oké dit lieg ik, maar ik probeer het wel altijd!). Mijn vriend komt om 03:00 thuis dus ik ga vannacht sowieso een keer wakker gemaakt worden. Morgen heb ik ook nog eens bureaudienst dus ik moet keigoed wakker zijn en uitgeslapen zijn want eigenlijk ben ik niet goed genoeg om het bureau te kunnen want ik ben eigenlijk een beetje dom. Dat blijkt maar weer eens uit mijn actie van vandaag.

Zijn jullie ook dom geweest vandaag?
Of hebben jullie ook onzinnige dingen om te melden?

Dit is het meest geschikte topic voor dingen die eigenlijk niet belangrijk genoeg zijn om een eigen topic voor te openen.

Entertain me. :popcorn:
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 23 Nov 2015 22:53

Re: Onzin

Vandaag was het hoofdkantoor op bezoek om het bedrijf te bekijken/controleren. Een van de heren gaf me een kaartje wat we zeker niet kwijt mochten raken. 10 minuten later, ja hoor Brigitte is het kwijt...! Heb gezocht maar heb het niet meer gevonden oops! Hopelijk 1 van mijn collega's....
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem185

Bericht 23 Nov 2015 22:54

Re: Onzin

Hahaha, sounds like me. Ik raak mijn kont nog kwijt als hij niet vast zou zitten.

Laatst had ik ook de overdracht net gehad, schrijf alles netjes op mijn papier met alle patiëntennamen, ga vervolgens medicatie delen en scheur mijn briefje van gisteren door en gooi het weg. Leg mijn papiertje van vandaag naast me om medicatie te gaan delen en ja hoor, is dat het papiertje van gisteren. Dus net hetgene wat ik op heb geschreven in 100 stukken gescheurd en weggegooid.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 23 Nov 2015 23:12

Re: Onzin

Hahaah jullie zijn leuk!

Ik ben vandaag weer begonnen na 2wk vakantie.
Mijn persoonlijke mailbox ramvol en telefoondienst.
Na uren zwoegen mijn mail mooi bijgewerkt tussen de ontzettend drukke telefoon door. Zit ik nog wat te organiseren in mn mail en hoor een collega zeggen dat het zo lastig is als je dingen nog open hebt staan (in het crm systeem hebben we een 'klantenmailbox' welke ook alleen van jou is) omdat je wacht op antwoord van iemand. Ik hoor het aan bedenk dat het fijn is dat ik dat niet heb zo na de vakantie.
Echt 2uur later ofzo bedenk ik me dat ik die klantenmailbox wel moet vullen omdat er anders nooit iets in komt natuurlijk :palm:
<<

Anoniem149

Bericht 24 Nov 2015 00:28

Re: Onzin

Leuk, zo'n topic!

Vandaag niks doms gedaan. Gister wel, verkeerde naam ingevuld bij het inchecken. Gelukkig is het goed gekomen, maar vond het behoorlijk stom van mezelf.
<<

Anoniem260

Bericht 24 Nov 2015 21:33

Re: Onzin

Vanochtend een beetje haast om naar m'n werk te komen (ga altijd met de trein). Tanden poetsen? Dat zou ik op m'n werk wel doen, daar heb ik ook tandenborstel en tandpasta in m'n kluisje liggen. Kom ik op m'n werk; kluissleutel vergeten...

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Ginny