Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Huisdieren! :-D

<<

Anoniem201

Bericht 24 Nov 2015 20:47

Re: Huisdieren! :-D

Wij hebben 2 huisdieren.

Boefje onze bulldog. Wordt bijna 9 jaar al!
Afbeelding

En Simon ons konijn:
Afbeelding
<<

Anoniem140

Bericht 24 Nov 2015 21:03

Re: Huisdieren! :-D

Hahah Aurora, ik dacht dat je nu echt S. Als huisdier ging laten zien :D
Ik heb twee honden en een kat!
<<

Anoniem149

Bericht 24 Nov 2015 22:12

Re: Huisdieren! :-D

Ja hoor heb wel foto's, zal eens kijken voor wat leuke zo.
<<

Anoniem149

Bericht 24 Nov 2015 22:16

Re: Huisdieren! :-D

Afbeelding

Afbeelding
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 24 Nov 2015 23:29

Re: Huisdieren! :-D

Aurora nu weet ik eindelijk wie je bent!

Wij hebben een hoog benige jack tussen. Ze is 2.5 jaar oud.
2014 2016
<<

anoniem196

Bericht 25 Nov 2015 07:50

Re: Huisdieren! :-D

2 honden, 1 haan, 6 kippen, 15 schapen.
<<

Anoniem173

Bericht 25 Nov 2015 07:52

Re: Huisdieren! :-D

Ik heb 2 konijnen, hangoren.
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 25 Nov 2015 08:55

Re: Huisdieren! :-D

Leuk!

Ik zal straks even foto's maken, het is nu nog een beetje donker in huis.

Wij hebben een hond (kruising herder met berner sennen). Hebben we al vanaf dat ze een week of 8 is, ze is nu 10. Ontzettend lief beest.

Verder 2 katten. Zij zijn nu een jaar. Wij hebben altijd wel katten gehad. Helaas wonen we aan een drukke weg waardoor er al een paar aangereden en overleden zijn. Één van deze 2 katten is laatst ook in botsing gekomen met een auto en haar staart is onlangs geamputeerd, verder viel de schade mee gelukkig!

En we hebben een konijntje sinds een paar weken.
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Anoniem237

Bericht 02 Dec 2015 12:01

Re: Huisdieren! :-D

Knillis, ik wacht nog hoor. :smile:
Ik vind het zo leuk om te zien, al die verschillende huisdieren van iedereen.
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 02 Dec 2015 13:29

Re: Huisdieren! :-D

Ik doe vrijwilligerswerk in het asiel, en ik werd verliefd op een kat. Ik wilde haar graag maar ze zeiden dat ze per se naar buiten moest. Toen opeens zeiden ze, goed nieuws! Je mag haar meenemen want ze hoeft niet naar buiten. Oke ik zo, nadenken hoor want we gaan Kacey al adopteren (toen ze eerst zeiden dat ze naar buiten moest, was ik super verdrietig en ben toen naar andere asielen geweest om te kijken, alwaar ik Kacey tegenkwam). Toen vroegen ze of ik een hond wilde uitlaten en een uur later was ze (de kat) weg.. :confused: Ik best pissig natuurlijk.. omdat ik meerdere keren had gezegd interesse te hebben....

Nu kwam ik vandaag weer bij het asiel en las ik in het logboek dat de kat weer terug was gekomen i.v.m. allergie nieuw baasje (op maandag)! Dus ik zo tegen de baliemedewerkster: Ik las dat Isis weer terug is! Zei ze, ja maar ze was dezelfde dag ook weer naar een nieuwe eigenaar. :( Ze zei, als je zoiets leest moet je meteen reageren maar ik was er maandag niet omdat ik moest werken! :silent: Ze wist niet hoe het kon dat ze alweer weg was, want ze komen eerst in quarantaine en staan dan niet op de website. Snap niet dat niemand toen gebeld heeft want iedereen wist dat ik nog steeds interesse had....

Nu ben ik echt pissig. Ik kom 3 keer per week 's ochtends langs, ook op vrije dagen (dus kan nooit uitslapen zowat) om voor de vogels te zorgen en ik wordt elke keer genaaid (door het asiel/door het universum) (zo voelt het). :snik:

Ben heel blij met onze Kacey, maar zij is alweer bijna 17 en leeft ook niet voor altijd. Had graag een kat erbij willen hebben, en dan vooral de kat waar ik verliefd op werd. :(

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 02 Dec 2015 17:52

Re: Huisdieren! :-D

Wij hebben twee honden: een shitzu van ruim 5 jaar en een heidewachtel van 3 jaar :) Het zijn de grootste vriendjes! En wij hebben ook nog 2 ratjes, hele lieve en dat gaat heel goed met de honden. Vooral omdat een heidewachtel een jachthond is maar hij doet er niets mee :P

En waarom: Ja omdat we beide van honden houden haha! Die shitzu heeft mijn schoonvader uit het asiel gehaald en ze is eigenlijk gezellig bij ons gebleven. Mijn vriend wou destijds nog graag een grotere hond erbij dus vandaar een heidewachtel: een hele lieve hond! Zowel binnen als buiten en buiten lekker actief. De ratjes is iets van mij :) Vroeger altijd ratjes gehad en ik vind het zo leuk!
Wat als het lukt
<<

Anoniem278

Bericht 02 Dec 2015 20:27

Re: Huisdieren! :-D

Ik heb een ruwharige teckel :banaan:
<<

Hunt

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 11 Nov 2013 12:24

Bericht 02 Dec 2015 20:35

Re: Huisdieren! :-D

Quickster schreef:Ik heb een ruwharige teckel :banaan:


Leuk! Onze hond (zie vorige pagina) is volgens het asiel een halve teckel. Mag ik vragen wat het karakter is van jouw hond? Hoe is hij met andere honden en hoe stelt hij zich naar jou en andere mensen op?
<<

Anoniem278

Bericht 02 Dec 2015 20:43

Re: Huisdieren! :-D

Rex schreef:
Quickster schreef:Ik heb een ruwharige teckel :banaan:


Leuk! Onze hond (zie vorige pagina) is volgens het asiel een halve teckel. Mag ik vragen wat het karakter is van jouw hond? Hoe is hij met andere honden en hoe stelt hij zich naar jou en andere mensen op?


Natuurlijk. Maar mijn teckel weet (volgens de dierenarts /grap) niet dat hij n teckel is, en dat vertel ik m maar niet.
Hij is pas ruim dertien maanden, dus hij is heel erg speels, en daarnaast een ongelooflijke knuffelkont.
(maar, toen hij zes maanden was ben ik ernstig ziek geworden dus hij heeft zich ook wel erg moeten aanpassen daaraan).
Naar andere mensen is hij ontzettend lief en enthousiast en hij wil niets liever dan knuffelen en spelen en mee wandelen.
Met andere honden is hij ook prima, alleen is hij met Hemelvaart aangevallen door n groep loslopende honden ergens en sindsdien is het echte enthousiaste er wel af. Hij neemt nog steeds alles en is onderdanig en echt lief, maar hij stapt niet meer overal op af, wat hij tot dan wel deed.

Beantwoordt dat een beetje je vragen, of heb je nog specifieke vragen?
<<

Hunt

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 11 Nov 2013 12:24

Bericht 02 Dec 2015 21:11

Re: Huisdieren! :-D

Quickster schreef: Natuurlijk. Maar mijn teckel weet (volgens de dierenarts /grap) niet dat hij n teckel is, en dat vertel ik m maar niet.
Hij is pas ruim dertien maanden, dus hij is heel erg speels, en daarnaast een ongelooflijke knuffelkont.
(maar, toen hij zes maanden was ben ik ernstig ziek geworden dus hij heeft zich ook wel erg moeten aanpassen daaraan).
Naar andere mensen is hij ontzettend lief en enthousiast en hij wil niets liever dan knuffelen en spelen en mee wandelen.
Met andere honden is hij ook prima, alleen is hij met Hemelvaart aangevallen door n groep loslopende honden ergens en sindsdien is het echte enthousiaste er wel af. Hij neemt nog steeds alles en is onderdanig en echt lief, maar hij stapt niet meer overal op af, wat hij tot dan wel deed.

Beantwoordt dat een beetje je vragen, of heb je nog specifieke vragen?


Dank je! Haha hij weet niet dat hij een teckel is :smile: Wat zielig dat hij is aangevallen :( . Heeft hij er fysiek niets aan overgehouden?
Wij hebben onze hond dus uit het asiel en hem echt helemaal moeten leren kennen. Ik zou hem nu omschrijven als een hele lieve, aanhankelijke en knuffelige hond naar zowel ons als vreemden. Daarnaast is hij ook dominant (naar andere honden) en een tikkeltje onzeker en nerveus. Hij is het liefste vrij, dan speelt hij met andere honden. Aan de riem moeten andere honden hem niet te snel benaderen, maar het liefst dat hij op de andere hond af stapt. Daarnaast heeft hij een enorm jachtinstinct, hij heeft zelfs eens een muis gevonden voor ons :palm: Trots dat hij was, haha. Ik zie in de buurt, bij andere teckeltjes, ook wel dat dominante terug. Veel naar andere hondjes blaffen enzo. Was daarom benieuwd hoe jouw hondje is :)
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 02 Dec 2015 21:33

Re: Huisdieren! :-D

Wij hebben een hond. Vuilnisbakkenras uit het asiel, liefste hond ter wereld! Kan ontzettend veel kunstjes en is echt een goedzak. Voor de geboorte van mijn zoontje deed ik ook aan hondensport, maar dat schiet er nu bij in.
Ik heb ook 2 paarden aan huis staan, maar dat zal wel niet tellen als huisdier :P .

Eerder heb ik een woestijnrat/gerbil overgenomen van mensen die er niet voor (konden) zorgen. Ik heb ook nog een ziek konijn gehad, opgelapt en doorgegeven aan een fijn huis zonder hond met giga jachtinstinct.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 02 Dec 2015 21:38

Re: Huisdieren! :-D

Wij hebben een hond. Geweldig beest.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 04 Dec 2015 14:47

Re: Huisdieren! :-D

Bob schreef:Briggy, is dat je 16-jarige aanwinst? Lukt het al met haar mandje? Gewoon vol blijven houden he! Ze is wel een schatje :love:


Ze heeft eindelijk het licht gezien!

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem185

Bericht 06 Dec 2015 17:20

Re: Huisdieren! :-D

Ik zei toch dat het wel goed kwam!
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 06 Dec 2015 19:13

Re: Huisdieren! :-D

Bob schreef:Ik zei toch dat het wel goed kwam!


Nu nog in het andere mandje haha ;-)

Vandaag was de hond van mijn schoonouders op bezoek, kat was niet onder het bed vandaan te krijgen. Ze heeft ook overal gesnuffeld (incl. het mandje) dus hoop dat ze er nu nog in gaat!
AfbeeldingAfbeelding
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers