Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke raambekleding?

<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 23 Nov 2015 13:33

Welke raambekleding?

Ik blijf hangen bij vitrage, maar dat vind ik toch wat saai ofzo. We zoeken iets moderns, maar wat? En qua kleur, ik denk alleen maar aan wit? De bank wordt grijs trouwens, anders had grijs leuk geweest denk ik. Wie heeft er ideeën? Het is nu zo zonnig in huis dat je weg zit te branden op de bank..

Afbeelding
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 23 Nov 2015 13:41

Re: Welke raambekleding?

Wij hebben inbetweens en dat vind ik nog steeds heel mooi! Rolgordijnen vind ik ook mooi, maar dan alleen strak en effen, zonder patroontje of werkje ofzo.

In ons vorige huis hadden wij ook naast de bank openslaande deuren naar de tuin en daar zag het er zo uit:
Afbeelding

Bij de overige ramen hadden wij simpele rolgordijntjes:
Afbeelding

♥♥
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17337

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 23 Nov 2015 14:57

Re: Welke raambekleding?

Ik ben ook op zoek... Ik denk dat ik ook voor inbetweens wil gaan maar ben er nog niet helemaal over uit. Wij hebben nu vitrages, wit, en dikke gordijnen. Die vitrage ziet er van binnen best ok uit, maar ik vind het er van buiten zo kil en slonzig uit zien (ok ze mogen ook wel eens gestreken worden :smile:).
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem281

Bericht 23 Nov 2015 14:59

Re: Welke raambekleding?

Wij hebben van die plissé gevallen die je op verschillende hoogtes kunt hangen, superhandig!
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10370

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 23 Nov 2015 15:36

Re: Welke raambekleding?

Wij hebben pvc lucaflexen. Klinkt heel oud bollig, maar staat heel mooi landelijk.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem253

Bericht 23 Nov 2015 18:19

Re: Welke raambekleding?

Shutters?
<<

Anoniem154

Bericht 23 Nov 2015 20:51

Re: Welke raambekleding?

Even offtopic, liggen er nu bootjes achter jullie huis?
<<

Anoniem185

Bericht 23 Nov 2015 21:18

Re: Welke raambekleding?

Oh ik zou ook inbetweens daar doen, maar ik houd van inbetweens.
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:43

Bericht 25 Nov 2015 22:10

Re: Welke raambekleding?

Wij zitten te denken aan houten of aluminium jaloezieën!
Eventueel later nog overgordijnen, maar dat komt later wel als de spaarrekening weer wat aangevuld is ;)
December 2009
juli 2012
<<

anoniem203

Bericht 25 Nov 2015 22:16

Re: Welke raambekleding?

Bob schreef:Oh ik zou ook inbetweens daar doen, maar ik houd van inbetweens.


Dat zou ik ook doen en dan in de kleur wit/ivoor/creme. iig geen grijs of beige. Mocht je ooit je inrichting willen veranderen qua kleur hoef je niet naar je gordijnen te kijken. Een rolgordijn, luxaflex enz lijkt mij niet handig ivm de openslaande deuren.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 25 Nov 2015 22:19

Re: Welke raambekleding?

Shutters vind ik niet zo, ben bang dat het heel erg druk wordt zo over de hele breedte van het huis. Houten jaloezieën nemen we in de keuken, maar willen toch iets anders aan de andere kant. Hmm dan toch maar inbetween denk ik! Ga ook wel eens bij de buren spieken, kijken of die al iets hebben hangen..

Wolbol, we wonen aan het water! Ze zijn nu bezig met de steiger achter ons huis. We hebben zelf geen bootje, maar die gaat er wel komen :D
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 25 Nov 2015 23:48

Re: Welke raambekleding?

Wij hebben vitrage. Oogt niet heel modern, maar aangezien ik echt allergisch ben voor inkijk en zelf wel naar buiten wil kunnen kijken toch dè oplossing voor ons.
<<

Pomodori

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 520

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:28

Bericht 30 Nov 2015 22:57

Re: Welke raambekleding?

Is een duo gordijn niet wat? Die kan op verschillende hoogtes, kan dubbel en dan dan kun je ertussendoor kijken of enkel en dan heb je geen inkijk meer.
http://www.arenawoninginrichting.nl/images/arena-woninginrichting,duo-rolgordijn,facetlight.raamdecoratie--5-.jpg
augustus 2013
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43536

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 01 Dec 2015 10:08

Re: Welke raambekleding?

Wij hebben houten jaloezien, wel over het hele deel van de ramen in de woonkamer. Ik vind het juist erg mooi ogen. Nou scheelt het wel dat de ramen niet tot de grond komen denk ik.

Afbeelding

En wat leuk dat jullie aan het water wonen! Wij ook! Wij hebben aan de kant van de tuin overigens helemaal niets aan gordijnen of raamdecoratie (alleen siergordijnen waar we niks mee doen). Juist omdat je toch op het water uit kijkt is dat leuk. Wij hebben amper inkijk (hoogstens de buren aan de overkant van het water maar die zijn best ver weg). En het is juist zo leuk om in de zomer alle bootjes langs te zien komen en het hele jaar door alle watervogels.

Afbeelding

Wie weet is dat nog een overweging voor jullie om het open te houden aan die kant.
Let's discover the world together.
<<

Tante Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:41

Bericht 01 Dec 2015 10:45

Re: Welke raambekleding?

Wij hebben aan de voorkant ook ramen van plafond tot vloer. We hebben plissegordijnen tegen de inkijk overdag En daarnaast hebben we nog normale overgordijnen die we 's avonds dicht maken.
09-07-2018
11-07-2021

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron