Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Huwelijksreis

<<

Anoniem193

Bericht 09 Dec 2015 12:24

Re: Huwelijksreis

Wij gingen naar Duitsland, we zouden 8 dagen gaan, maar na 4 dagen gingen we naar huis. Ik was ongesteld, de bedden waren drama, we hadden nog geen nacht fatsoenlijk kunnen slapen. Er was geen bal te doen in de omgeving, en het weer was ontzettend slecht. :P Echt een top huwelijksreis.

Maar dit had ook ergens anders kunnen gebeuren. Wij zijn geen types van verre reizen, blijven altijd in Nederland op vakantie, soms Duitsland/België.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 09 Dec 2015 12:47

Re: Huwelijksreis

Wij zijn naar Marokko geweest. We hebben veel gezien, veel geluierd en heel lekker gegeten. Was top dus!
<<

Geel

Bericht 09 Dec 2015 14:32

Re: Huwelijksreis

Je moet gewoon lekker doen wat je zelf fijn vindt hoor!

Wij gingen acht dagen naar Mallorca. Hadden daar een leuk huisje in het midden van het eiland, best wel afgezonderd, via Elizawashere. Je kreeg er ook een huurauto bij. We hebben een bergwandeling gedaan, autoritjes, zijn een dag naar het strand geweest, elke avond uit eten en we hebben drie steden bezocht (waaronder de hoofdstad). Ik weet niet meer precies hoeveel we kwijt waren, maar volgens mij iets van € 2000. Het was tegelijk onze eerste vakantie samen, dus we hebben nergens op bezuinigd.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 09 Dec 2015 14:38

Re: Huwelijksreis

Wij zijn 8 dagen naar Tenerife geweest, met ons tweetjes. Dat was echt een hele fijne vakantie, we hebben op en top genoten van elkaar. Wij waren voor de reis zelf net geen 1500 euro kwijt, maar hebben ginder nog wel uitstapjes gemaakt e.d.
2012 & 2016
<<

miss piggy

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 14 Dec 2015 10:18

Re: Huwelijksreis

wij zijn naar eerst naar parijs geweest en daarna nog 2 dagen naar disneyland gewoon een korte reis maar zo leuk!
als we een jubileum hebben willen we het nog eens over doen met ons gezin.

2 maanden later was het zomer en zijn we nog een weekje all in naar Turkije geweest.

oja nog een tip als je een reis boekt even doorgeven dat het een huwelijksreis is dan doet het hotel vaak iets extra's
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:22

Bericht 14 Dec 2015 21:52

Re: Huwelijksreis

Wij hebben onze huwelijksreis geboekt en gaan een week naar Kaapstad :banaan:
Afbeelding
<<

Anoniem168

Bericht 14 Dec 2015 23:02

Re: Huwelijksreis

Gaaf ThinkPink!!
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 14 Dec 2015 23:09

Re: Huwelijksreis

Je moet echt een huwelijksreis kiezen die bij je past.

Wij zijn 20 dagen naar Bali en de Gili-eilanden geweest en het was echt heerlijk.
<<

Anoniem260

Bericht 16 Dec 2015 09:25

Re: Huwelijksreis

Zonnetje schreef:Je moet echt een huwelijksreis kiezen die bij je past.

Wij zijn 20 dagen naar Bali en de Gili-eilanden geweest en het was echt heerlijk.


Ik denk dat 4 weken Malediven ook heel goed bij me past, maar minder bij m'n bankrekening :smile:
<<

Roodkapje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 14 Sep 2013 22:05

Bericht 17 Dec 2015 04:23

Re: Huwelijksreis

Zelf na ons GP naar Noorwegen gevlogen. Daar rondgetrokken. ( Oslo, Telemark, Stavanger, Bergen en weer terug naar Oslo) Wij hadden maar 5 dagen de tijd ivm werk maar het was heerlijk. Even eruit en puur genieten.

Qua kosten was het goedkoper als een centerparks huisje hier. We vlogen met Ryanair voor 20 pp retour naar Oslo en hebben daar een kleine auto gehuurd bij een lokale aanbieder. We hadden 1 hotel via vakantieveilingen geregeld toen en de rest sliepen we in stugas langs de route. We boekten die elke avond om 5 uur via Booking.com of Expedia bijv. We wisten nooit waar we precies zouden zijn op de route, dus dit was makkelijk en doen we eigenlijk altijd zo tijdens onze rondreizen. Tot 5 uur rijden en dan op zoek naar een slaapplaats en daarna wat eten.

Nu houden wij van Scandinavie en rondreizen, maar het is maar net wat je wilt. Als je naar de zon wil, heerlijk luieren op het strand moet je dat vooral doen. Als je naar Limburg wilt, heerlijk in een mooi hotel of vakantiehuisje ook vooral doen. Ik denk niet dat iemand dat voor je kan beslissen behalve jij zelf. Ik heb toen ook gehoord dat ze niet snappen dat we naar het koude Noorwegen gingen ( het was november). Tja, gelukkig hoeven die mensen niet mee en moet je het zelf gewoon heel gezellig maken.

Mijn zusje is na haar huwelijk naar Italie gegaan. Heeft een rondreis gemaakt van Rome, Florence, Pisa en Napels. Heerlijk! Zij koos hiervoor omdat het dichtbij huis was, de heerlijkheid heeft van het mooie weer en fijne eten.
Travel is the only thing you buy that makes you richer.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Max